Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö Ensitreffit Alttarilla -ohjelmaan?

Vierailija
15.02.2021 |

Itse ajattelin, että vaikka en ole ikinä ajatellut että haluaisin esiintyä tv:ssä, ja varsinkaan en missään tosi tv -ohjelmassa, niin juuri tuohon ohjelmaan voisin mennä. (Siinähän oli juuri haku.)

Olen jaksoja nähnyt sieltä täältä, ja mielestäni tuo idea, että sitoudutaan tutustumaan YHTEEN ihmiseen, ihan tosiajatuksella, on hyvä. Erotuksena siis näistä muista vastaavan tyyppisistä, joissa tapaillaan monia yhtäaikaa, se on mielestäni vähän "moraalitonta" (vaikka syyllistynyt joskus sellaiseen itsekin, kun ei näistä nykymiehisät ota selvää), ja ruokkii vaan sellaista nykypäivän uskomatonta kulttuuria, että tapaillaan monia yhtäaikaa ja kuvitellaan että niistä voisi "valita" jonkun. Siksi kukaan ei oikein nykyään sitten tapaa ketään aidosti ja sitoudu.

Mutta sitten aloin vähän lueskella aiheesta, ja ihan järkkyä - siis täällä palstalla ja muuallakin näiden ihmisten elämä ihan ruoditaan ja lytätään ja analysoidaan, uskomatonta.
Ja katsoin myös ne tuotantokaudet jotka vielä nähtävissä, ja niistä huomasi etenkin viim ekaudelta heti, että miehet oli jo tätä tinderin pilaamaa porukkaa - eivät olleet edes tässä hommassa aidosti mukana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Ulkonäkö on mulle niin tärkeä kriteeri, etten usko vieraitten ihmisten osaavan mua miellyttävää miestä mulle valita.

Vierailija
2/7 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, esiintyminen telkkarissa ei minua jännitä muuta jo ajatus siitä että joku muu valitsee mun puolesta puolisoa ei todellakaan nappaa. Aikamoisia pannukakkuja ovat nuo liitot sitten suurimmalta osalta olleetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se on kuitenkin käsikirjoitettua viihdettä, ja sieltä on tullut näitä pareja "no me aateltiin, että tää sporttisari saa ton sohvapertin motivoitua liikkeelle!"

Suurempana syynä ulkonäköni ja persoonani analysoitaisiin riekaleiksi ja joku entinen koulukiusaajani kuitenkin tunnistaisi minut, ja sitten lähtisi palstoille juttua miten "Paulalla" on kaikenlaisia ongelmia.

Vierailija
4/7 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Joku emäntä vinkui avioliiton solmimisen jälkeen ettei tiennyt mitä miehen päässä liikkui. Ero tuli. Voin kertoa että 35 vuoden avioliiton jälkeen en aina tiedä mitä isännän päässä liikkuu. Eikä hänkään varmaan aina tiedä mun ajatuksiani.

Vierailija
5/7 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin eka , joka hylättäisiin alttarille :(  . Kaikki nauraisi eikä kehtaisi mennä minnekään.

Mies 40v

Vierailija
6/7 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, nostan hattua niille jotka menee, rohkeita tyyppejä.

Vierailija
7/7 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, koska ohjelmassa on mukana kuvottava uskovainen pastori Kanala. Inhoan uskovaisia yli kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän