Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit pyöreään jumppaohjaajaan??

Vierailija
07.08.2006 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pyöristyin vähän aiemmista mitoistani havaitsin, että salini miehet alkoivat osoittaa minua kohtaan suurempaa kiinnostusta.. eli lähes poikkeuksetta nega palautetta antavat asiakkaat ovat olleet naisia. miehet vähän vierastavat 6-packeja, mistä lienee johtuukaan!

tämä siis vain sivuhuomautuksena eräältä salityöntekijältä.

Vierailija
22/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" tavallinen" . Sitten kun painoa lähti putoamaan, ovat kannustaneet kovasti ja viimeksi eilen yks asiakas sanoi, että se kannustaa käymään tunneilla, kun minussa näkee niin selvästi, mitä voi saada aikaiseksi. On asiakkaatkin kyllä laihtuneet tän vuoden aikana, mulla on sellainen vakioporukka joka kerta ryhmän ytimenä ja lisäksi sitten aina satunnaisia kulkijoita.

Kiitos onnittelusta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se rohkaisee muitakin pyöreitä jumppaamaan. Monet kuitenkin ajattelee, ettei kehtaa lähteä liikkeelle kun siellä on kaikki niin trimmattuja.

Pyöreä ohjaaja viestittää, että liikunnasta voi myös nauttia ihan liikkumisen vuoksi, ei pelkästään ulkonäön. Liikkuminen itsessään on siis tärkeää.

Rohkeasti vain vetämään jumppaa!

Vierailija
24/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin ne jotka suhtautuvat pyöreään vetäjään epäluuloisesti, kysymys teille: mitä opetatte tyttölapsillenne naisena olemisesta? mitä äitinne on opettanut?

Vierailija
25/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valitsen kyllä ohjaajan (tai siis jumpan) hieman ulkomuodonkin perusteella, jos vain mahdollista. Minusta jumpan virkistävään vaikutukseen kuuluu osana se, että ihannoi vetäjää ja pyrkii itse samaan. :)

Vierailija
26/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun taas esim sellaset tosi pienikasvuset jumppaohjaajat (n.155cm) rehkii likkaa, kuin todistaakseen että hekin pystyy tai en tiedä mikä se syy on, mutta siinä ei ole enää sitä liikunnan iloa, jotekin sellanen fiilis on jäänyt...

Vierailija
27/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan tulee jumpassa käytyä, terveydestä huolehdittua ja kroppaa timmattua. Minulla pohja on ainakin erittäin vahva.

(-165cm, 50kg, kokoa s/34)

Vierailija
28/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle on ihan sama millanen se ohjaaja on ainoa jolla on väliä että mikä tunti on kysessä ja että saan rehkiä kunnolla.

Vierailija
29/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja motivaatio on sitten nolla kun vakkariohjaajalle tuleekin ap:n kaltainen sijainen? tajuatteko kuinka hassulta se kuulostaa?!

Vierailija
30/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää nyt ihan niin mustavalkoista ole. Tottakai jumppaan silloinkin yhtä tehokkaasti, ja jos ohjaaja on innostava ja jumppa hyvä, no problem! Mutta nautin siitä, kun ohjaaja on timmissään. Varsinkin jos ohjaaja on synnyttänyt nainen, se antaa tosiaankin toivoa ja intoa. Ja kauniit jumppavaatteet, ah. Liikunta on ihanaa!

Vierailija
31/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se koostuu hyvin monesta asiasta. Ohjeiden täytyy olla selkeitä ja niiden pitää kuulua musiikin yli! Piipittävä ääni ei kuulu, voi olla, että massasta on jopa hyötyä äänentuottamisessa? Ja rento meininki on aina plussaa sekä huumori (ne biisit voi olla jotain muuta kun tän hetken hitit! Ja liikkeet voi olla myös hassuja, mikä saa asiakkaat vapautumaan).

Mä en yhtään tykkää käydä erään ylipirteän, ylisosiaalisen, aina hymyilevän ja kropaltaan täydellisen trimmatun vetäjän tunneilla! Hän on mielestäni pelottava. Tykkään joko rauhallisista tyypeistä ja sit semmosista rehevän rempseistä.

Vierailija
32/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä, koosta riippumatta! hyvä, hyvä!

Vierailija
33/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tärkeintä on, että jumppa on hyvä.

Ja liikkumisella laihduttamisesta, jos sillä joku onnistuu, niin hyvä, mutta fakta kuitenkin on, että syömällä oikein, terveellisesti ja säännöllisesti laihtuu ilman liikuntaakin. Ja pois saadut kilot pysyvät pois, jos liikkuu painon pudotuksen jälkeen runsaasti.

Kyllä joku voi tietysti laihtua, jos pelkästään liikkuu, mutta suurimmalle osalle laihtuminen vaatii tarkan ruokavalion. liikunta toki tukee laihduttamista.

Vierailija
34/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään urheilullisen näköinen ohjaaja.

Tuoreessa muistissa vielä ylä-asteen liikunnan ope, paksu tyllerö joka söi donitsia ja joi kahvia ja karjui välillä ohjeita kun me jumpattiin:P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä