VLCD-ryhmä, kuka lähtee mukaan?
Olisiko täällä joku kiinnostunut laihduttamaan kanssani vlcd-metodilla? Ja voisimme tänne sitten päivitellä edistymistämme ja tsempata toisiamme? Itselläni olisi pudotettavaa 25-30 kg.
Kommentit (33)
Miksipä ei. Tuo 25-30 kg on kyllä tosi paljon jos kokonaan ajattelit tällä menetelmällä pudottaa. Aika pitkään saa siinä pusseja juoda. Osalla toki putoaa nopeastikkin.
Kai ajattelit mennä oikeilla ohjeilla? Eli päivässä pussien lisäksi 50g jotain proteiinia esim vähärasvaista lihaa, vähähiilihydraattisia kasviksia ja ruokalusikallinen rypsiöljyä. Sitten saat kaiken tarvittavan ja on turvallista. Tai no turvallisempaa. Jos on joku akuutti sairaus niin noin raju laihdutuskeino ei ole turvallinen vaikka ottaisi mitä lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksipä ei. Tuo 25-30 kg on kyllä tosi paljon jos kokonaan ajattelit tällä menetelmällä pudottaa. Aika pitkään saa siinä pusseja juoda. Osalla toki putoaa nopeastikkin.
Niin joo, hyvä, että tuo tuli ilmi. En aio pusseilla laihduttaa, vaan ihan ruoalla pitäen päivittäisiin kalorimäärän alle 800:ssa kilokalorissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin joo, hyvä, että tuo tuli ilmi. En aio pusseilla laihduttaa, vaan ihan ruoalla pitäen päivittäisiin kalorimäärän alle 800:ssa kilokalorissa.
Ap
No sitten en lähde sinua tähän kannustamaan. Tuolla kalorimäärällä et oikeasta ruoasta voi saada kaikkia tarvittavia ainesosia.
Uteliaisuudesta kysyn mikä sulla on lähtöpaino?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo sitten en lähde sinua tähän kannustamaan. Tuolla kalorimäärällä et oikeasta ruoasta voi saada kaikkia tarvittavia ainesosia.
Miten niin ei voi? Millä tavalla noi jauhopussit on jotenkin parempia kuin monipuolisesti ruokaa 800 kcal edestä plus ravintolisät?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo sitten en lähde sinua tähän kannustamaan. Tuolla kalorimäärällä et oikeasta ruoasta voi saada kaikkia tarvittavia ainesosia.
Miten niin ei voi? Millä tavalla noi jauhopussit on jotenkin parempia kuin monipuolisesti ruokaa 800 kcal edestä plus ravintolisät?
Ap
No ne jauhopussit on juurikin niitä ravintolisiä. Eli riippuu toki mitä ne sun ravintolisät on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo ne jauhopussit on juurikin niitä ravintolisiä. Eli riippuu toki mitä ne sun ravintolisät on.
Ihan on tosi mittavat ravintolisät ollut käytössä jo pidemmän aikaa ilman mitään laihdutusaikeitakaan. Satavarmasti paremmat, kuin noissa pusseissa.
Ap
Onnea yritykseen, vilpittömästi!
Itse en pystyisi noin vähällä kalorimäärää tulemaan toimeen, vaikka joutaisi tästä omastakin elonpainosta viitisen kiloa pudottaa. Ajattelin vain järkevöittää ruokailua ja liikkua enemmän.
Minä lähden mukaan. Ihan prikulleen samalla menetelmällä olen pari viikkoa suunnitellut aloittaa eli mukana!
T. Sokerihiiri
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden mukaan. Ihan prikulleen samalla menetelmällä olen pari viikkoa suunnitellut aloittaa eli mukana!
T. Sokerihiiri
Lisään vielä eli myöskin ruoalla, ei niillä pusseilla.
Mä olen ollut dieetillä nyt kuukauden ja painoa on lähtenyt 10kg.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut dieetillä nyt kuukauden ja painoa on lähtenyt 10kg.
Mahtavaa, onneksi olkoon! Millä menetelmällä olet laihtunut?
Ap
Vierailija kirjoitti:
T. Sokerihiiri
Jes! Mahtavaa! Onko sinullakin pudotettavaa saman verran? Minkälainen tilannepäivityssysteemi kehitetään?
Ap
ENE-dieetin käytännön toteutus (kaypahoito.fi)
Tuolta löytyy oikeaa tietoa ENE eli VLCD dietistä. Onhan se ilman noita valmisteitakin muiden ravintolisien kanssa mahdollista, mutta ei sitä ominpäin pitäisi tehdä.
800kcal dieetti normiruualla... Tuhoontuomittu dieetti jo heti alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Syön mieluummin oikeaa ruokaa, kuin jauhopusseja, eines-cocktaileja ja -patukoita. Paremmin nälkä lähtee oikealla ruoalla, ja mielestäni on myös huomattavasti mieluisampaa. 800 kcal:iin mahtuu kuitenkin runsaasti vihanneksia, hedelmiäkin, ja mukaan mahtuu myös liha- ja maitotuotteita, kananmunia...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön mieluummin oikeaa ruokaa, kuin jauhopusseja, eines-cocktaileja ja -patukoita. Paremmin nälkä lähtee oikealla ruoalla, ja mielestäni on myös huomattavasti mieluisampaa. 800 kcal:iin mahtuu kuitenkin runsaasti vihanneksia, hedelmiäkin, ja mukaan mahtuu myös liha- ja maitotuotteita, kananmunia...
Ap
No ei ne sun ravintolisätkään sen kummempia eines-coctaileja ole... Ajattelitko käyttää finelliä tms vitamiinien ja hivenaineiden saannin seurantaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo ei ne sun ravintolisätkään sen kummempia eines-coctaileja ole... Ajattelitko käyttää finelliä tms vitamiinien ja hivenaineiden saannin seurantaan?
No en todellakaan. Olen lihava, en neuroottinen tai mielenterveysongelmainen.
Ap
Tuskin on paljon aasialaisia naisia ryhmässä, koska heidän harvemmin tarvitsee juurikaan laihduttaa.