Vierailija

Katsoin yhtä sarjaa (The Fall) ja siinä kuvattiin naista, kun se kävi vessassa. Kuulostaa oudolle sarjalle, mutta se naisen vessassakäynti ei ollut sen tilanteen pointti! :D Se nainen siis näkyi siinä tilanteessa vaan taustalla. Olin ihan ihmeissäni, kun se pyyhki etukautta?! Ei ole koskaan tullut mieleenkään pyyhkiä niin. :D Ajattelinkin nyt sitten tehdä kyselyn tästä tärkeästä aiheesta ihan mielenkiinnosta, että kuinka yleistä tuo etukautta pyyhkiminen oikein on.

Miten pyyhit?
Etukautta
Etukautta
71.9%
Takakautta
Takakautta
25.9%
Jotenkin muuten? Kommentoi ihmeessä alas, että miten. :D
Jotenkin muuten? Kommentoi ihmeessä alas, että miten. :D
2.1%
Ääniä yhteensä: 235
  • ylös 4
  • alas 14

Sivut

Kommentit (95)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos en kakkosta väännä niin kyllä ihan etukautta pyyhin. Ei sitä tarvi alaselästä asti sitä paperia hilata.

• ylös 49
  • alas 4
Vierailija

En mä yletä takakautta pyyhkäistä, enkä pystykään kipeiden olkapäiden takia.

• ylös 26
  • alas 8
Vierailija

Maailmani mullistui, kiitos The Fallin. :D :O Eikö teillä osu kädet pönttöön, jos pyyhitte etukautta?

• ylös 5
  • alas 49
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Maailmani mullistui, kiitos The Fallin. :D :O Eikö teillä osu kädet pönttöön, jos pyyhitte etukautta?

No ei😄

• ylös 54
  • alas 1
Vierailija

Selvennä nyt ensin, että oliko se taustshenkilö pissalla vai kakalla, kun se riippuu ihan siitä, kumpaa kautta pyyhitään.

• ylös 25
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Selvennä nyt ensin, että oliko se taustshenkilö pissalla vai kakalla, kun se riippuu ihan siitä, kumpaa kautta pyyhitään.

Ei siinä sarjassa onneksi ihan noin tarkkaan sitä vessassakäyntiä kuvattu :D

Vierailija

Lihavat ja kankeat/vaivaiset pyyhkivät etukautta. Normaalipainoiset tai vain vähän pulskat pyyhkivät takakautta. Olen sairaalassa töissä sairaanhoitajana ja auttelen potilaita vessassa, ja oman kokemukseni mukaan väitteeni on totta noin 90% tapauksista.

• ylös 16
  • alas 51
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei siinä sarjassa onneksi ihan noin tarkkaan sitä vessassakäyntiä kuvattu :D

Eli kävi pissalla, kun etukautta pyyhki.

Vierailija

Etukautta etupuolen, takakautta takapuolen, eri paperilla. Ensin edestä, sitten takaa. Edestä pyyhin eteenpäin, takaa taaksepäin. Ihan aina olen pyyhkinyt näin ennen kuin olen kuullutkaan sanoja hygienia tai aseptiikka.

• ylös 18
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä pyyhin sivukautta, käsi menee lonkan kohdalta alas :)

Okei, aina näköjään voi oppia uutta. :D Outoa ettei ole tullut ikinä itselle mieleenkään, että pyyhkimisen voisi hoittaa näin monella tavalla. Toki ehkä, kun se takakautta pyyhkiminen on toiminut itselle aina hyvin, niin ei ole varmaan tullut pohdittua asiaa ikinä sen enempää.

Vierailija

Takakautta pyyhkivien perce haisee aina pahalta, ei onnistu takakautta kunnollinen pyyhintä.

• ylös 10
  • alas 22
Vierailija

Etukautta tietty, vaikka taivun takaakin. Peppu pyyhitään sit takaa. Ei sitä nyt sieltä pepusta asti tarvii pyyhkiä, että pöpöt leviäisi. Tai jos sinnekin on jotain mennyt, niin ne pyyhitään sit takaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pyyhin sivukautta, käsi menee lonkan kohdalta alas :)

Okei, aina näköjään voi oppia uutta. :D Outoa ettei ole tullut ikinä itselle mieleenkään, että pyyhkimisen voisi hoittaa näin monella tavalla. Toki ehkä, kun se takakautta pyyhkiminen on toiminut itselle aina hyvin, niin ei ole varmaan tullut pohdittua asiaa ikinä sen enempää.

Miten yllät pyyhkimään takakautta, kun olet pissannut? Ja miksi yleensä teet niin, en ole koskaan kuullut tai nähnyt moista?

• ylös 7
  • alas 11
Vierailija

Pyyhin etukautta myös kakan jälkeen. Työnnän silloin paperilla taaksepäin perssilmän kohdalla eli pyyhkimissuunta on oikea kuitenkin. Olen hoikka eli ei ole painosta kiinni. Näin vaan olen tehnyt aina.

• ylös 17
  • alas 9

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.