Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olenkon ainoa jonka mielestä vaikuttaa siltä että kovin usein naisen halu saada mies perustuu tarpeeseen saada mies?

Naisella on tavoitteena perustaa perhe, kenties hankkia tyylikäs omakotitalo tai remontoida yhdessä vanhempi. Ehkä sosioekonominen asema on heikko tai pelkästään rahatilanne.

Kun naisella ei ole näitä tarpeita, ei haluta miestäkään, ja naiset itse perustelevat haluttomuuttaan sillä etteivät tarvitse miestä.

Tilastokeskus sanoo että sinkkuus on yleisinä köyhien miesten ja varakkaiden naisten keskuudessa, mikä tukee väittämää myös. Samoin kuin se että naisten pariutumishalut ovat miehiä kovemmat kolmekymppisinä, ja kaikissa muissa ikäluokissa miehiä vähäisemmät.

Onko mies lopulta naiselle vain tarpeellinen välikappale tavoitteiden saavuttamiseksi, kun taas nainen on miehelle halujen kohde?

• ylös 49
  • alas 69

Sivut

Kommentit (230)

Vierailija

No en minä ainakaan enää tarvitse. Lapset on tehty. Viimeinenkin kohta lentää pesästä. Osaan remontoida itsekin, talous on kunnossa. Ei minulla ole mitään käyttöä niin vaivalloiselle sivuprojektille kuin mies. Kun minulla ei ihan rehellisesti ole muistikuvia siitä mitä iloa semmoisesta on? Jos jutella haluan niin siihen on ystäviä. Seksikin kiinnostaa nykyään niin harvoin että miehen pito sen takia olisi myös liian vaivalloista.

• ylös 111
  • alas 11
Vierailija

No nyt vanhempana sitä ajattelee juurikin, että ei tarvitse sitä miestä enää. Eron jälkeen olen ollut vain seksisuhteessa, mutta ei mitään mielenkiintoa vakavampaan parisuhteeseen. 

• ylös 65
  • alas 10
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eräs todella fiksu brittinainen kertoi minulle hyvän analogian lentokoneessa joskus.

Mies on kuin laivan kapteeni, joka tarjoaa naiselle matkan kohti jotain parempaa. Miehen käytös todistaa kyvystä luovia laivaa, laiva miehen jo hankkimista resursseista jotka auttavat matkalla. Näiden yhdistelmä ratkaisee: hienon laivan kapteeni näyttää heti paremmalta, ja jos laiva on vaatimaton, pitää olla todella taitava kapteeni.

Vastahakoisesti myönsin että asia on näin. Mieluusti ajattelisin niin että mies ja nainen kiinnostuvat toisistaan ja haluavat yhdessä matkalle oli laiva sitten hieno tai vaatimaton. Mutta eihän se niin mene.

• ylös 17
  • alas 63
Xepra

Tämä ketju! Olisi hyvä jos jokainen täällä itkevä mies lukisi ajatuksella ja oppisi jotain.

- Mies , 50 v

• ylös 25
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eräs todella fiksu brittinainen kertoi minulle hyvän analogian lentokoneessa joskus.

Mies on kuin laivan kapteeni, joka tarjoaa naiselle matkan kohti jotain parempaa. Miehen käytös todistaa kyvystä luovia laivaa, laiva miehen jo hankkimista resursseista jotka auttavat matkalla. Näiden yhdistelmä ratkaisee: hienon laivan kapteeni näyttää heti paremmalta, ja jos laiva on vaatimaton, pitää olla todella taitava kapteeni.

Vastahakoisesti myönsin että asia on näin. Mieluusti ajattelisin niin että mies ja nainen kiinnostuvat toisistaan ja haluavat yhdessä matkalle oli laiva sitten hieno tai vaatimaton. Mutta eihän se niin mene.

Mä opin tuon nuorempana miehenä vahingossa.

Olin töissä mediaseksikkäällä alalla ja mediaseksikkäässä firmassa. Kiersin paljon ympäri Suomea, tosin vain pomojen apumiehenä.

Huomasin kuinka naiset joita tapasin kehittelivät mielessään fantasioita siitä kuinka otan mukaani jänskiin paikkoihin ja on seikkailu edessä, kenties musta paljastuu unelmaviomieskin lopulta. Se kuvio toi seksiä ja ihailua, johon olin koukussa hetken aikaa.

Sitä ennen olin kuvitellut että kelpaisin "omana itsenäni", koska en tajunnut ettei naiset ajattele niin. Ei naiselle mies ole sama kuin miehelle nainen. Nainen miettii itsensä kautta. Mitä hän saa ja haluaa. Harva mies on naisen silmissä mitään, mutta sitten kun on tarjottavaa, miehellä onkin arvoa.

• ylös 33
  • alas 43
Vierailija

Hyvä aihe! 

Itse en tarvitse miestä. Olen taloudellisesti riippumaton ja luonteeltanikin itsenäinen, lapsia en halua. On oma talo, mutta tienaan sen verran hyvin että mitä en itse osaa tai juuri silloin jaksa remontoida, voin käyttää ostettuja palveluita.

Mutta haluan miehen, ja mulla sellainen onkin! Miehelle vaan tuntuu olevan jotenkin outo tilanne se, etten ole hänestä millään tasolla riippuvainen. Parisuhteeseen kun tulisi näin ollen hänenkin panostaa ja antaa ihan eri tavalla ja erilaisia asioita kuin ennen; keskustelua, itsensä kehittämistä jne. Edellisessä suhteessa on saanut henkisellä tasolla mellastaa miten haluaa, kun vaimo on ollut juuri tuon elintason perässä. 

Sanotaanko näin, että taloudellisesti ja muilla tavoin riippumattomalla naisella on varaa vaatia mieheltä enemmän, ja valikoima väkisin kapenee!

• ylös 112
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin yksi syy miksi mies ei kiinnosta. Kun minä olen ollut se joka yksinomaan tuo ja tarjoaa resurssit eli minä olen kapteeni ja laiva on minun. Miehet on vain matkustelleet mukana ja nauttineet täysihoidosta. Ei kiinnosta enää olla risteilyn tarjoaja. Jos mies haluaa elämääni niin kaikin mokomin, mutta hän tarjoaa ihan kaiken. Minä en laita enää tikkuakaan ristiin. Oikein nolottaa miten on ollut hyväksikäytetty ja maksanut itsensä kipeäksi vain jonkun seuramiehen pitämisen takia. Yhdessä vaiheessa havahduin siihen että tajusin, että minä olen aina se joka liikkuu. Minä maksan matkat ja hotellin jos jonkun haluan tavata, ennen kuin treffit edes alkaa olen jo käyttänyt vähintään 300e ja treffeillä maksan aina kaikki omat kuluni, välillä miehenkin. Että täällä minä olen kotona. Jos haluat nähdä minut nättinä, maksa vaatteet ja kampaaja ja haet kotoa. Minä en aio enää tehdä mitään. Ei ole näkynyt miehiä. Onneksi.

• ylös 76
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvä aihe! 

Itse en tarvitse miestä. Olen taloudellisesti riippumaton ja luonteeltanikin itsenäinen, lapsia en halua. On oma talo, mutta tienaan sen verran hyvin että mitä en itse osaa tai juuri silloin jaksa remontoida, voin käyttää ostettuja palveluita.

Mutta haluan miehen, ja mulla sellainen onkin! Miehelle vaan tuntuu olevan jotenkin outo tilanne se, etten ole hänestä millään tasolla riippuvainen. Parisuhteeseen kun tulisi näin ollen hänenkin panostaa ja antaa ihan eri tavalla ja erilaisia asioita kuin ennen; keskustelua, itsensä kehittämistä jne. Edellisessä suhteessa on saanut henkisellä tasolla mellastaa miten haluaa, kun vaimo on ollut juuri tuon elintason perässä

Sanotaanko näin, että taloudellisesti ja muilla tavoin riippumattomalla naisella on varaa vaatia mieheltä enemmän, ja valikoima väkisin kapenee!

Rivien välistä lukisin että miehesi on hyvätuloinen?

• ylös 10
  • alas 37
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tässäkin yksi syy miksi mies ei kiinnosta. Kun minä olen ollut se joka yksinomaan tuo ja tarjoaa resurssit eli minä olen kapteeni ja laiva on minun. Miehet on vain matkustelleet mukana ja nauttineet täysihoidosta. Ei kiinnosta enää olla risteilyn tarjoaja. Jos mies haluaa elämääni niin kaikin mokomin, mutta hän tarjoaa ihan kaiken. Minä en laita enää tikkuakaan ristiin. Oikein nolottaa miten on ollut hyväksikäytetty ja maksanut itsensä kipeäksi vain jonkun seuramiehen pitämisen takia. Yhdessä vaiheessa havahduin siihen että tajusin, että minä olen aina se joka liikkuu. Minä maksan matkat ja hotellin jos jonkun haluan tavata, ennen kuin treffit edes alkaa olen jo käyttänyt vähintään 300e ja treffeillä maksan aina kaikki omat kuluni, välillä miehenkin. Että täällä minä olen kotona. Jos haluat nähdä minut nättinä, maksa vaatteet ja kampaaja ja haet kotoa. Minä en aio enää tehdä mitään. Ei ole näkynyt miehiä. Onneksi.

Komeimmilla ja karismaattisimmilla seuramiehillä on tuohon varaa.

Tuollaiseen kuvioihin mennään kun pari on liiaksi epäsymmetrinen joltain osin.

vrt. rikas vanha mies & nuori kaunis nainen.

• ylös 8
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tää kyllä selittää, miksi mä niin inhoan olla parisuhteessa. Kun mä en halua mitään ”kapteenia, joka luovii jonnekin jollain v- aluksellaan”. Mun mies sen sijaan haluaisi olla mun elämän kapteeni, ja minun pitäisi olla ooh uuh iih aah onpa ihanaa. Mutta mä en ole sellainen!

Mä haluaisin korkeintaan sellaisen ihanan söpöliinimiehen, jonka kanssa halia ja jota voisi hemmotella. Ei mitään oman elämänsä kapteeneja.

• ylös 65
  • alas 4
Xepra

Vierailija kirjoitti:
Punapilleröinti naisista kannattaa.
Kyllä, jos se tarkoittaa että ymmärtää ja arvostaa naisia. 

• ylös 21
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Komeimmilla ja karismaattisimmilla seuramiehillä on tuohon varaa.

Tuollaiseen kuvioihin mennään kun pari on liiaksi epäsymmetrinen joltain osin.

vrt. rikas vanha mies & nuori kaunis nainen.

Minun miehet on olleet minua huomattavasti vanhempia, lyhyitä ja rumia. En ole itse mitenkään nätti niin en tarjoa itseäni millekään edes normaalin näköiselle miehelle.

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä opin tuon nuorempana miehenä vahingossa.

Olin töissä mediaseksikkäällä alalla ja mediaseksikkäässä firmassa. Kiersin paljon ympäri Suomea, tosin vain pomojen apumiehenä.

Huomasin kuinka naiset joita tapasin kehittelivät mielessään fantasioita siitä kuinka otan mukaani jänskiin paikkoihin ja on seikkailu edessä, kenties musta paljastuu unelmaviomieskin lopulta. Se kuvio toi seksiä ja ihailua, johon olin koukussa hetken aikaa.

Sitä ennen olin kuvitellut että kelpaisin "omana itsenäni", koska en tajunnut ettei naiset ajattele niin. Ei naiselle mies ole sama kuin miehelle nainen. Nainen miettii itsensä kautta. Mitä hän saa ja haluaa. Harva mies on naisen silmissä mitään, mutta sitten kun on tarjottavaa, miehellä onkin arvoa.

Muuten hyvä, mutta ajatteleehan se mieskin itsensä kautta, ei niinkään naista omana itsenään vaan mitä hänellä on tarjottavana jalkojen välissä. Niin kuin sinäkin myönsit juuri addiktoituneesi, olit "koukussa hetken aikaa" siihen tavaraan, et niiden naisten persoonallisuuksiin rakastuneena. 

• ylös 94
  • alas 2
Vierailija

Se mitä ap kertoo on yksi syy miksi en halua naista.

En halua olla kapteeni ja tarjoaja, naisen ollessa kestittävä ja matkustaja.

Ja koska en ole superkomea enkä superkarismaattinen vaan näitä osin tavallinen, tuo on ainoa keino saada parisuhde. Vain komeimmat/karismaattisimmat saavat parisuhteen ilman ap:n mainitsemaa asetelmaa, se on poikkeama normista, ei normi.

Jokainen kiinnostunut nainen on ollut jollain tapaa heikommassa sosioekonomisessa asemassa kuin minä, ja on nähnyt minut keinona päästä johonkin parempaan kiinni. Leveämpi elämä, coolimmat kaverit, mitä milloinkin. Vasta sitten on kiinnostus herännyt.

• ylös 18
  • alas 18
Vierailija

Materialistinen mies eli mies joka on kiinnostunut naisen ulkonaosta, naisen nayttamisesta ja oman aseman ponkittamisesta naisen avulla SAA vastaavanlaisia naisia ymparilleen, siis naisia jotka ovat ihan samalla tavalla materialisteja ja asettavat ulkoiset asiat korkealle.

Miehet yha eivat tajua biologiasta mitaan. Nainen on emo joka ei tee poikuetta ilman etta on ravintoa, ja turvallinen pesa pesueelle. 

Tama on sisaanrakennettu jokaiselle naiselle. 

Mies voi sitten itse kokeilla onko halua olla muuta kuin siementaja ja olla turvallinen ja pesaa suojeleva ja tukeva uros ja vastaavasti nauttia pesan ja kodin tuomista eduista ja rauhasta.

Jos ap haluaa tavata naisia joita ei kiinnosta materiaaliset asiat, aloittakoon ensin itsestaan. Vakka kantensa valitsee.

• ylös 52
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakastaa ja tulla rakastetuksi

(ja myös seksin on oltava erinomaista)

Vierailija

Nainen ei tarvitse miestä = nainen ei saa miestä.

Mahtavaa tehdä asioita yhdessä ihmisen kanssa, jonka kanssa yhdessä on elämää kuljettu jo vuosikymmeniä.

Aina voi itselleen uskotella, että en halua, kun ulkonäkö, naisellisuus, käytös ja puhetapa ei riitä jatkoon.

• ylös 7
  • alas 49
Vierailija

Xepra kirjoitti:
Tämä ketju! Olisi hyvä jos jokainen täällä itkevä mies lukisi ajatuksella ja oppisi jotain.

- Mies , 50 v

Aika moni tuon tietääkin. Toisalta myöskään vanhemman miehen ei kannata ottaa vaivoikseen sitä "vanhempaa" naista joka jo on päässyt noista laiva ajoista eteenpäin ja ei erikoisemmin tarvitse miestä mihinkään. Joko nuori nainen tai matka ulkomaille ja sieltä kumppani.

mies53v

• ylös 11
  • alas 26

Sivut