Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Millaisia suhteita.

• ylös 3
  • alas 5

Sivut

Kommentit (130)

Vierailija

No "miehet" eivät ole mikään homogeeninen ryhmä, jonka kaikki jäsenet haluavat samaa asiaa.

• ylös 54
  • alas 2
Vierailija

Suurin osa taitaa haluta seksiä. Kaiketi vain harvalle riittäisi pelkkä platoninen suhde.?

• ylös 53
  • alas 10
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen miettinyt samaa. Tulee heti ensimmäisenä mieleen, että mies haluaa parisuhteelta sitä, että nainen hoitaa kotityöt ja antaa seksiä. :( Tämä kuva on pinttynyt pahasti päähäni jo ihan sen takia, että vanhempieni liitto oli tällainen - ja onneton sellainen.

• ylös 75
  • alas 11
Vierailija

Miehet haluavat, että on joku jonka kanssa jutella, ja joku jonka kanssa olla lähekkäin. Ja jonkun, joka kohtelee toista ihan oikeana ihmisenä.

Ei se enempää.

• ylös 78
  • alas 12
Vierailija

Ei jumalauta kuinka tyhmää porukkaa täällä on. Varmasti on kaikille parempi, että pysytte erossa miehistä ihan kokonaan. Ja mielellään naisistakin.

• ylös 39
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tulee heti ensimmäisenä mieleen, että mies haluaa parisuhteelta sitä, että nainen hoitaa kotityöt ja antaa seksiä. :( Tämä kuva on pinttynyt pahasti päähäni

Oletko harkinnut terapiaa?

• ylös 18
  • alas 15
Vierailija

Riippuu ihan miehestä. Itselleni suhteessa tärkeintä on läheisyys toisen ihmisen kanssa.

M

• ylös 37
  • alas 1
Vierailija

Eiköhän kaikki normaalit ihmiset halua harmoonisen parisuhteen. 

Jos olet siis kiukutteleva, seksiä pihtaava päsmäri ja siivousfriikki niin ei sinua kukaan halua.

• ylös 32
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat, että on joku jonka kanssa jutella, ja joku jonka kanssa olla lähekkäin. Ja jonkun, joka kohtelee toista ihan oikeana ihmisenä.

Ei se enempää.

Eikös sitten voisi jäädä asumaan vanhempiensa kanssa? Äidin ja isän kanssakin voi jutella ja halailla. Lisäksi useimmat vanhemmat kohtelevat aikuisiakin lapsiaan ihan oikeina ihmisinä.  Tai muuttaa vaikka mummonsa luokse asumaan?

• ylös 4
  • alas 25
Vierailija

No eiköhän jokainen järkevä ihminen halua että elämä suhteessa olisi mukavampaa ja antoisampaa kuin yksin olo. Se miten kellekin se suhde sen antaa saattaa sitten vaihdella tosi paljon.

Itse olen tottunut jo ennen pariutumistani tottunut tekemään kotitöitä ja ruokkimaan itseni joten en hakenut naista itselleni miksikään kodinhoitajaksi. Edelleen yli 10 vuotta tapaamisestamme minä olen se joka joitaa pääosin mm. kodin ruokahuollon.

Mutta se mitä sitten taas kaipaan on se toisen seura, läheisyys, tuki, inspiraatio uusiin asioihin ja tietenkin se seksi. Minusta on hienoa kun on löytänyt sellaisen ihmisen jonka kanssa voi olla oma itsensä ja joka ymmärtää minua syvällisemmin kuin juuri kukaan muu. Se heijastuu kaikkeen, niin ihan arkiseen yhdessäoloon kuin siihen seksiinkin.

Mutta en siis voisi kuvitella itselleni yhtään pidempää suhdetta joka perustuisi puhtaasti seksiin tai varsinkaan siihen että se toinen tekisi puolestani kotityöt. 

• ylös 36
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti miehille on tärkeintä parisuhteessa se, että nainen tekee kotityöt.

Linkki tutkimukseen kiitos.

Eikö sinulla ole mitään muuta annettavaa miehille, kuin kevätverhojen silittäminen? 

• ylös 17
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei se enempää.

Eikös sitten voisi jäädä asumaan vanhempiensa kanssa? Äidin ja isän kanssakin voi jutella ja halailla. Lisäksi useimmat vanhemmat kohtelevat aikuisiakin lapsiaan ihan oikeina ihmisinä.  Tai muuttaa vaikka mummonsa luokse asumaan?

Vanhemmat ovat vanhempia. Suhde heihin ei ole koskaan täysin neutraali sen kaiken historian ja muun takia. Heille olet joskus ollut vauva ja teini josta on pitänyt huolehtia tai olla huolissaan.

Vanhempien kanssa myös aika harvoin vaikkapa makoillaan lusikassa ;)

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Maapallon 4 miljardia miestä homogeeninen massa. t. uniikit mimosanhiutaleet, joiden kohdalla ei saa yleistää

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei se enempää.

En tiedä millä tavoin sinä koet läheisyyden, mutta ainakin minulle on hyvin eri asia halata isovanhempiani kuin olla lähekkäin vaimoni kanssa.

• ylös 27
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta kuinka tyhmää porukkaa täällä on. Varmasti on kaikille parempi, että pysytte erossa miehistä ihan kokonaan. Ja mielellään naisistakin.

Kommenttiisi tulisi vähän lisäarvoa, jos kertoisit tyhmälle porukalle mikä mättää? He voisivat viisastua, ja se on kaikille eduksi.

Kyllä itse ymmärtäisin niin, että kummalliset mielipiteet voi johtua siitäkin, että ollaan oltu suhteessa tyhmiin ihmisiin? Tai no, tyhmiin, mutta en itse ainakaan haluaisi olla suhteessa sellaisen miehen kanssa, jolle tärkeintä olisi ilmainen seksi ja yleiskone.

Vierailija

Musta tuntuu että mieheni on kuin hevonen jolle rutiinit ja tietty turvallisuus on tärkeintä. Katto pään päällä,  puhdas koti, ruoka ja sellainen läsnäolo vaikkei niin puhuta. Luotettava kumppani joka ei petä ja tarvittaessa voi avautua vaikka se olisikin harvinaista. Naista joka hyväksyy kumppaninsa sellaisena kuin hän on. 

Sivut