Sivut

Kommentit (1989)

Vierailija

Kaikessa rakkaudessa on jonkin verran hulluutta,
mutta toisaalta kaikessa hulluudessa on myös hitunen järkeä.

(Friedrich Nietzsche)

En ole ihan varma tuosta. Mitä mieltä?

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Unohdin vallan mainita , että tykkään sinusta miehenä 🤗. Pidän sinua myös hurmaavana. Ne muut on kivoja juttukavereita siellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Et aina ymmärrä aivoituksiani. Voi olla etten itsekään. On ikävä sinua. Juon kamomillateetä ja yritän suoriutua ajoissa nukkumaan. Olen ajatellut sinua koko päivän. VK

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikessa rakkaudessa on jonkin verran hulluutta,
mutta toisaalta kaikessa hulluudessa on myös hitunen järkeä.

(Friedrich Nietzsche)

En ole ihan varma tuosta. Mitä mieltä?

Minä taas olen aika samoilla linjoilla kuin Nietzsche. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et aina ymmärrä aivoituksiani. Voi olla etten itsekään. On ikävä sinua. Juon kamomillateetä ja yritän suoriutua ajoissa nukkumaan. Olen ajatellut sinua koko päivän. VK

Jos toinen ei aivoituksiaan avaa, ja se tieto, mitä jaat on jotakuinkin copy paste tuosta viestistäsi, on niitä paha kenenkään ymmärtää. Voi vain arvailla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos toinen ei aivoituksiaan avaa, ja se tieto, mitä jaat on jotakuinkin copy paste tuosta viestistäsi, on niitä paha kenenkään ymmärtää. Voi vain arvailla.

On vähän hankala paljoa avata ja ei oikein uskalla. En kuitenkaan mitään ikävää ajattele. Tämä on vaan niin hankala tilanne. VK

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

On vähän hankala paljoa avata ja ei oikein uskalla. En kuitenkaan mitään ikävää ajattele. Tämä on vaan niin hankala tilanne. VK

Niinpä niin. Ehkä se on just se, ettei aina ihan riitä se tieto 'ettei kuitenkaan mitään ikävää ajattele'. No, en mä nyt jaksa.

Vierailija

🍄 Hyvää yötä ja kauniita unia rakkaani. Hellin sinua ajatuksissani. Nuku hyvin, rakas. Suukko yöksi 😘

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Ehkä se on just se, ettei aina ihan riitä se tieto 'ettei kuitenkaan mitään ikävää ajattele'. No, en mä nyt jaksa.

Mitä asioita sinä haluaisit kuulla? VK

Vierailija

Ihan entisin lämpimin tuntein olen tässä. Ei ne poukkoile ja muutu. Reaalimaailmassa voin näyttää kaikki tunteeni selkeästi, mutta täällä se ei onnistu. Tärkein jää näkemättä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan entisin lämpimin tuntein olen tässä. Ei ne poukkoile ja muutu. Reaalimaailmassa voin näyttää kaikki tunteeni selkeästi, mutta täällä se ei onnistu. Tärkein jää näkemättä. 

En minä tätä täällä kaipaa. Se on korvike sille, mitä reaalimaailmassa ei ole. Ei sanota. Ei puhuta. Ei lausuta olevaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En minä tätä täällä kaipaa. Se on korvike sille, mitä reaalimaailmassa ei ole. Ei sanota. Ei puhuta. Ei lausuta olevaksi.

Niin. Minä haluaisin sitä reaalimaailmaa, missä kaikki on totta. En tiedä onko hullua sanoa, että tästä on uskomattoman hyvät ajatukset. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin. Minä haluaisin sitä reaalimaailmaa, missä kaikki on totta. En tiedä onko hullua sanoa, että tästä on uskomattoman hyvät ajatukset. 

Et näytä siellä, että haluaisit sitä. En minäkään tiedä onko hullua, mutta ajattelen samoin. Olen ihan hirveän turhautunut tähän kaikkeen ristiriitaan pään ja sydämen sisäisen ja ulkopuolisen maailman välillä niin, että koko kapasiteetti on jotenkin siihen sidottuna. Ja kun kaiken kuorruttaa vielä ennen kokematon väsymys, tuntuu välillä, ettei mistään tule mitään.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.