Vierailija

Nyt 50 vuotiaana osaan arvostaa näitä omiani, eivät roiku ja ovat kiinteät edelleen. Ikinä ei ole koko estänyt saamasta miehiä, kaikki on näistä tykänneet. Nuorempana häpesin, julkkiksilla oli aina isot. Nykyään näkee julkkiksilla hyvinkin pieniä rintoja ja varsinkin niitä napaan asti auki olevia mekkoja. Mullekin sopis sellainen =)

• ylös 22
  • alas 6

Sivut

Kommentit (39)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Siis olen sua puolet nuorempi ja mulla on myös a-povi. Eikä mulla tulisi mieleenkään hävetä mun rintoja, koska ne ovat oikein kivan näköiset ja symmetriset:)

• ylös 24
  • alas 1
Vierailija

Itse tykkään. Mutta 3 lapsen jälkeen A-kuppikin jonkunverran roikkuu. Ei sillä että se mitenkään haittaisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään. Mutta 3 lapsen jälkeen A-kuppikin jonkunverran roikkuu. Ei sillä että se mitenkään haittaisi.

Miten tämä on mahdollista? Onko sun liivikoko oikea?

• ylös 3
  • alas 10
Vierailija

50-vuotiaalle ei todellakaan sovi napan asti auki oleva mekko vaan mielellään hupparimallinen ja huppu päähän. 

• ylös 6
  • alas 15
Vierailija

50-vuotiailla on aika elähtäneen näköinen rintakehä, joten en suosittele mitään avonaisia asuja.

• ylös 7
  • alas 15
Vierailija

Haluisin itselle. Tissit on turhat ja isot tissit ovat idi00ttimagneetit. Mitenkään ei oteta ihmisenä tosissaan jos lollot on sitä kokoa, että pitää varoa ettei tukehdu niihin yöllä selällään nukkuessaan.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Nuorempana pienet rinnat keljuttivat, mutta nyt en omiani vaihtaisi pois. Tosin kuppina on nyt B, mutta vielä parikymppisenä AA. On mukavaa, kun ei välttämättä tarvitse käyttää rintaliivejä.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
50-vuotiailla on aika elähtäneen näköinen rintakehä, joten en suosittele mitään avonaisia asuja.

Ei mulla vaan ole elähtänyt rintakehä. Ei kaikki kärvennä ihoaan pilalle auringossa.

• ylös 12
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Puhu vaan omasta puolestasi, jos olet ottanut paljon aurinkoa. Teinipoikien kannattaa mennä hommafoorumille keskustelemaan. Miehet eivät sanele naisten pukeutumista.

A-kupeillahan voi olla vaikka napaan asti kaula-aukko ja on silti tyylikäs.

• ylös 12
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kiihota, ja pettyisin kyl jos sellaiset kivalta naiselta paljastuisi :(

Hyvä, että muille miehille jää hoikat urheilulliset naiset. Sinulle sitten ne siiderivalaat.

M

Kiintät pystyt A-kupit sopivat hoikkaan siroon vartaloon hyvin.
Ei tämän päivän kehopositiivisiin läskeihin.

Vierailija

Tuon ikäiseksi olet jo elänyt, etkä vieläkään ole oppinut, etteivät tissit ole tärkeät. Huh aikamoista. 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.