Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaako miehenne teille sitä " omaa aikaa" ? siis että ottaa lapset ja lähtee hetkeksi pois jos näin haluat?

Vierailija
13.08.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei niin ei...

AP

Vierailija
2/13 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä lapset 6v ja 1v9kk... =/

joskus kyllä käyn yksin kaupungilla, mutta silloinkin useimmin mulla on pienempi lapsista mukana....

mua nyppii enemmänkin tässä tilanteessa se, että en oikeastaan koskaan saa rauhassa siivota ja siistiä paikkoja kotona. aina pitää pienemmän päiväunien aikaan hirveällä kiireellä puunata jos jotain meinaa saada aikaseksi! mutta kai mä olen jo tottunut (=turtunut) tähän tilanteeseen... =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemisissään vaikka lapsi olisikin koko ajan läsnä. En minä edes haluaisi tätä omaa aikaa ilman lasta!

Vierailija
4/13 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi 1-vuotias.

Vierailija
5/13 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pyöräilee, tekee pihahommat, autotallihommat jne. kaikki muksun kanssa. Tykkää että lapsi on hänen lähellään.

Minä voin tehdä tuona aikana ihan mitä lystään.

Vierailija
6/13 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyydän niin saattaa lähteä esim. pihalle leikkimään lapsen kanssa. Oma-aloitteisesti ei KOSKAAN.

Vierailija
7/13 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan omaa aikaa, jos lähden itse lenkille, kuntosalille tai shoppailemaan.

Mutta mies on vasta kerran lähtenyt näiden kahden, 2v7kk ja 6kk kanssa ovesta ulos ilman minua. Ei sitten kirveelläkään viitsisi ulkoilla lasten kanssa... Silloin kun oli vian esikoinen, niin sain useasti omaa aikaa mm. opiskelua, siivoomista yms. varten. Kuopus vielä imetyksellä.

Vierailija
8/13 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se ottaa toisen mukaan. Meillä lapset 2v4kk ja 10kk. Joskus jos olen siivoamassa niin saattaa mennä lastenkanssa ulos. Mutta useimmin jos se lähtee jonnekki se ottaa isomman mukaansa. Mutta mie saan kyllä käyä yksin lenkillä, kaupustelemassa ja kavereiden tykönä, mutta yleensä otan toisen mukaan joka tapauksessa. Mutta on joskus kiva olla rauhassaki=)

Vierailija
9/13 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kerran viikossa (tai usamminkin) ottaa lapset ja lähtee milloin mummolaan, milloin kaupungille. Joskus olen miettinyt, että ollaankohan ainoita laatuamme, kun meillä mies menee yksin noiden kanssa niinkin paljon..

Joskus jopa tunnen huonoa omaatuntoa siitä, että mun mies on lastensa kanssa niin paljon ja minä vaan laiskottelen kotona tai omissa menoissa... joskus jopa tunnen ärtymystä siitä, että tuo (mies) on lasten kanssa niin paljon, eikä minun apuni tai seurani kelpaa. Joskus joudun jopa " ruikuttamaan" että pääsisin mukaan esim. kaupungille :)

Vierailija
10/13 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ennemmin mä lähden himasta jonnekin viettämään omaa aikaa, kuin viettäisin omaa aikaa himassa. Joten useimmiten riittää, että mies on himassa lasten kanssa.

Meillä 3 lasta (7kk, 2v 7kk ja 5v). Ja joka päivä on minulla omaa aikaa, miehellä omaa aikaa, lisäksi yhteistä aikaa ilman lapsia, jokainen lapsi saa molemmilta vanhemmilta kahden keskistä aikaa ja tietenkin aikaa koko perheenä oleskeluun lasten kanssa :) Pitää vaan osata aika käyttää järkevästi, jotta jokaiselle on jotain :)

Vierailija
11/13 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolaan tytön kanssa ja minä saan olla kotona yksikseen. Se auttaa kummasti jaksamaan. Minä taas vastavuoroisesti käyn tytön kanssa toisessa mummolassa välillä, saa näin myös isä omaa aikaa. Tiedän että jotkut pitävät meitä omituisina, mutta minä tarvitsen omaa aikaa ja myös mieheni tarvitsee sitä, joten näin sitä saamme.

Vierailija
12/13 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualle ei oikeastaan koko porukan kanssa. Mutta joskus hän ottaa 5 suurinta mukaansa nuorimman päiväunien ajaksi, niin että minä saan olla rauhassa sit sen 2-3 tuntia.

Vierailija
13/13 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain koko päivän lojua parvekkeella lueskelemassa, tosin myös tentti kirjoja.

Tekee usen vastaavaa, joko minun pyynnöstä, tai ihan omasta ehdotuksestaan, pojat ovat sen ikäisiä (4 ja 6) että nauttivat todella paljon isän kanssa touhuamisesta.