Vierailija

Pakkaseen

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (17)

Vierailija

Jauhelihaa, jotain kalaa(ihan sama mitä ihan normi pakasteseitikin kelpaisi), leipää, pakastevihanneksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Leipää, jauhelihaa, jonka heti paistaisin ja sitten pakastaisin.  Juustoa, joitakin juustojakin voi pakastaa.

Suuret määrät jauhoja joista voin leipoa esim, korvapuusteja, pikkupullia ja pitkojakin pakastimeen.

Ja jos tarjotaan valmis pakasteita niin: seitiä, uunijuureksia runsaasti, kaikkia vihannespakasteita mitä vain on, kuten pinaattia, pikkuporkkanoita, ruusukaalia, vihreitä papuja, sekavihanneksia.

Poronkäritystä.

Ja tietenkin jäätelöä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pepsiä. Mutta en toki pakkaseen.

Maxia vai tavallista?

Maxi on pannassa.

Vierailija

Voi kuinka masentaa.

Näkee niin surullisen selvästi, millaista porukkaa tälläkin hetkellä palstalla liikkuu.

Enpä enää yhtään ihmettele, että kun niin monet halveksuu tätä palstaa ja ovat siirtyneet muiden samankaltaisten lehtien keskustelupalstoille.

Siis palstoille, joissa on asialliasta ja ajankohtaista ja perhe ja sinkkuelämää koskevia monipuolisia keskusteluja.

Tämäkin oli aikonaan oli aikoinaan kiva palsta, jossa oli kiva vaihtaa mielipiteitä ja keskustella ja jopa vitsailla. 

Mutta ne ajat ovat olleet ja menneet.  Nyt palsta on täynnä pissikisiä ja jonneja ja silloin tällöin täällä vierailee Yli l a u d a n  hörhöt tekemässä provoja ja trollailemassa.

Vauva fi on ikävä kyllä menettänyt ne kaikkein parhaimmat kirjoittajansa, siis ne palstasta todella kiinnostuneet, asialliset ja monipuolisesti asioista ajattelevat niin nuoret kuin aikuiset kuin vanhemmatkin kirjottajat.

Vierailija

Ostositoumuksen tai lahjakortin jollekin tietylle summalle ruokakauppaan ainoastaan ruokaan, ei röökiin tai kaljaan.

Vierailija

Moikka viestijä nro 13.

Vasta nytkö tuon huomaat?  Ja surullista kyllä olet oikeassa.

Itse olen vanhempaa ikäluokkaa ja seuraan monipuolisesti nettikeskusteluja useilla eri areenoilla.

Just tämä  Aihe vapaa palsta palsta on siirtynyt pelkästään yksinäisten, syrjäytyneiden ja trollien täyttämäksi areenaksi.

Palsta täyttyy pelkistä valituksista, trolleista, provoista ja julkkisten elämän sisällön jauhamisesta.

Nyt täällä on pelkästään todella nuoria mt-potilaita, jotka aloittavat klo 7 ja lopettavat illalla klo 23.

Eihän tuossa mitään pahaa ole, ei tietenkään, ja hyvä että  jokainen saa äänensä ja mielipiteensä kuuluviin edes jollain palstalla.

Mutta enite ainakin itseäni ihmetyttää ja rumasti sanottuna kyrsii se, että jos joku asioista todella perillä oleva, ja todellisuuden tietävä ja tunteva ihmine vastaa näille kokemattomille nuorilla tai ketä he nyt sen oletvakin, niin sitä palstan modet eivät hyväksy.

Ketju lopetetaan tai kommentti hyväksytään tarkastuksen jälkeen.

Siis palstaa ei ole tarkoitetukaan todelliseen mielipiteiden ja totuuksien vaihtoon, vaan ainoastaan pelkkään paskan julkaisemiseen, samalla tavoin kuin IL ja IS.

Vierailija

Ohoh, minä kirjoitin tuon kirjoitin tuon voimaakkaasti palstaa kritisoivan kommentin.

Olin aivan varma, että kun lähetän sen, niin tulee ilmoitus: Hakemaasi sivua ei voida näyttää. eli kommentia ei julkaista.  Ja pian koko ketju on poistossa.

Waude.

Nyt täytyy antaa Sanoma Oy;n modeille lähes 10 pistettä ja vajaa papukaija merkki.

Todellisuudessa olen iloinen siitä, että palsta sietää myös kovaa kritiikkiä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.