Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (230)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa no, minä en tarvitse miestä, mutta jos joku mukava tyyppi tulisi vastaan niin voisin sellaisen halutakin. Yleensä nämä vaan alkavat heti päsmäröimään, haukkumaan ja kontrolloimaan, joten eipä ne suhteet toimi. Että siinä mielessä joo ne miehet haluavat varmaan olla niitä kapteeneja ja haluavat naisen, jota alistaa ja hyväksikäyttää.

Nosiis, eikö naiset muka haluakaan miestä jolla on oma tahto ja omat mielipiteet? Eipä tällainen kaltaiseni kynnysmattokaan kelpaa, joka haluaa vaan sopuisasti naista miellyttäen elellä sulassa harmoniassa. Se alkaa naista jostain syystä ärsyttämään.

Minä tykkään kaikkein eniten miehistä jotka tekevät niin kuin minä sanon, onnistuuko? Sehän ei siis tarkoita taidotonta sohvalla makaajaa, vaan ahkeraa nikkaroijaa.

Onnistuu, voin antaa mun remonttifirman numeron.

Olet epäkelpo kynnysmatto :D

Tarkotin siis yhteistä kotia ja kodin laittamista yhdessä. Eli saa jonkun idean, että tehdään itse keittiön laatat ja sitten suunnitellaan ja laitetaan ne. Muutoinhan tosiaan on järkevämpää maksaa työstä ja asua yksin.

Omalta kannalta on järkevämpää laittaa omaan kämppään laatat siten kuin itse haluan.

Tai sitten jos teen niin kuin toinen sanoo, ottaa siitä 55 eur/tunti.

Siksi tykkäänkin kynnysmatoista enkä sinusta :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No en minä ainakaan enää tarvitse. Lapset on tehty. Viimeinenkin kohta lentää pesästä. Osaan remontoida itsekin, talous on kunnossa. Ei minulla ole mitään käyttöä niin vaivalloiselle sivuprojektille kuin mies. Kun minulla ei ihan rehellisesti ole muistikuvia siitä mitä iloa semmoisesta on? Jos jutella haluan niin siihen on ystäviä. Seksikin kiinnostaa nykyään niin harvoin että miehen pito sen takia olisi myös liian vaivalloista.

Minua kyllä kiinnostaa miehen/miesten vinkkeli maailmaan, ja sitä ei saa kuin miehiltä itseltään. Hyvä kumppani on myös ystävä ja hän kykenee puhumaan rehellisesti omia tuntemuksiaan. Jos pitää miehiä projekteina niin ehkä silloin on syytäkin olla yksin. Kyllä kaikkien ihmissuhteiden tulisi rikastaa elämää nimenomaan henkisesti. Ajanhenki vaan tuntuu suorastaan vastustavan tällaista ajattelua.

• ylös 13
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa no, minä en tarvitse miestä, mutta jos joku mukava tyyppi tulisi vastaan niin voisin sellaisen halutakin. Yleensä nämä vaan alkavat heti päsmäröimään, haukkumaan ja kontrolloimaan, joten eipä ne suhteet toimi. Että siinä mielessä joo ne miehet haluavat varmaan olla niitä kapteeneja ja haluavat naisen, jota alistaa ja hyväksikäyttää.

Nosiis, eikö naiset muka haluakaan miestä jolla on oma tahto ja omat mielipiteet? Eipä tällainen kaltaiseni kynnysmattokaan kelpaa, joka haluaa vaan sopuisasti naista miellyttäen elellä sulassa harmoniassa. Se alkaa naista jostain syystä ärsyttämään.

Minä tykkään kaikkein eniten miehistä jotka tekevät niin kuin minä sanon, onnistuuko? Sehän ei siis tarkoita taidotonta sohvalla makaajaa, vaan ahkeraa nikkaroijaa.

Tarkotin siis yhteistä kotia ja kodin laittamista yhdessä. Eli saa jonkun idean, että tehdään itse keittiön laatat ja sitten suunnitellaan ja laitetaan ne. Muutoinhan tosiaan on järkevämpää maksaa työstä ja asua yksin.

