VLCD-ryhmä, kuka lähtee mukaan?
Olisiko täällä joku kiinnostunut laihduttamaan kanssani vlcd-metodilla? Ja voisimme tänne sitten päivitellä edistymistämme ja tsempata toisiamme? Itselläni olisi pudotettavaa 25-30 kg.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
800kcal dieetti normiruualla... Tuhoontuomittu dieetti jo heti alkuun.
Syön mieluummin oikeaa ruokaa, kuin jauhopusseja, eines-cocktaileja ja -patukoita. Paremmin nälkä lähtee oikealla ruoalla, ja mielestäni on myös huomattavasti mieluisampaa. 800 kcal:iin mahtuu kuitenkin runsaasti vihanneksia, hedelmiäkin, ja mukaan mahtuu myös liha- ja maitotuotteita, kananmunia...
ApNo ei ne sun ravintolisätkään sen kummempia eines-coctaileja ole... Ajattelitko käyttää finelliä tms vitamiinien ja hivenaineiden saannin seurantaan?
No en todellakaan. Olen lihava, en neuroottinen tai mielenterveysongelmainen.
ApNo sitten et voi väittää että valitsemasi dietti olisi kovin terveellinen. Se että syöt todella vähän kaloreita ja nakkaat naamaan satunnaisen määrän pillereitä on aikamoinen katastrofin resepti.
Kiitos neuvoista, toivottavasti selviän hengissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten laskette kalorimäärät?
Siis jos ei käytössä ole mitään tuollaista ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten laskette kalorimäärät?
Ruokapakettien kyljessä yleensä lukee kcal/100g, ihan sen perusteella. Jos kyse taas on esim. vihanneksista ja hedelmistä, niin ne voi tarkistaa netistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden mukaan. Ihan prikulleen samalla menetelmällä olen pari viikkoa suunnitellut aloittaa eli mukana!
T. Sokerihiiri
Jes! Mahtavaa! Onko sinullakin pudotettavaa saman verran? Minkälainen tilannepäivityssysteemi kehitetään?
Ap
20-25 kg, tuohon olisin tyytyväinen. Luin sen Michael Mosleyn kirjan ajatuksella läpi ja vaikutti tosi järkeenkäyvältä.
Tavallista ruokaa tai pusseilla tai sekoitus, mutta 800 kaloria/vrk kummassakin menetelmässä. Lisäksi otan mukaan 16:8 paaston.
Ai niin, onko kerran viikossa ok päivitys?
Sokerihiiri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden mukaan. Ihan prikulleen samalla menetelmällä olen pari viikkoa suunnitellut aloittaa eli mukana!
T. Sokerihiiri
Jes! Mahtavaa! Onko sinullakin pudotettavaa saman verran? Minkälainen tilannepäivityssysteemi kehitetään?
Ap20-25 kg, tuohon olisin tyytyväinen. Luin sen Michael Mosleyn kirjan ajatuksella läpi ja vaikutti tosi järkeenkäyvältä.
Tavallista ruokaa tai pusseilla tai sekoitus, mutta 800 kaloria/vrk kummassakin menetelmässä. Lisäksi otan mukaan 16:8 paaston.
Mikä kirja se on? Voitko kertoa vähän lyhyesti, ehkäpä lukemisesta voisi minullekin olla apua/motivaatiota.
Ap
Sokerihiiri kirjoitti:
Ai niin, onko kerran viikossa ok päivitys?
Kyllä mun puolesta. Itse päivitän tilanteen maanantaisin. Toki voidaan välissä keskustella muustakin. Aiotko liikuntaa ottaa mukaan? Mulla itsellä tulee aika paljon ihan arkiliikuntaa kävelyn muodossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sokerihiiri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sokerihiiri
Ap20-25 kg, tuohon olisin tyytyväinen. Luin sen Michael Mosleyn kirjan ajatuksella läpi ja vaikutti tosi järkeenkäyvältä.
Mikä kirja se on? Voitko kertoa vähän lyhyesti, ehkäpä lukemisesta voisi minullekin olla apua/motivaatiota.
Ap
Tässä sivusto:
https://thefast800.com/
Tässä kirja:
https://www.adlibris.com/fi/kirja/mosley-metodi-9789523219915
Kirjoja on useampikin, sisältö aika sama eli ilmeisesti aina päivitetty versio. Kirjastosta lainasin.
Sivustolla käyn vaan lueskelemassa, en ole tilannut mitään. Kirjoissa on myös ruokaohjeita.
Kirjoissa on siis tuo menetelmä ja ohjeet, niiden vuoksi ei tarvitse siis tilata mitään maksullista, kun toteuttaa jutun ruoalla.
Mä olen ollut nyt yli kolme viikkoa Nutrilettin pussikuurilla eli noin 600 kcal/vrk. Aion jatkaa vappuun asti (yht 10 vko), siitä sitten kesän ajan 1200 kcal/vrk ja jos tarvetta on nutraan vielä syys-lokakuun.
Lähtöpainoa en osaa sanoa, koska aion mennä vaa'alle vasta kun olen tyytyväinen kroppaani ja säilyttää painon sitten siinä, mutta arvelisin että lähtöpaino oli tuossa runsaat kolme viikkoa sitten noin 77-80 kg, pituutta on 170 cm. Hyvin ovat mitat jo pienentyneet runsaassa kolmessa viikossakin, vaatteet jotka eivät ole menneet päälle ovat nyt sopivia. Lähtökoko 44 nyt menee koon 40 vaatteet jo hyvin päälle.
Nälkä ei ole ollut. Olen syönyt pikkuisen kurkkua joka päivä että on saanut pureskeltavaa. Olen pissinyt keto stixeihin ja sen mukaan on ketoosi päällä, sen haistaa kyllä hengityksestäkin. :(
Mutta kivasti on siis mennyt ja tuntuu että tällä ruokavaliolla voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään. Ei ole ollut mielitekojakaan. Tosin olin jo ennen Nutrilett-kuurin alkua kolmisen viikkoa 1200 kcal/vrk-tasolla jotta vatsa tottuisi pienempään ruokamäärään.
Tsemppiä kaikille omaan laihdutukseen!
Heips taas! Unohdin eilen tulla päivittämään tilanteeni, joten tässä se tulee nyt päivää aiottua myöhemmin. Ensimmäisen viikon pudotus on minulla tasan 3 kg. Olen todella tyytyväinen tulokseen, ja olo tuntuu jo kevyemmältä. Miten Sokerihiirillä on sujunut?
No sitten et voi väittää että valitsemasi dietti olisi kovin terveellinen. Se että syöt todella vähän kaloreita ja nakkaat naamaan satunnaisen määrän pillereitä on aikamoinen katastrofin resepti.