Vierailija

Säikähdin itse mutten lähtenyt suhteesta. Nyt tästä on vähän aikaa mutta lähes joka ikinen viikonloppu riitelemme jostakin sellaisesta kuten siitä, kuinka paljon minulla oli kumppaneita ennen häntä. Hän on lukemattomien muiden ohella epäillyt mm. talonmiestä vakituiseksi panokseni, miespuoliset kollegat ovat hekin epäiltyjen listalla ja nyt mies uskoo, että pitkäaikainen seksikumppanini on edelleen kuviossa mukana. Eilinen riita lähti siitä, että mies (humalassa) karjui haluavansa ex-panon puhelinnumeron soittaakseen tälle. Numeroa ei minulla enää ole joten ei onnistunut. Mies väittää minun salailleen entisiä tapailujani ja kieltämättä olen ehkä vähemmän niistä puhunutkin kun ihan pelkät kaverimiehetkin ovat aiheuttaneet hirveitä riitoja laittaessaan viestiä/soittaessaan. Näihin kaikkiin numeroihin olen luonnollisesti laittanut estot mutta tämäkään ei kuulemma ollut hyvä asia >> riita.

Onko teidän mielestänne tällainen käytös jo sairaan puolelle menevää? Meillä on paljon hyviä päiviä ja niiden aikana mies vannoo rakastavansa. Parin hyvän päivän jälkeen sitten tulee aina joku tällainen kohtaus, jossa mies syyttää minua epärehellisyydestä (syytä ei todellakaan ole).

Olen jatkuvasti tilassa, jossa mietin tuleeko jostain sanomisestani kohta taas riitaa.

• ylös 3
  • alas 144

Sivut

Kommentit (96)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kamalan sairaallollisen mustasukkainen äijä, ihan kuin edesmennyt isäni, nyt äkkiä ero tollasesta vainoharhaisesta äijästä, tulee vaan pahenemaan.

• ylös 124
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet tuollaisessa suhtessa? 

Kuvittelin, että tuntemaan oppimisen myötä mies rauhoittuu. Mutta samat jutut tuntuvat kaivertavan jatkuvasti hänen mielesään. Ja erityisesti, kun alkoholia on mennyt pari lasillista enemmän.

Periaatteessa hyvin kiltti ja sympaattinen ihminen ilman jatkuvaa epäilyä tekemisistäni.

• ylös 2
  • alas 96
Vierailija

Lue itse tuo tekstisi läpi ja kerro sitten meille, kuulostaako tuo hyvältä suhteelta?
Mitä sanoisit ystävälle joka kertoisi olevansa tuollaisessa suhteessa?

• ylös 117
  • alas 1
Vierailija

Ota ainakin aikalisä, muuta hetkeksi muualle. Mene vaikka turvakotiin tai vanhempiesi tai ystävän luokse asumaan pariksi viikkoa. Usein on niin, että läheltä on vaikea nähdä tilannetta objektiivisesti.

Me voimme täällä vaikka kuinka hokea, että kyse on sekä fyysisestä että henkisestä väkivallasta, mutta sitä voi olla hyvin vaikea itse hahmottaa arjen ja tottumuksen keskellä. Siksi pieni irtiotto voisi tehdä hyvää. Vielä ei tarvitse tehdä mitään suuria päätöksiä erosta. Päätä ainoastaan lähteä pois hetkeksi. Nauti rauhasta ja levosta, kun ei tarvitse koko ajan olla valmiustilassa mahdollisesta tulevasta riidasta. Kun olet hetken ollut rauhassa, voit alkaa miettiä, mikä olisi hyvä vaihtoehto sinun elämäsi kannalta. 

Tsemppiä ja voimia! 

• ylös 41
  • alas 8
Vierailija

Sairaalloista mustasukkaisuutta toi on. Pahenee ja vain entisestään. Lähde vielä kuin voit, sillä joku päivä voi tulla se viimeinen lyönti ja silloin lähdet jalat edellä puupalttoossa.

• ylös 78
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuvittelin, että tuntemaan oppimisen myötä mies rauhoittuu. Mutta samat jutut tuntuvat kaivertavan jatkuvasti hänen mielesään. Ja erityisesti, kun alkoholia on mennyt pari lasillista enemmän.

Periaatteessa hyvin kiltti ja sympaattinen ihminen ilman jatkuvaa epäilyä tekemisistäni.

Eikö ne yleensä pahene tuntemisen jälkeen. Nyt on vaan sitä alkuhuumaa. 

• ylös 58
  • alas 1
Vierailija

Mies on sairas. Sinä vammaudut tai kuolet, jos jäät suhteeseen. Et voi parantaa miestä. Olet itsekin jo sairastunut, kun et meinaa erottaa, mikä on normaalia ja mikä ei.

• ylös 97
  • alas 2
Vierailija

Kuule, tuo ei ole mitenkään normaalia eikä tervettä. Ei tuohon stoppia tule, ennenkuin SINÄ sen laitat: lähtemällä suhteesta pois. Hän on nyt jo ylittänyt sen parisuhdeväkivallan käyttökynnyksen heittämällä sinut maahan, tästä hänen on jatkossa erittäin "helppo" jatkaa, seuraavaa kertaa et voi ennakoida. Älä suostu elämään pelossa, lähde suhteesta NYT kun vielä vähänkin uskallat, jokaisen lyönnin tai henkilökohtasen solvauksen jälkeen se menee aina vain vaikeammaksi. Jos miehelläsi on taipumusta väkivaltaisuuteen, se ei rakkaudenosoituksilla parane. Älä tyydy niihin muutamaan "hyvään päivään", niillä ei lopulta ole sinullekaan merkitystä sen kerran kun nyrkki heilahtaa...

• ylös 70
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vieläkö pitää täältä kysellä...voi vtu!
Nyt loppui sanat.

Niimutku se on muuten niin ihana ja hyvä mies. Ei saakeli. Ap tiedostaa vielä ongelman, joten se tekee hänestä vielä yksinkertaisemman. Tai sitten tämä on provo.

• ylös 40
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vai kiltti ja sympaattinen, joka tykkää hakata ja alistaa sinua 😂 tuollainen mustasukkaisuus on ihan täysin kontrolloimista.

• ylös 74
  • alas 1
Vierailija

Mies kieltää olevansa mustasukkainen. Hän vain haluaa, että minä puhun hänelle totta. Kaikki riitamme siis lähtevät liikkeelle siitä, että hän muistelee jotain aiempaa sanomistani (esim. olen kertonut tapailleeni muutamaa eri miestä sinkkuillessani). Sitten hän keksii kysyä sitä, että miksen kertonut meillä olleen seksiä! Nythän siis olinkin valehdellut kun olin jättänyt sanomatta sen, että tapailusuhteessani oli toisinaan seksiä.

Miehen mielestä hän ei siis ole mustasukkainen mutta minä olen sairas valehtelija.

• ylös 0
  • alas 81
Vierailija

Ymmärsinkö oikein, että sulla on ollut jo sivusuhde?? Jos on niin ymmärrän, että miehesi ei luota sinuun.

• ylös 4
  • alas 50
Vierailija

Todennäköisesti mies itse pettää sinua, siksi on noin vainoharhainen sinun suhteista ja siitä, että sinä petät.

• ylös 49
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies kieltää olevansa mustasukkainen. Hän vain haluaa, että minä puhun hänelle totta. Kaikki riitamme siis lähtevät liikkeelle siitä, että hän muistelee jotain aiempaa sanomistani (esim. olen kertonut tapailleeni muutamaa eri miestä sinkkuillessani). Sitten hän keksii kysyä sitä, että miksen kertonut meillä olleen seksiä! Nythän siis olinkin valehdellut kun olin jättänyt sanomatta sen, että tapailusuhteessani oli toisinaan seksiä.

Miehen mielestä hän ei siis ole mustasukkainen mutta minä olen sairas valehtelija.

Mies on mustasukkainen hullu. Ei se ole valehtelua tai epärehellisyyttä, ettet ole kertonut miehelle jokaisen seksikumppanisi nimeä ja puhelinnumeroa. Aiempi seksielämäsi ei kuulu nykyiselle miehellesi tippaakaan.

• ylös 75
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.