Omalta kannalta on järkevämpää laittaa omaan kämppään laatat siten kuin itse haluan.

Se on harmillista, mutta voinhan sitten harrastaa seksiä jonkun muun kanssa kun olen saanut töistä maksun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lapsiprojekti on saatu maaliin ja hölmöläinen jallitettua maksajan rooliin, ei miehelle ole enää tarvetta.

"Suomalaisesta avioerosta 2000-luvulla väitellyt Jouko Kiiski tutki väitöksessään 224 eronneen miehen ja 311 naisen käsityksiä ja kokemuksia avioerosta. Yleisimmiksi erosyiksi mainittiin läheisyyden puute, erilleen kasvu ja puolison itsenäistyminen. Naiset löysivät erosyitä miehiä enemmän, mikä tukee sitä havaintoa, että erohakemuksista länsimaissa noin 70–80 prosenttia jättää nainen.

Vaaranen selittää suurta prosentuaalista eroa.– Naiset ovat aktiivisempia. Heille henkilökohtainen onnellisuus merkitsee paljon. Monille miehille taas perheen koossa pysyminen on keskeinen arvo epäonnenkin hinnalla."

Kyse onkin siitä, että mies ei ole valmis pitämään suhdetta kasassa NAISEN ONNEN hinnalla. On tehty tutkimuksia siitä, että parisuhde ei tee naista onnelliseksi. Miksi mies ei siis lapset ja perheen pitääkseen ole valmis tekemään naistaan onnelliseksi?

Siksi koska se ei ole mahdollista.

Ainoa syy miksi parisuhde alun perin syntyi oli naisen tarve hankkia lapsia ja keskiluokkainen elämä. Nyt tavoitteet on saavutettu ja naista kiinnostaa enemmän erilaiset asiat johin ei ollut aikaa ruuhkavuosina.

Tähän aikaan sopii erilainen mies. Kenties kultturelli moottoripyörämatkustelija sen ahkeran remontti-peruspertin sijaan. Tai ei miestä ollenkaan.

Ihan samanlainen muutosprosessi kuin 20v->30v kun ensin sinkkuaikana kiinnosti menevät bilemiehet ja sitten se remontti-peruspertti, koska se sopi naisen tavoitteisiin paremmin.

Mä en halua lapsia. Selitä, miksi panomiehet on ruvenneet mulle ehdottamaan kihloja ja perhettä? Ei sillä, nakkaan tuollaisen jälkeen suoraan ulos. Pidän panot panoina

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Ja jälleen keskustelu, jossa tunnutaan toivovan ettei ihmisillä (naisilla) olisi valinnanvapautta kumppaninvalinnassa. Et voi valittaa siitä mitä joku toinen hakee parisuhteelta. Koska se on hänen asiansa. Et voi myöskään sanoa, mitä kaikki naiset haluavat. Koska sitten olisit yksinkertaisesti väärässä, sillä yksilöillä on eri toiveet ja tarpeet. Jos joku haluaa elää ilman parisuhdetta, et voi puuttua myöskään siihen, hänellä on siihen täysi oikeus. Jos taas itsellesi riittää että ihmisellä on naisen anatomia että olisit valmis parisuhteeseen, se on oma asiasi. Et voi kuitenkaan pakottaa ketään tai kiukutella jos joku ei taivu sinun ehtoihisi. Moni toivoisi, että hänen tuleva kumppaninsa olisi aidosti kiinnostunut hänestä ihmisenä, eikä vaan suvunjatkamisvälineenä, suhde tälläisen henkilön kanssa joko ei ala tai ei tee onnelliseksi.

• ylös 30
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Se on harmillista, mutta voinhan sitten harrastaa seksiä jonkun muun kanssa kun olen saanut töistä maksun.

Jos sinulla ei mene parisuhteissa hyvin, mutta haluaisit sellaisen, niin kannattaa miettiä tuota "yhdessä" -juttua ja yleensäkin vaikka yhteisen kodin ja yhteisen tekemisen sisältöä. Voi alkaa sujua paremmin.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika moni mies tulee parisuhteeseen vain hyötymään. Tästä seuraa suuri sinkkujen määrä, kun naiset ovat havahtuneet tähän. Lapset ovat miehelle statussymboli ja mies saa ne naisen avulla. Useimmat miehet eivät tunne rakkautta, vaan pettävät parisuhteessakin. Ilmainen lasten ja kodinhoitaja on myös miehille tärkeää. Mitä muuta avioliitto on miehille kuin laillistettua prostituutiota? Miksi mies ei tunne aitoa rakkautta, vaan se on aina ehdollista?

Jotain itsereflektiota miehilläkin voisi olla.

Hirvittävää yleistystä. Hyviä isiä ja puolisoita on ollut aina ja on edelleen. Nykymeno demonisoi avioliiton ja etenkin isän arvo halutaan mitätöidä täysin. Eipä käy kateeksi niitä miehiä jotka joutuvat ottamaan kaikkea sitä kohtuutonta lokaa mitä naisraivo heidän päälleen viskaa. Tuntuu olevan globaali hanke myrkyttää miesten ja naisten väliset suhteet niin että kaikenlainen sukupuolettomuus alkaa näyttää houkuttelevalta. Hyvässä vauhdissa tässäkin dystopiajunassa ollaan. Miehuudella ja naiseudella ei saa olla mitään arvoa.

• ylös 6
  • alas 16
Vierailija

Nimettömänä uskallan tunnustaa, että vaikka olen järkisyistä sinkku, niin välillä löydän itseni katselemassa silti sellaisia palkkasotilaan näköisiä viileitä uroksia. Järjestään ovat hyväkroppaisia.
Mutta niinhän olen itsekin ja sellaista tyyppiäni olevan miehen aina myös saan, mikäli haluan. Ei ole tarvettakaan varsinaiselle parisuhteelle, mutta kyllä kuumat panosuhteet vaan ovat vaan aika energiapaukkuja 😀
Ne voi myös päättää vain lopettamalla yhteydenpidon. Niihin voi myös palata, jos tarvetta ilmenee. 😀

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni mies tulee parisuhteeseen vain hyötymään. Tästä seuraa suuri sinkkujen määrä, kun naiset ovat havahtuneet tähän. Lapset ovat miehelle statussymboli ja mies saa ne naisen avulla. Useimmat miehet eivät tunne rakkautta, vaan pettävät parisuhteessakin. Ilmainen lasten ja kodinhoitaja on myös miehille tärkeää. Mitä muuta avioliitto on miehille kuin laillistettua prostituutiota? Miksi mies ei tunne aitoa rakkautta, vaan se on aina ehdollista?

Hirvittävää yleistystä. Hyviä isiä ja puolisoita on ollut aina ja on edelleen. Nykymeno demonisoi avioliiton ja etenkin isän arvo halutaan mitätöidä täysin. Eipä käy kateeksi niitä miehiä jotka joutuvat ottamaan kaikkea sitä kohtuutonta lokaa mitä naisraivo heidän päälleen viskaa. Tuntuu olevan globaali hanke myrkyttää miesten ja naisten väliset suhteet niin että kaikenlainen sukupuolettomuus alkaa näyttää houkuttelevalta. Hyvässä vauhdissa tässäkin dystopiajunassa ollaan. Miehuudella ja naiseudella ei saa olla mitään arvoa.

Niin, naisiahan tässä keskustelussa ei olekaan yhtään yleistetty....

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

En tarvitse miestä siinä mielessä, että minulla on talo ja auto ja olla talous ja hyvä ura. On sukua ja lapsia ja ystäviä ja harrastuksia.

Mutta minulla on silti ihana miesystävä, asumme omissa kodeissa, meillä on kivaa yhdessä ja ihanaa rakastusta ja seksiä.

En siis tarvitse häntä mutta kyllä haluan.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mitä ap kertoo on yksi syy miksi en halua naista.

En halua olla kapteeni ja tarjoaja, naisen ollessa kestittävä ja matkustaja.

