Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ihmiset tee enää muuttosiivousta kunnolla?

Vierailija
06.02.2021 |

Mukava aloittaa arki uudessa kodissa kun pinnat näyttävät siltä että täällä on asunut tahmatassujen armeija.

Joo, ei tarvitse olla tiptop tahratonta, mutta kyllä se kyrsii kun pääsee ensimmäiseksi kuuraamaan edellisten asukkaiden kusi- ja paskatahroja vessanpöntöstä.

Ihmiset tuntuu lähtevän kuin siat läävästä. Eikö edes sen vertaa voisi huolehtia, ettei keittiö ole ruuantahrojen ja rasvan peitossa ja kylpyhuone ties missä ruumiineritteissä.

Sama homma ollut nyt kahdessa viimeisessä asunnossa, keittiö ja vessa aina niin iljettävässä kunnossa että tekee mieli itkeä. Useamman makuuhuoneen perheasunnot tuntuvat olevan pahimpia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittynee sillä että ihmisten siisteysstandardit ovat niin erilaisia. Jollekin se on siistä, että vähän lääppii pintoja likaisella rätillä.

Vierailija
2/11 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ilmoitus vuokranantajalle ja ota kuvia, niin maksavat siivoojan ja laskuttavat edellistä asukasta. No olet varmaan jo ehtinyt siivota itse ja purnaat vain täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuttomies käy lopuksi kakalla niin jo tuo saa tulevan asukkaan mielen matalaksi vaikka kuitenkin se pönttö pestään päivittäin

Vierailija
4/11 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantaja voi ottaa siivouskulut vuokravakuudesta.

Vierailija
5/11 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vuokranantaja tehnyt muuttotarkastusta? Takuuvuokra on sitä varten että siitä maksetaan mm. jälkeenjätetty siivottomuus. Vuokranantajan pitää maksaa sinulle siivooja/ siivouksesta.

Vierailija
6/11 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi tehdä kunnolla, kun huonompikin kelpaa.

Vierailija
7/11 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vuokranantaja tehnyt muuttotarkastusta? Takuuvuokra on sitä varten että siitä maksetaan mm. jälkeenjätetty siivottomuus. Vuokranantajan pitää maksaa sinulle siivooja/ siivouksesta.

Tuskin kukaan vuokranantaja maksaa seuraavalle vuokralaiselle siivouksesta. Mikäli siivous on huonosti tehty, edellinen vuokralainen tulee uudelleen siivoamaan tai sitten hän tilaa siivousfirman tai vuokranantaja tilaa sen edellisen vuokralaisen laksuun.

Vierailija
8/11 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittynee sillä että ihmisten siisteysstandardit ovat niin erilaisia. Jollekin se on siistä, että vähän lääppii pintoja likaisella rätillä.

Tulee mieleen eräs äitini vierailu. Olin mielestäni siivonnut ja puunannut ennen hänen tuloaan. Kun hän tuli, oli melkein eka kommentti "lapsikulta, etkö sinä koskaan siivoa täällä?"

Eräs ystäväni on samanlainen (mrs bucket). Olin mielestäni siivonnut, mutta hän löysi likaa vessanpytyn takaa eikä kylppärin kaakelitkaan kuulemma olleet tarpeeksi puhtaat. Ei kuulemma voisi mennä mennä meillä suihkuun kun on niin likaista. Onneksi hänen ei tarvitsekaan.

Viimeksi kun muutin, otin suosiolla siivousfirman siivoamaan. 

Vierailija
9/11 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oma asunto. Ja lopeta valitus.

Vierailija
10/11 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta oma asunto. Ja lopeta valitus.

No se asuntokin ostetaan usein edelliseltä asukkaalta, oletko vähän pönttö.

Vierailija
11/11 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut viidessä vuokra asunnossa, ja vain kerran olen muuttaessa pessyt esim. Lattiat. Tämäkin kerran vain siksi, kun vuokraisäntä oli muuttaessaan tulossa hakemaan avamia.

Siitäkin tuli valitusta, kun huonosti siivottu eikä esim. Ikkunoita pesty, asuin siellä 4v.

(olen kerran elämässäni pessyt ikkunat)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi