Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Kamalan kyynisiä ja kylmiä ihmisiä, miten teitä ei liikuta ja hellytä romanssi ja nuori lempi? Mitään ihanampa ei ole. Maailma on totisesti muuttunut, ihmiset on tunnekylmiä ja kyynisiä...
Olisikohan kukaan muu Suomen finalisteista kuin BC pystynyt välttämään karsiutumisen semissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Azerbaidzanin Efendi saattaa yllättää. Ei ole tosiaankaan paras biisi mutta sillä on itäblokin maat takanaan ja romanssifanit (kuten minä!) takanaan, ja saattaa saada ison äänivyöryn.
Et kai sinä nyt helkkari soikoon mene äänestämään jotakuta jonkun romanssipelleilyn takia?
Oi kyllä! Romanssi on parasta mitä olla voi!
Sallitaan sulle omat valinnat. En olisi uskonut, että näinkin erilaisia ihmisiä voidaan olla. Itse en pystyisi ajattelemaan, kuin sinä.
Eri
Tykkäsin Norjasta, mutta nyt tämä PR-rakkaussuhde Azerbaidzhaniin on mielestäni aika nolo kikka saada huomiota ja laskee Norjqn pisteitä silmissäni.
Minä ainakin fanitan Norjaa! Suomen ja Venäjän lisäksi ehdoton suosikki. En ehkä kuitenkaan voittoa sille toivoisi koska kappaleena ei niin erityinen, mutta itseeni iski jo ekasta kuuntelukerrasta lähtien ja laulaja vaikuttaa tosi hyväsydämiseltä ihmiseltä. Biisin taustalla on kaunis tarina, vaikka ensin se vaikuttaakin aika kliseiseltä. Kappaleesta tykkäämiseni ei liity siihen romanssijuttuun, Norja kuului lemppareihini jo kauan ennen sitä.
Kyllä Keiino olisi ollut mielestäni paljon parempi Norjan edustaja kuin TIX. Jos Keiino edustaisi Norjaa luulisin että olisivat päässeet selkeästi finaaliin ja kilpailisivat tällä hetkellä aika hyvästä sijoituksesta. Varmaan voittavat second chance kilpailun erittäin todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kamalan kyynisiä ja kylmiä ihmisiä, miten teitä ei liikuta ja hellytä romanssi ja nuori lempi? Mitään ihanampa ei ole. Maailma on totisesti muuttunut, ihmiset on tunnekylmiä ja kyynisiä...
Älä jaksa. Minua ei liikuta ihan siitä syystä, että seuraan vain laulukilpailuja enkä osallistujien yksityiselämää. Miksi ihmeessä minua liikuttaisi se, että joku sanoo palstalla, että joku tykkää jostakusta? Samalla logiikalla voisin sympatiseerata vaikka Blind Channelin jätkiä, kun todennäköisesti joku heistä tykkää jostakusta naisesta. Aaaaaw, miten symppistä... no ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä romanssi kolahtaa kanssa, jos se omalle kohdalle osuisi. On se ok toistenkin romanssi, mutta ei se oikein monia sivullisia hetkauta.
"On my way"
haluaisin suudella ton joelin kanssa
Suomi 12 pistettä
Norja 10 pistettä
Vierailija kirjoitti:
Miksei norjaa fanita kukaan? Todella taitava laulaja, no vähän ehkä outo, mutta ääneen ei outous vaikuta ;)
laulu on hyvin sovitettu (kauniit stemmat jne) ja mielestäni sävellyksenäkin hyvä. Varmaan hemmon outous vie huomion pois laulusta.
Minä aion äänestää Norjaa ja tyttäreni myös!
anna yhden äänen sveitsille norjalle ja ukrainalle
Minusta Norjan kappale ratsastaa aivan liikaa laulajan omaan taustaan kun itse kappaleeseen. Mielestäni kappale on aivan liian tasapaksu, siirappinen ja naivi. Vaikka arvostan TIX:sin ajatusta ja teemaa se ei valitettavasti muuta sitä että kappale ei ole itsestäni kovin kummoinen. Tänä vuonna niin paljon muita kappaleita jotka ovat herättäneet vahvemmin huomioni. En sanoisi etteikö Norja saisi tänä vuonna yhtään pisteitä mutta itse en pidä hirveästi Norjasta tänä vuonna.
Serbidiivat edustavat niin tyypillistä Balkan-jytkettä :D
Vierailija kirjoitti:
haluaisin suudella ton joelin kanssa
Ja minä olen haaveillut Kreikkaa v. 2010 edustaneen Giorgos Alkaioksen suutelemisesta siitä Opa-esityksestä asti! Never forget! ❤️
Moneenko ne pisteenlaskut yleensä kestääkään ?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin Norjasta, mutta nyt tämä PR-rakkaussuhde Azerbaidzhaniin on mielestäni aika nolo kikka saada huomiota ja laskee Norjqn pisteitä silmissäni.
Samaa mieltä. Täysin TIXin puolelta sepitetty juttu, eikä edes kovin hauska. Ei ole sattumaa, että sopii viisubiisin lyriikkaan tämä "romanssi". Liian läpinäkyvää pisteiden keräämistä ja minusta jo vähän huonoa huumoria mm. Ja ja ding dong akustisena ja mukamas Efendille omistettuna. Muutoin kyllä tykkään Norjasta kovasti.
Honest vocal coach youtubessa antaa asiallista palautetta euroviisuista
Oi kyllä! Romanssi on parasta mitä olla voi!