Ja koska en ole superkomea enkä superkarismaattinen vaan näitä osin tavallinen, tuo on ainoa keino saada parisuhde. Vain komeimmat/karismaattisimmat saavat parisuhteen ilman ap:n mainitsemaa asetelmaa, se on poikkeama normista, ei normi.

Jokainen kiinnostunut nainen on ollut jollain tapaa heikommassa sosioekonomisessa asemassa kuin minä, ja on nähnyt minut keinona päästä johonkin parempaan kiinni. Leveämpi elämä, coolimmat kaverit, mitä milloinkin. Vasta sitten on kiinnostus herännyt.

Olet liikkunut vaarissa porukoissa. Tuonut itsesi esille heikosti tai vaarin. Ehka itsetunto ei ole kohdallaan. Tarkoitan aito itsetunto ei siis ponkitetty se toksinen miehekkyys. 

Mikä on väärin ja mikä on oikein?

Toksinen miehekkyys toimii, se on tapa jolla miehet ovat saaneet naisia kautta aikojen. Se on sitä biologiaa josta naiset itse tässäkin ketjussa kertovat. Mies pörhistelee ja suorittaa soidinmenot, osoittaa kelpoisuutensa saadakseen seksiä.

Tässä tullaan sen perusongelman ääreen että se mistä te naiset sanotte pitävänne ja se mitä todellisuudessa valitsette, ovat eri asioita.

-ohis

Jos totta puhutaan, olen ollut monenlaisista miehistä kiinnostunut ja ihan ”hartiavoimin” yrittänyt pokata, ihan osoittamalla kiinnostusta ja olemalla ystävällinen, kertomalla omasta kiinnostuksesta.

Mutta se ei ole IKINÄ johtanut suhteeseen!

Ainoastaan silloin, kun suhteeseen on liittynyt sitä, että MIES kiinnostuu ja tekee kaikenlaisia temppuja, on suhde syntynyt.

Olen tullut siihen tulokseen, että ”keskimääräinen mies” EI halua tulla pokatuksi, vaan haluaa pokata. Vaikka hän sanoisi, että olis ihanaa, että nainen ottaisi ohjat, hän ei halua sitä kuitenkaan. Siinä on jotain vastenmielistä ja outoa.

Nimim. Naimisissa 20v

*face palm*

Hei, minä voin kertoa ihan vastaavanlaisen tarinan. Joka kerta kun olen yrittänyt naista, on tullut pakit. Mutta kun nainen on yrittänyt minua niin joka kerta se nainen on ollut kiinnostunut. Eli selkeästi naiset ei halua tulla pokatuiksi vaan naiset haluaa jahdata miestä!

Et vaan hahmota omaa tasoasi. Yrität iskeä liian tasokkaita naisia. Tai iskemistyylisi on ahdistelua ja kuolaamista, eikä ihmiseen tutustumista.

Täysin mahdollista.

Ja voisiko sama päteä naiseen jolle vastasin?

Olen se nainen. En usko että pätee. En tiedä jaksanko ruveta luettelemaan tässä miksei. Lyhyesti voin sanoa, että käsitys omasta "arvosta" tai "tasosta" ei ole vaaleanpunaisten linssien läpi muodostettu vaan ihan kaikilta muilta ihmisiltä (miehiltä, naisilta) kuultu.

Tähän väliin ei tarvitse aloittaa mitään todellisuudesta vieraantunut uli uli lautaulinaa siitä, miten 80 % naisista tavoittelee vain laatikkoleukaisia tappajapankkiirilääkäreitä. On kyllä niin kulunutta, väsynyttä, katkeraa ja keskenkasvuista ettei jaksa enää edes naurattaa.

• ylös 22
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Saahan miehet rahaa vasten piian ja siitostamman.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lapsiprojekti on saatu maaliin ja hölmöläinen jallitettua maksajan rooliin, ei miehelle ole enää tarvetta.

"Suomalaisesta avioerosta 2000-luvulla väitellyt Jouko Kiiski tutki väitöksessään 224 eronneen miehen ja 311 naisen käsityksiä ja kokemuksia avioerosta. Yleisimmiksi erosyiksi mainittiin läheisyyden puute, erilleen kasvu ja puolison itsenäistyminen. Naiset löysivät erosyitä miehiä enemmän, mikä tukee sitä havaintoa, että erohakemuksista länsimaissa noin 70–80 prosenttia jättää nainen.

Vaaranen selittää suurta prosentuaalista eroa.– Naiset ovat aktiivisempia. Heille henkilökohtainen onnellisuus merkitsee paljon. Monille miehille taas perheen koossa pysyminen on keskeinen arvo epäonnenkin hinnalla."

Kyse onkin siitä, että mies ei ole valmis pitämään suhdetta kasassa NAISEN ONNEN hinnalla. On tehty tutkimuksia siitä, että parisuhde ei tee naista onnelliseksi. Miksi mies ei siis lapset ja perheen pitääkseen ole valmis tekemään naistaan onnelliseksi?

Ainoa syy miksi parisuhde alun perin syntyi oli naisen tarve hankkia lapsia ja keskiluokkainen elämä. Nyt tavoitteet on saavutettu ja naista kiinnostaa enemmän erilaiset asiat johin ei ollut aikaa ruuhkavuosina.

Tähän aikaan sopii erilainen mies. Kenties kultturelli moottoripyörämatkustelija sen ahkeran remontti-peruspertin sijaan. Tai ei miestä ollenkaan.

Ihan samanlainen muutosprosessi kuin 20v->30v kun ensin sinkkuaikana kiinnosti menevät bilemiehet ja sitten se remontti-peruspertti, koska se sopi naisen tavoitteisiin paremmin.

Mä en halua lapsia. Selitä, miksi panomiehet on ruvenneet mulle ehdottamaan kihloja ja perhettä? Ei sillä, nakkaan tuollaisen jälkeen suoraan ulos. Pidän panot panoina

Ovat tulleet siihen ikään että hekin haluavat vaimon ja lapsia.

Vierailija

No kai tämäkin on yksilöllistä. Minä en tarvitse miestä mihinkään. En ole koskaan halunnut naimisiin tai halunnut lapsia. Rakastuin mieheeni ja siinä se. Nyt ollaan menossa naimisiin ja lapsikin on tarkoitus pistää alulle tämän vuoden puolella. Nämä avioliitto- ja perhehalut heräsivät meillä molemmilla vasta kun oltiin tavattu toisemme. Haluan perheen nimenomaan mieheni kanssa enkä kenenkään muun kanssa pelkästään siksi, että on perhe.

• ylös 20
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja koska en ole superkomea enkä superkarismaattinen vaan näitä osin tavallinen, tuo on ainoa keino saada parisuhde. Vain komeimmat/karismaattisimmat saavat parisuhteen ilman ap:n mainitsemaa asetelmaa, se on poikkeama normista, ei normi.

Jokainen kiinnostunut nainen on ollut jollain tapaa heikommassa sosioekonomisessa asemassa kuin minä, ja on nähnyt minut keinona päästä johonkin parempaan kiinni. Leveämpi elämä, coolimmat kaverit, mitä milloinkin. Vasta sitten on kiinnostus herännyt.

Olet liikkunut vaarissa porukoissa. Tuonut itsesi esille heikosti tai vaarin. Ehka itsetunto ei ole kohdallaan. Tarkoitan aito itsetunto ei siis ponkitetty se toksinen miehekkyys. 

Toksinen miehekkyys toimii, se on tapa jolla miehet ovat saaneet naisia kautta aikojen. Se on sitä biologiaa josta naiset itse tässäkin ketjussa kertovat. Mies pörhistelee ja suorittaa soidinmenot, osoittaa kelpoisuutensa saadakseen seksiä.

Tässä tullaan sen perusongelman ääreen että se mistä te naiset sanotte pitävänne ja se mitä todellisuudessa valitsette, ovat eri asioita.

-ohis

Jos totta puhutaan, olen ollut monenlaisista miehistä kiinnostunut ja ihan ”hartiavoimin” yrittänyt pokata, ihan osoittamalla kiinnostusta ja olemalla ystävällinen, kertomalla omasta kiinnostuksesta.

Ainoastaan silloin, kun suhteeseen on liittynyt sitä, että MIES kiinnostuu ja tekee kaikenlaisia temppuja, on suhde syntynyt.

Olen tullut siihen tulokseen, että ”keskimääräinen mies” EI halua tulla pokatuksi, vaan haluaa pokata. Vaikka hän sanoisi, että olis ihanaa, että nainen ottaisi ohjat, hän ei halua sitä kuitenkaan. Siinä on jotain vastenmielistä ja outoa.

Nimim. Naimisissa 20v

*face palm*

Hei, minä voin kertoa ihan vastaavanlaisen tarinan. Joka kerta kun olen yrittänyt naista, on tullut pakit. Mutta kun nainen on yrittänyt minua niin joka kerta se nainen on ollut kiinnostunut. Eli selkeästi naiset ei halua tulla pokatuiksi vaan naiset haluaa jahdata miestä!

Et vaan hahmota omaa tasoasi. Yrität iskeä liian tasokkaita naisia. Tai iskemistyylisi on ahdistelua ja kuolaamista, eikä ihmiseen tutustumista.

Täysin mahdollista.

Olen se nainen. En usko että pätee. En tiedä jaksanko ruveta luettelemaan tässä miksei. Lyhyesti voin sanoa, että käsitys omasta "arvosta" tai "tasosta" ei ole vaaleanpunaisten linssien läpi muodostettu vaan ihan kaikilta muilta ihmisiltä (miehiltä, naisilta) kuultu.

Tähän väliin ei tarvitse aloittaa mitään todellisuudesta vieraantunut uli uli lautaulinaa siitä, miten 80 % naisista tavoittelee vain laatikkoleukaisia tappajapankkiirilääkäreitä. On kyllä niin kulunutta, väsynyttä, katkeraa ja keskenkasvuista ettei jaksa enää edes naurattaa.

Eli se on vaaleanpunaisten linssien läpi muodostettu. Et todellakaan kuule totuutta ihmisien suista.

Ja on fakta että naisten silmissä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia. Kun naiset tekevät aloitteita, ne tehdään yleensä tasokkaammille miehille.

Ok

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ovat tulleet siihen ikään että hekin haluavat vaimon ja lapsia.

Miesten ei pitänyt haluta perhettä. Puhuitteko juuri itsenne pussiin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naiset vain käyttävät miehiä hyväkseen, naiset eivät osaa rakastaa.

Naiset rakastaa itselleen tärkeitä ihmisiä. Mies ei automaattisesti kuulu niihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tai kyse on siitä, että vauvakuumeisena kolmekymppisenä ei olla saatu niitä kuumia uroksia sitoutumaan pitkään parisuhteeseen. Kellon tikittäessä on sitten otettu paremman puuttessa se työssäkäyvä kilttimies joka ei niinkään sytytä seksuaalisesti, mutta tarjoaa maksajan ja mahdollistajan roolin vauvaprojektissa.
Tavoitteen täyttyessä ei avioliitolle ja tälle miehelle ole enää tarvetta.

Ok, hyvä tietää. Entä miten itse hyödynnät tuota tietoa omassa elämässäsi ja käytöksessäsi?

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Kommentti m kirjoitti:
Tuosta orgasmista, saa itse paljon miehenä kun huomaan naisen saavan.

Fyysisistä huomioista alkaen kun nainen alkaa jäykistyä ja puristaa tiukasti kiinni ja menee rennoksi. Aika tyyväinen naama on naisella siinä, varmaan jotain hormoniakin tulee samalla.

Tämä on maailman helpoin asia feikata. Oooohhhhh.

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-ohis

Nimim. Naimisissa 20v

*face palm*

Täysin mahdollista.

Eli se on vaaleanpunaisten linssien läpi muodostettu. Et todellakaan kuule totuutta ihmisien suista.

Ja on fakta että naisten silmissä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia. Kun naiset tekevät aloitteita, ne tehdään yleensä tasokkaammille miehille.

Ok, hyvä tietää. Entä miten itse sovellat tuota tietoa eli miten se on muuttanut toimintaasi?

Sivut