Te jotka olette saaneet antibiooteista huonoa oloa, onko kestänyt koko kuurin ajan?
Vai helpottaako jossain vaiheessa?
Tosi väsynyt olen myös. 2. Pvä menossa.
Kommentit (6)
Hammasimplanttien ja luunsiirron seurauksena antibioottikuuri, varmaan vähän vahva kuuri, jäi kesken jo muutaman päivän jälkeen kun olo oli niin hirvittävä ettei pystynyt edes nukkumaan ja pitkän aikaa vatsakipuja ja herkkyyttä lopettamisen jälkeenkin, ei oikeastaan ole nyt 1,5vuoden jälkeenkään masu ihan ennallaan :(
Lukekaa ne pakkausselosteet. Netistä, jos alkup. on jo heitetty pois. Niissä kerrotaan, milloin tulee ottaa yhteyttä lääkäriin. Apteekistakin voi kysyä.
Moni antibiootti ärsyttää vatsaa jos sen ottaa tyhjään mahaan tms. Joidenkin kanssa on välteltävä maitoa, minkään kanssa ei saa syödä greippiä.
Itse vetäisin tosivahvan kuukauden kuurin borreliaepäilyyn. Ei tuntunut missään, tosin aurinkoa piti vältellä.
Parantukaa.
Lukekaa ne pakkausselosteet. Netistä, jos alkup. on jo heitetty pois. Niissä kerrotaan, milloin tulee ottaa yhteyttä lääkäriin. Apteekistakin voi kysyä.
Moni antibiootti ärsyttää vatsaa jos sen ottaa tyhjään mahaan tms. Joidenkin kanssa on välteltävä maitoa, minkään kanssa ei saa syödä greippiä.
Itse vetäisin tosivahvan kuukauden kuurin borreliaepäilyyn. Ei tuntunut missään, tosin aurinkoa piti vältellä.
Parantukaa.
kyllä näin kuurin loppupuolella mahaa polttelee. Olen ottanut gefilus tuotteita ja pitää syödä usein, koska nälän tunne alkaa etoa.
Joo se meni mulla ohi n 4 vrk jälkeen mutta kuurin jälkeen meni n vko kun takki oli tyhjä, aivan loppu
Jouduin syömään antibiootteja vahvan annoksen helico-bakteerin vuoksi. Kuuri kesti pari viikkoa. Väsynyt ja hiukan huonovointinen olin koko ajan. Oli kyllä ihana olo kun kuuri loppui.