Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ketuttaa, sillä ikääntyneisyyteni alkaa näkyä käsistäni

Vierailija
05.04.2021 |

Elikkäs kämmenien selkäpuolella pullistelee siniset pullistuvat suonet, mitä voisi tehdä tälle vanhuuden ilmiölle?
Mitä auttaa, vaikka naama olis rypytön ryppyvoiteilla hoidettuani, niin sitten kurttukaula ja kämmenselistä paistaa suonet ja muutenkin rypistynyt iho niissä.
Botoksihoitoon vaiko?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

allit kans?

Vierailija
2/6 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoksia, botoksia. Crissie Brinkley laittoi botoksia kaulaan ja käsiin kasvojen lisäksi, niin pysyi nuorekkaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oma rypistyminen on vaan mielenkiintoista seurattavaa :)

Vierailija
4/6 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

öööhh no mulla näkyy esim jos rasvaprossa alhanen ja jos treenaa. :D ja kädet kuivuu myös helposti. eli esim 22 vuotiaana mulla näky noita tosi paljon kun rasvaprossa niin alhainen ja treenasin käsien lihaksii joka pvä jne.

Vierailija
5/6 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisi olla myös täynnä maksaläiskiä, että hyvä toisaalta jos vain suonet ovat ongelma. Ihon auringon aiheuttaman ikääntymisen estämiseksi kannattaa käyttää käsissäkin voimakasta aurinkosuojaa "käsivoiteena".

Vierailija
6/6 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hoidat käsiäsi ihoa? Kaulasta ja käsistä näkyy ikääntyminen ensimmäisenä, kuten huomaat. Kaulalle pitäisi olla käytössä kaikki samat tuotteet ja hoitorutiinit kuin kasvoille. Käsiin ei kannata käyttää pelkästään tavanomaista käsirasvaa, vaan niihinkin aurinkosuojaa, kuorintaa, tehokosteuttavia hoitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi