Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit pyöreään jumppaohjaajaan??

Vierailija
07.08.2006 |

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa huononkuvan jumppien tasosta

Vierailija
2/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakkaat voivat antaa todella julmaa palautetta pyöreistä jumppavetäjistä. he ovat kuitenkin harvassa.

itse huomasin raskausaikanani että monien asiakkaiden suut loksahtivat sananmukaisesti auki kun näkivät pyöristyneen olemukseni.. ja silloin he eivät vielä tienneet kuin aavistuksen tasolla raskaudestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt jumpassa, jossa oli kaksi vetäjää. Toinen urheilullinen ja toinen pullukka. Molemmat pitivät hyviä tunteja, mutta jotenkin vaan tuntui oudolta, että jumppaohjaaja oli minua isompi (itsekin ylipainoinen) ja korvien välissä oli epäusko siitä, että pullukan tunti olisi yhtä tehokas kuin urheilullisen.

Vierailija
4/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni tuottaa motivaatiota katsella hyvin treenattua ohjaajaa ja haaveilen joskus olevani yhtä hoikka

Vierailija
5/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitän että jos harrastaa siinä määrin liikuntaa kuin mitä minä teen työkseni (n. 15 tuntia viikossa) ei paino-ongelmaa ole, söi sitten ihan mitä tahansa. ja tarkoitan todellakin IHAN MITÄ TAHANSA!

Vierailija
6/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kuunneltavaa, vaikkakin takuulla totta. Pitää varmaan ryhtyä armottomalle laihikselle:)

terv. ap, tuleva jumppaohjaaja

Vierailija
7/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä maksan siitä, että saan tuiottaa ohjaajan kireitä vatsalihaksia ja kihistä kunnolla kateudesta:) puren samalla hampaitani ja päätän vielä joskun näyttää samalta.

Vierailija
8/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että kiva kun ohjaaja kannustaa muitakin liikkumaan raskausaikana ja pääsemään pois " raskaus on sairaus" -ideologiasta.

Valitettavasti kuulun kuitenkin niihin, joiden suhtautuminen puhtaasti " läskeihin" jumppaohjaajiin on negatiivista. Itse liikun pääasiassa siksi, että pysyisin hyvän näköisenä (hyvä fiilis tulee sitten kaupan päällisinä). Jos ohjaaja olisi lihava, ajattelisin että hänen jumppansa eivät ole tehokkaita. Timmissä kunnossa oleva vetäjä kannustaa liikkumaan, on ikäänkuin esikuvanani!

Toisaalta ymmärrän senkin, että pyöreitä jumppaohjaajiakin ehkä kaivataan. Jos on itse ylipainoinen ja aloittelee vasta liikkumista, on ehkä helpompi tulla mukaan jos ohjaaja on samasta muotista :)

Vierailija
9/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ekaksi katsoin ihmeissäni et mitä tää on.. (kun aikaisemmat ohjaajat on olleet erittäin trimmattuja) Mutta tämän pullean tunnit oli ehdottomasti kaikkein hauskimpia ja parhaita! Johtui ohjaajan persoonasta tietenkin eikä ulkomuodosta! Hän oli muuten erittäin notkea ja hänellä oli erinomainen lihaskunto. Valitettavasti tämä ihminen lopetti mun kuntokeskuksessa työskentelyn. On ollu ikävä niitä tunteja!

Ja musta toisaalta on huojentavaa, että jumpan vetäjä ei ole ulkomuodoltaan täydellinen. Kun en itsekään ole..

Vierailija
10/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se tosiasia on että ohjaaja katsotaan myös taitoihin.. eli huoli pois, opettele työsi hyvin ja valloitat persoonallasi jumppaajat omiksesi!

kukaan aloitteleva ohjaaja ei saa välittömästi hyvää palautetta, paskaa tulee niskaan aika reilusti, varsinkin jos sijaistelet paljon. se kasvattaa nahkaasi ja yhtenä päivänä voit katsoa työsi jälkiä ylpeydellä!

- jumppaope

Vierailija
11/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio on a ja o painonpudotuksessa! Se on kylmä fakta, valitettavasti!

Tsemppia ap, eiköhän porukkaa riitä sinunkin jumpille! Ainakin itse uskon, että todellista liikunnanharrastajaa eivät ohjaajan muutamat ylikilot paljoakaan häiritse.

Vierailija
12/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen tunneillaan ei kenenkään tarvi hävetä. JOtenkin se antaa kaikennäköisille naisille luvan osallistua jumppaan - ei tarvitse tuntea itseään aivan oudoksi linnuksi. Niin, ja minä olen vain vähän raskauskiloista pyöreämahainen, mutta jumpassamme käy todella pulskiakin naisia.

Vierailija
13/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääköön sitten minun jumpasta pois ne jotka haluavat jumpatessaan ihailla timmejä mimmejä!! Tai voisin ehkä raahata paikalle jonkun pahvisen barbi-imitaation motivoijaksi:)

ap

Vierailija
14/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakin puhun kokemuksesta. painoni pysyttelee 63-65 kilon huitteilla, pituutta on 178. raskausaikanani painoa kertyi huimaan 80 kiloon asti.

voin syödä ihan mitä tahansa, pääasia että syön runsaasti. en ole ikinäkokenut käytännössä että ruualla olisi laihduttava vaikutus, sillä minulle se toimii vain ja ainoastaan polttoaineena. lempiruokaani on muuten kebab ranskalaisilla perunoilla (stadin kebabista, tietty!)

Vierailija
15/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin vakuutta ettei sillä onko ohjaaja hoikka/pulska ole mitään väliä!

Yllättäen pulskempi ohjaaja saatta olla pätevämpi ja hänellä voi olla parempi ohjelma. " Ammattijumppaajat" tietää tän asian...Olen itse myös liikunnohjaaja koulutukseltani mutta muissa hommissa.

Vierailija
16/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin vakuutta ettei sillä onko ohjaaja hoikka/pulska ole mitään väliä!

Yllättäen pulskempi ohjaaja saatta olla pätevämpi ja hänellä voi olla parempi ohjelma. " Ammattijumppaajat" tietää tän asian...Olen itse myös liikunnohjaaja koulutukseltani mutta muissa hommissa.

Vierailija
17/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ulkomuodolla ole ammattitaidon tai kunnon kanssa mitään tekemistä, mutta halusinki kuulla ihmisten asenteista!! Kiitos vastauksista!

ap

Vierailija
18/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUlisi mukava olo, kun ei olisi niin suuri kontrasti minuun.

Vierailija
19/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa olisi toivottavaa lähteä joku 5-8kg, ei ihan noin paljoa ikinä toivottavasti!! Miten asiakkaat ovat muuten suhtautuneet painoosi 26??

ap

Vierailija
20/34 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumpanvetäjä saa olla millanen vaan muodoiltaan kunhan osaa asiansa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan