Vierailija

Minulla esim samujin ja marimekon ja vuokon vaatteita perintönä, en jaksa myydä niitä itse ja käydä av yv rumbaa.

Uff ilmeisesti ei hirveän hyvä, mikä olisi parempi? 2km säteellä myös Fida, Spr Kontti ja Kierrätyskeskus. Mikä näistä on paras?

• ylös 9
  • alas 0

Sivut

Kommentit (48)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kaikki eettisiä ja hyviä! (paitsi uff)
Pelastakaa Lapsille veisin itse, mutta jos sitä ei lähellä, niin Fidaan tai konttiin.

Vierailija

Itse antaisin vaatteet sitä tarvitsevalle / tarvitseville. Et usko miten paljon Suomessa on perheitä, nuoria ei varaa ostaa vaatteita!

Miksi et lahjoita kirkolle?

• ylös 11
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vie turvakodille. 

Ei ole lähellä turvakotia ja autottomana en pääse sinne millään kahden ison jätesäkin kanssa... t ap

Vierailija

Suoraan toiselle, sitä tarvisevalle ihmiselle.

Eettisyys voi olla eri paikoissa monella tavalla ymmärrettyä.

Olen luotettavalta taholta saanut kuulla, että jopa Punaisen Ristin keräyksissä, tietyt siellä toimivat ihmiset, ovat ilmaiseksi ottaneet itselleen todella laadukasta tavaraa, kuten liinavaatteita ja astioita.

Sittemmin olen suoraan lahjoittanut verkostejen kautta tavaraaa niille ihmisille, joilla on tosiaan puutetta käyttötavaroista.

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Punaisen Ristin alimmalla tasolla toimivat ovat tosiaan epärehellisimpiä ihmisiä, mitä olla voi.

En enää koskaan lahjoita heille suoraan mitään vaatetta, asioita tai muutakaan.

Jos haluaa lahjoittaa jotain todella tarpeeseen, kannattaa ottaa selvää oman alueensa todella hädänalaisiin tarvisijoihin.

Sieltä löytyy perheitä, joissa on tahatonta työttömyyttä, vakavia sairauksia, avioeroja, väkivaltaisuutta ja sen myötä puutetta nykyisessä normaalissa elämässä.  Näin avustukset menevät todella niitä tarvitseville,

• ylös 11
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.