Mitäs olette naiset mieltä??
Tartteisin nyt vähän neuvoja ja mielipitetäkin..Kysymys on siis eräästä miehestä. Olemme tunteneet toisemme jo useita vuosia, tunsimme joskus suurtakin vetoa toisiimme, olin silloin kuitenkin varattu joten mitään ei välillämme tapahtunut. Muttamutta, keväällä taas kohtasimme ja heti iski salamoita välillämme, hyvässä mielessä siis. Olen siis nykyään vapaa, ollut jo melkein vuoden. Olimme hieman humaltuneita ja vietimme yön yhdessä, harrastimme jumalaista seksiä..Tämän jälkeen tapailimme muutamia kertoja, vietimme öitä yhdessä, kunnes jotenkin vain homma kuivui kasaan. Mies tuntui välillä jotenkin todella etäiseltä, välillä taas aivan ihanan läheiseltä. No, nyt taas sattumalta kohtasimme viikko sitten, vietimme ihanan päivän ja yön yhdessä, puhuimme asioista ja huomasimme molemmat että tunteita on toista kohtaan, paljonkin. Selvisi myös että olimme jotenkin molemmat keväällä käsittäneet toisemme väärin, pelkäsimme puhua silloin tunteistamme. Lähdin miehen luota aamulla, hän soitti jo samana iltana ja sovimme pitävämme yhteyttä. Siitä parin päivän kuluttua, siis torstaina soitin hänelle..Ei vastannut, eikä ole soittanut takaisin. Mitäs mä nyt teen?? En oikein tiedä mitä ajatella taas koko asiasta, pelkkää kusetustako??
Kommentit (6)
koska vaistomaisesti vakuuttavat lämpimiä tunteitaan, koska ovat liian pelkureita tai halpamaisia myöntämään, että veijarin perässä vaan kuljetaan.
en vaan jotenkaan jaksaisi tai haluaisi uskoa että pelkästä seksistä olisi kysymys. Ollaan tunnettu toisemme kauan, ja tää mies kyllä seksiä saisi ihan varmaan muualtakin.. On vaan nyt niin paha mieli, en tajua mistään mitään. AP
Sano, että kuulet mielelläsi jos häntä ei kiinnostakaan. Jos hän ei kehtaa sanoa sitä suoraan sulle puhelimessa? Toivotaan onnellista lppua...
mutta kun ei ylpeys anna periksi :( Eli ei kai auta muu kuin odottaa, ja varmaan ihan turhaan.. AP
ja sitten häntä koipien välissä luikkivat karkuun. Voivat tehdä sen montakin kertaa, jos nainen menee " vipuun" . Taitaa olla sellainen tapaus tääkin.