Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oon tapaillut miestä yli 6kk:tta, mutta ei olla puhuttu mistään jatkosta... Nähdään 1-2x/kk vaikka asutaan ihan lähekkäin. Mies on ainakin vielä Tinderissä, itse en ole siellä ollut sen jälkeen kun tapasimme. Haluaakohan mies mitään?

• ylös 1
  • alas 3

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Ei hyvältä kuulosta. Ette taida olla edes ihastuneita? Silloin kun joku oikeasti kolahtaa, eihän sitä muuta haluaisi kuin viettää aikaa hänen kanssaan.

• ylös 23
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joo-o. Mies saattaa käyttää sua seksuaalisesti hyväksi eikä hänellä ole tunteita sua kohtaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei hyvältä kuulosta. Ette taida olla edes ihastuneita? Silloin kun joku oikeasti kolahtaa, eihän sitä muuta haluaisi kuin viettää aikaa hänen kanssaan.

Kyllä mä olen todella ihastunut mieheen, mutta en halua pitää kiirettä, ettei mies pelästy...

• ylös 2
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen todella ihastunut mieheen, mutta en halua pitää kiirettä, ettei mies pelästy...

Onko tämä vitsi? :D 

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko tämä vitsi? :D 

no mihin ihmeeseen tässä valmiissa elämässä on kiire?

Vierailija

Kuulostaa vähän huonolta sun kannalta. Ihan kokemuksesta sanon. Jos mies ei halua tavata useammin ja sulla on vieläpä pelkoa siitä, että hän "pelästyy", niin olisikohan kyseessä sitoutumiskammoinen mies. 

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän huonolta sun kannalta. Ihan kokemuksesta sanon. Jos mies ei halua tavata useammin ja sulla on vieläpä pelkoa siitä, että hän "pelästyy", niin olisikohan kyseessä sitoutumiskammoinen mies. 

No miten tässä pitäisi edetä?

Vierailija

Sun täytyy avoimesti alkaa puhumaan siitä jatkosta. Sano, että haluaisit alkaa seurustelemaan jos asia on niin. Jos mies siitä pelästyy, hän ei ole sinulle oikea.

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toi on kestänyt jo 5 kuukautta liian pitkään.

Veit jalat suustani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
näette kerran kuussa? juu, äkkiä ostamaan häämekkoa. hohhoijaa. 

Mies tekee pitkää päivää toisella paikkakunnalla ja on väsynyt usein töiden jälkeen.

Vierailija

Nykyään on mitä ilmeisimmin lisääntynyt tällaiset tapailusuhteet. Kuuluuko suhteeseenne se että ette tapaile muita..? Onko suhde tällaisenaan tyydyttävä sulle vai mitä toivoisit? Itse olin aikoinaan 2v tuon tapaisessa parisuhteessa, joka oli kyllä eksklusiivinen mutta melko etäinen tavallaan. Haaveilin lapsista ja yhteen muutosta mutta luulen että miehellä oli koko ajan eri käsitys suhteestamme, en vain halunnut nähdä sitä. Hän sitten jätti minut ja hyvähän se lopulta oli koska halusimme eri asioita. Eli olennaista ei ole etenemistahti tai suhteessa olemisen tapa, vaan se haluatteko samoja asioita suhteeltanne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nykyään on mitä ilmeisimmin lisääntynyt tällaiset tapailusuhteet. Kuuluuko suhteeseenne se että ette tapaile muita..? Onko suhde tällaisenaan tyydyttävä sulle vai mitä toivoisit? Itse olin aikoinaan 2v tuon tapaisessa parisuhteessa, joka oli kyllä eksklusiivinen mutta melko etäinen tavallaan. Haaveilin lapsista ja yhteen muutosta mutta luulen että miehellä oli koko ajan eri käsitys suhteestamme, en vain halunnut nähdä sitä. Hän sitten jätti minut ja hyvähän se lopulta oli koska halusimme eri asioita. Eli olennaista ei ole etenemistahti tai suhteessa olemisen tapa, vaan se haluatteko samoja asioita suhteeltanne.

En tiedä tapaileeko mies muita. Minä en ainakaan. Rakastan häntä.

Vierailija

Mitä te teette, mistä puhutte kun tapaatte? Vietittekö joulun yhdessä, entä uuden vuoden? Onko teillä suunnitelmia tälle keväälle? Puhutteko ensi kesästä? Oletteko tavanneet toistenne ystäviä tai sukulaisia?

Vierailija

Nyt heti kissa pöydälle. Veikkaanpa, ettei mies halua kanssasi mitään vakavampaa. Hänelle juttunne on pelkkä seksisuhde. Tällaiset jutut pitäisi käydä hyvin alkuvaiheessa läpi, ettei käy näin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näette kerran kuussa? juu, äkkiä ostamaan häämekkoa. hohhoijaa. 

Mies tekee pitkää päivää toisella paikkakunnalla ja on väsynyt usein töiden jälkeen.

Joo ja tinderistähän sitä rentoutusta sitten saa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä te teette, mistä puhutte kun tapaatte? Vietittekö joulun yhdessä, entä uuden vuoden? Onko teillä suunnitelmia tälle keväälle? Puhutteko ensi kesästä? Oletteko tavanneet toistenne ystäviä tai sukulaisia?

Ei vietetty kumpaakaan yhdessä... Puhutaan kaikenlaisesta. Ei tapailla toistemme ystäviä tai sukulaisia, kun emme ehdi miehen töiden takia. Mies on kertonut haluavansa viedä mut linnanmäelle ensi kesänä, mutta vähän heikolta näyttää kaikki tekeminen koronan takia.

Sivut