Kuinka paljon lapsellasi on vaatteita?
Onko teidän lapsella/lapsilla vaatteita niin ettei kaikkea ehdi pitää vai sopivasti vai liian vähän teidän tarpeisiin?
Minä olen ilmeisesti hyvin ahdistunut ihminen, sillä haluan että kaikkea on vähän ja kaikki mitä ostaa on oikeasti tarpeellista ja myös laadukasta.
Meillä kaksi lasta ja heidän vaatteet sopii yhteen kaappiin oikein hyvin. Vanhempi 9v ja pienempi 3v.
Jos lasken 3v vaatteet niin pitkähihaisia paitoja on 8kpl, pitkälahkeisia housuja 7kpl, boksereita 7kpl, alupaitoja 7kpl jne. Eli vaatteita on tarpeeksi vaikka viikon reissua varten, mutta kuitenkin sen verra vähän että kaikki vaatteet on aktiivisesti vuorotellen käytössä.
Monet kauhistelee sitä kuinka niukasti meillä on juurikin vaatteita (itselläni vielä vähemmän), mutta en itse koe näin....
Kommentit (2)
Ei mun pojallani ole kauheita määriä vaatteita. 3 adidas verkkarit, yhdet farkut, 3 hupparia, 1 villapaita, 3 tai 4 collegepaitaa, 2 ulkohousut(ei tosin käytä niitä), toppatakki, välikausitakki, 2 hanskat, 2 ulkokengät, 2 villapipoa, 2 ohuempaa pipoa, muutama kaulahuivi. Ja tietysti muutama kerrasto, muutamat alushousut ja sukat. Lapsi 12v ja ihan hyvin pärjää.
Ja tuo ahdistus-sana tuli siitä kun kaverini sanoi että "minimalistiset" ihmiset ovat vain ahdistuneita ja purkavat ahdistustaan kontrollilla esim vaatteisiin. Toisilla puhkeaa syömishäiriö yms.