Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole olemassa introvertteja ja extrovertteja, on vain tyhmempiä ja älykkäämpiä ja älykkäämmät eivät jaksa olla tyhmempiensä seurassa

Vierailija
15.02.2021 |

Tasapäistämisvimmassa on keksitty nimitykset sille että älykkäämpi väsyy tyhmemmän seurassa. Vaiettu totuus jota ei kumota vastaväitteellä joten se piilotetaan ja kiellettän, poistetaan ja peruutetaan.

T yksi julkkis (Aito!)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa miettinyt samaa

Vierailija
2/6 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Sanni!

Tuo loppu paljastaa fanille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja ambivertiltä...

Vierailija
4/6 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Gaussin käyrän eri ääripäät ei kyl kovin usein hyvin keskustele toistensa kanssa.

Vierailija
5/6 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kyllä selittäisi sen miksi ekstovertit pysyy sellaisina kuin ovat. He kammoksuvat uusia tuttavuuksia koska AINA ovat tottuneet että uusi tuttavuus on tyhmä. Ja tämä ei ole tyhmien haukkumista vaan tosiasian toteamista. On fakta että jokaisella on oma yksilöllinen määrä älykkyyttä, joko enemmän tai vähemmän kuin jollain toisella.

Vierailija
6/6 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heeehheee. Itse väsyn tyhjänjauhamiseen! Naisten jutut siivouksesta, meikeistä, irtoripsistä, kuntosaleista, sisustamisesta on niin booooooring. Miehet taas jauhaa autoista, tekniikasta ym. Kun löytää ihmisen jonka kanssa voi keskustella itseä kiinnostavista aiheista, sellaisen seurassa viihtyy tuntikausia. Tai joku tosi huumorintajuinen jonka kanssa saa nauraa koko illan. Harvassa ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme