Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vessaäänet hävettää

Vierailija
04.04.2021 |

En tiedä miksi mutta olen siis todella ujo näissä asioissa. En oikein uskalla käydä vessassa muualla kuin (yksin ollessani) kotona. Asiaa vielä pahentaa se että kärsin ponnistusinkontinenssista. Julkisissa vessoissakin olen erittäin varovainen ettei ääniä kuuluisi. En ymmärrä miten esim julkisissa vessoissa naapurikopista ei kuulu kuin vetää housut alas, istuu pöntölle ja vetää vessapaperia. Tuntuu että itseltäni kuuluu todella paljon normaalia enemmän ja nolompia ääniä. Tässä taannoin aiemmin(kin) tapahtui todella noo juttu. Tiedän että tämä kuulostaa teistä todella oudolta ja joku tulee haukkumaan provoksi jne mutta en voi olla yksin tämän asian kanssa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quinny the horse trained to pee in a bucket - YouTube

Vierailija
2/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani kärsii samasta. Siksi ei syö koulussa jotta ei joutuisi käyttämään vessaa. Käy vain kotona vessassa. Kotonakin ujostelee ääniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuttaat vaan voimalla jöötin tai ruikun pönttöön ja karjaiset samalla. Niin tosimiehet hoitavat vessa-asiansa.

Vierailija
4/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan asu kerrostalossa. Kuuluu nimittäin kaikki posliinipierut ja lorinat läpi, etenkin kun naapurin vessa on makuuhuoneen seinän takana. 

Vierailija
5/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto mulla tuli tästä mieleen yks aivan järkyttävän nolo juttu joka tapahtu tossa pari kuukautta sitten. Teki melkein mieli itkeä sitä häpeän määrää.

Vierailija
6/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama. Tässä vinkki: kun pissaat, mene istumaan mahdollisimman lähelle pöntön reunaa ja nojaa eteenpäin. Näin pissa menee reunaa pitkin.

Vierailija
7/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperia pöntön pohjalle!

Vierailija
8/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä käsikakkaamaan!

Vierailija
9/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkai oo ainoo ketä jäi kiinnostamaan nr. 5 nolo tapaus?

Vierailija
10/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli. Et ole.

Vierailija
11/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli. Et ole.

Vaadin saada tietää tai tämä jää syömään sieluani ikuisesti!

Vierailija
12/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama. Tässä vinkki: kun pissaat, mene istumaan mahdollisimman lähelle pöntön reunaa ja nojaa eteenpäin. Näin pissa menee reunaa pitkin.

Suhisee posliinia vasten kiusallisesti.

Vierailija
13/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai...ei minulla.

Vierailija
14/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh?!? Miten se muka voi suhista sitä vasten?

Vierailija
15/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim kylässä kertyy ilmaa mahaan kun ei kehtaa päästellä. Sitten sitä menee vessaan ja yrittää pikku hiljaa pinnistää, ettei kuuluisi mitään sen suurempia, mutta eiköhän sitten törähdä kunnolla ja posliinipönttö vielä laittaa törinän kaikumaan. Sitten vessa on vieläpä sijoitettu aina olohuoneen tai keittiön kupeeseen, niin että varmasti on niitä kuulevia korvia siinä juuri vieressä.

Vierailija
16/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto mulla tuli tästä mieleen yks aivan järkyttävän nolo juttu joka tapahtu tossa pari kuukautta sitten. Teki melkein mieli itkeä sitä häpeän määrää.

No...mitä kävi?

Vierailija
17/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim kylässä kertyy ilmaa mahaan kun ei kehtaa päästellä. Sitten sitä menee vessaan ja yrittää pikku hiljaa pinnistää, ettei kuuluisi mitään sen suurempia, mutta eiköhän sitten törähdä kunnolla ja posliinipönttö vielä laittaa törinän kaikumaan. Sitten vessa on vieläpä sijoitettu aina olohuoneen tai keittiön kupeeseen, niin että varmasti on niitä kuulevia korvia siinä juuri vieressä.

Itse jännitän aina vähän vierailuilla, ja minulla on myös stressivatsa. Herkutkaan ei helpota asiaa, ja aina nolottaa kun miettii että ihan varmasti muutkin kuulee sen kolmannen maailmansodan joka vessassa on meneillään...

Vierailija
18/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vessaäänet kuuluvat vaikka kuinka yrittäisi toimittaa hiljaisesti. Erityisesti virtsan äänekäs roiske ja pauhaaminen vessanpyttyyn kuuluu hyvin. Pytty toimii muotonsa vuoksi samoin kuin torvi ja vahvistaa äänet moninkertaisiksi. Vaikka pytyllä istujalle toimitus ei kuulostaisi äänekkäältä viereisessä huoneessa olijoille se on todella vaivaannuttavaa ja noloa.

Vierailija
19/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huomio. Se minkä pöntöllä istuja kuulee, kuuluu muille kymmenen kertaa voimakkaampana äänenä.

Vierailija
20/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huomio. Se minkä pöntöllä istuja kuulee, kuuluu muille kymmenen kertaa voimakkaampana äänenä.

Onko muka näin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi