Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tähän ketjuun ei mitään huikentelija-haaveilijoita. Ainoastaan sellaisia, jotka toimivat tunnisteellisesti ja ovat valmiita jatkotoimiin tärpin tapahduttua.

• ylös 63
  • alas 62

Sivut

Kommentit (2275)

Vierailija

Hei tämä on huikee idea. Tänne vain sieltä kaipauspalstalta kaikki, jotka ovat tositarkoituksella liikkeellä.

• ylös 15
  • alas 24
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tämä on oikeasti hyvä idea. Jääkööt ne huvin vuoksi kaipaavat sinne toiseen ketjuun.

• ylös 18
  • alas 38
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nuorelle vaalealle ja paksuperäiselle naiselle terveiset.

Onko hän kuinka nuori?

• ylös 46
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huti meni, himpskutti!

• ylös 47
  • alas 3
Vierailija

Hei, avomieheni!

Kaipaan sitä henkilöä, joka olet selvin päin.

Sääli, että sitä ei enää tapaa. Joten hyvästi, rakkain.

• ylös 90
  • alas 6
Vierailija

No eipä kovin tunnisteellisia viestejä ainakaan vielä ole kukaan uskaltanut laittaa 😄. Omalta kohdaltani tämä saattaa olla rohkeinta mihin itse uskaltaudun: 👩🏻❤️👱🏻‍♂️. Joo, nolo olen.

• ylös 59
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko hän kuinka nuori?

Sanotaan, että kaikki on suhteellista.

• ylös 46
  • alas 4
Vierailija

Terveiset henkilölle Matti P, olin tyhmä, kun lopetin suhteemme. Ehkä omissa mielikuvissa menin jo kauas tulevaisuuteen ja pelästyin sen myötä sitä, että sinulla oli kaksi lasta huollettavana. Minun olisi pitänyt osata elää siinä hetkessä.
Uskon, että tuo ei olisi lopulta ollut ongelma, mutta minä olin tuolloin tyhmä ja ajattelematon.

• ylös 47
  • alas 31
Vierailija

Raimo, kaipaan pulloseuraasi. Miten ensi kesänä? T. Tumma nainen samaa ikäluokkaa samoilta kyliltä.

• ylös 53
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No eipä kovin tunnisteellisia viestejä ainakaan vielä ole kukaan uskaltanut laittaa 😄. Omalta kohdaltani tämä saattaa olla rohkeinta mihin itse uskaltaudun: 👩🏻❤️👱🏻‍♂️. Joo, nolo olen.

Joudun vastaa viestiisi, koska olen käyttänyt tätä tunnistetta 👩🏻
Mutta herttileijaa kukas Sä olet 🤔
Ei tule mieleen nyt muita kuin Mxxxxa
Etkä ole yhtään nolo ” kuka sitten lienetkään Mies”

• ylös 46
  • alas 5
Vierailija

Timo, sorry että jouduin jäähdyttää tuttavuutemme. Olet tosi mukava mies, mutta häiritsi se kun tajusin sun pyrkivän vain pöksyihini.

• ylös 14
  • alas 19
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joudun vastaa viestiisi, koska olen käyttänyt tätä tunnistetta 👩🏻
Mutta herttileijaa kukas Sä olet 🤔
Ei tule mieleen nyt muita kuin Mxxxxa
Etkä ole yhtään nolo ” kuka sitten lienetkään Mies”

Sori, en ole se vaalea mies, vaan tuo tumma nainen.

• ylös 46
  • alas 2
Vierailija

En koskaan haaveillut pääseväni vaimoksesi. Olen kerran jo ollut vaimo. Enkä salarakkaaksi. Olen huono jakamaan miestäni. Pidin sinusta silti kovasti. Ja olisin vain halunnut jutella kanssasi. Päätit luikkia karkuun.

• ylös 52
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Timo, sorry että jouduin jäähdyttää tuttavuutemme. Olet tosi mukava mies, mutta häiritsi se kun tajusin sun pyrkivän vain pöksyihini.

Sori, mutta me Timot nyt vaan olemme vähän tuollaisia pöksyihin pyrkijöitä. Joskus onnistaa ja joskus ei🤷

• ylös 4
  • alas 15

Sivut