Vessaäänet hävettää
En tiedä miksi mutta olen siis todella ujo näissä asioissa. En oikein uskalla käydä vessassa muualla kuin (yksin ollessani) kotona. Asiaa vielä pahentaa se että kärsin ponnistusinkontinenssista. Julkisissa vessoissakin olen erittäin varovainen ettei ääniä kuuluisi. En ymmärrä miten esim julkisissa vessoissa naapurikopista ei kuulu kuin vetää housut alas, istuu pöntölle ja vetää vessapaperia. Tuntuu että itseltäni kuuluu todella paljon normaalia enemmän ja nolompia ääniä. Tässä taannoin aiemmin(kin) tapahtui todella noo juttu. Tiedän että tämä kuulostaa teistä todella oudolta ja joku tulee haukkumaan provoksi jne mutta en voi olla yksin tämän asian kanssa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto mulla tuli tästä mieleen yks aivan järkyttävän nolo juttu joka tapahtu tossa pari kuukautta sitten. Teki melkein mieli itkeä sitä häpeän määrää.
No...mitä kävi?
No kerrotaan nyt. Tosiaan olin siis pari kuukautta sitten helmikuussa juoksulenkillä. Päätin ottaa tavallista pidemmän lenkin (12.5 km). Olin siinä 6-7 km:n kohdalle päässyt kun mulle iski ihan järjetön pissahätä, eeeeehkä olisi kotona pitänyt käydä. Hätäännyin siinä sitten että enhän mä kotiinkaan tässä enää ehdi. Mietin että pitääkö mun ihan okeasti mennä johonki puun viereen eikä ajatus märistä housuistakaan 7 asteen pakkasessa ei houkutellut. Päädyin sitten jälkimmäiseen vaihtoehtoon, olin joskus aiemminkin sen lenkin kulkenut eikä se kauhean vilkas paikka ollut. Tarvoin tien vieressä olevan lumikinoksen läpi sellaisen männyn viereen joka oli pari metriä siitä tiestä. Laskin housut alas mutta nostin ne saman tien ylös. Kannattaisi ehkä musiikki ottaa pois korvista - ihan varmuuden vuoksi. Uudestaan housut alas, ja ylös, kuulin auton lähestyvän. Se menikin jossakin kauempana. Lasken housut nilkkoihin taas ja hirveä epävarmuus tuli, nostin takaisin ylös. Pelotti niin paljon että joku näkee. Kuulostelin hetken aikaa mutta en kuullut mitään. Ajattelin että jos nyt teen tän nopeesti niin kukaan ei näe. Housut uudelleen alas, kyykkyyn ja pinnistys. Samalla kun pissaa alkaa lorottaa maahan minun sanoessani "aaaaahhhhh..." tiellä menee nainen joka juuri pysähtyi kun käännyin katsomaan ja naisen koira katsoo mua "mutta eihän ihmiset merkkaa reviirejään"-katseella. Nainen tuijottaa eteen ja välillä sivulle (toiselle sivulle kuin missä minä olen). En ole varma näkikö nainen minua pissalla (vielä nolompaa tästä tekee se että multa pääsi aika kuuluva pieru kesken pissaamisen) kun katsoi vain eteenpäin. Voihan olla että hänellä oli musiikit korvilla eikä huomannut minua. Toivon sydämestäni kyllä jälkimmäistä. Jälkikäteen kirosin että olisi pitänyt vain tehdä se pissa nopeasti eikä jäädä miettimään että kehtaanko mä nyt.
Mä valitsen töissäkin vessan joka varmana on kaukana kollegoista.
Ip kun tuppaa olemaan AINA ilmaa vatsassa se kun raikaa tyhjään pönttöön .... jää afrikkalainen norsulaumakin kakkoseks😳
Se ON hirveetä !
Vierailija kirjoitti:
Ip kun tuppaa olemaan AINA ilmaa vatsassa se kun raikaa tyhjään pönttöön .... jää afrikkalainen norsulaumakin kakkoseks😳
Se ON hirveetä !
Mikä on lp?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ON hirveetä !Mikä on lp?
Iltapäivällä?
Itsellä ei pissatessa silloin kuulu ääntä jos en istu siinä pöntöllä vaan pidän pyllyä vähän ilmassa jos käsität.
Minulla oli omakotitalossa tuttu, joka kylässä ollessani lähetti minut kellariin, kun piti hänen mennä vessaan. Häntä hävetti pyttyäänet.
Mutta röplötys kuului vain paremmin ja kovempaa, vaan olipahan hyvässä uskossa. -Minä olen opetellut käytännössä äänettömän äkistelytekniikan. .Sattumoisin minulla on tuttu, joka osaa päästää suolikaasun suhnulla. mutta tuoksua ei siltikään voi välttää.
Armeija voisi auttaa. Kompaniassa ollaan alokaskaudella yhteisvessassa samaan aikaan silloin kuin ehditään ja joka kopissa lorisee ja pörisee. Jos ekoina päivinä ujostuttaa, niin joskus se kakka pitää kuitenkin käydä päästämässä tuossa seurallisessa tilanteessa.
En suosittele jos istuinrenkaan ja posliinin välillä on rako. Ei kyllä kuulu mitään mutta ei oo pissat pöntön sisäpuolella...