Naisystävän uusi harrastus ahdistaa, neuvoja?
Eli ollaan kolmekymppisiä, muutama vuosi oltu yhdessä. Nainen innostunut uudestaan nuoruuden harrastuksestaan, en tässä kerro mikä harrastus mutta joukkuepeli kumminkin. Ahdistaa kun nämä pelikaverit on kaikki miehiä, en siis ole kysynyt mutta instakuvia treenistä katsonut ja tosiaan ilmeisesti ainut nainen siellä treeneissä. En ole vielä ottanut tätä puheeksi kun mietin että onkohan liian mustasukkainen. Ärsyttävää kun aina niin innoissaan menossa treeneihin ja viestittelee kokoajan "seuran juttuja". Mökillekkään ei enää lähtenyt kun oli tärkeä peli.
Kommentit (70)
Minulla on kaksi harrastusta, shakki ja larppaus. Jälkimmäisessä porukassa on yksi nainen minun lisäksi, shakkiporukassa olen ainoa.
Jos mieheni alkaisi latelemaan etten saa harrastaa hänen epävarmuuksiensa vuoksi, niin ohjaisin terapiaan. Mikäli se ei auttaisi niin eroaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää että mikä joukkuelaji on kyseessä koska harvemmin joukkuelajeissa on sekaryhmiä.
Vahva epäilys että trollaus aloitus tää on.
Bukkake.
Ei sillä väliä harrastaako nainen miesten vai naisten kanssa. Naisjoukkueissa suuri osa on tunnetusti bi tai lesboja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaisiko tämä harrastus, jos joukkuekaverit olisivat kaikki naisia?
Mustasukkaisuuden ja oman epävarmuuden ei kannata antaa sanella elämäänsä. Luottamusta toiseen joko on tai ei ole.
Aivan varmasti 99 prosenttia naisistakin kiristäisi päässä, jos mies kyrpö ojossa menisi pelailemaan johonkin tyttöjen salibandyjoukkueeseen. Miksi mennä, jossei alitajuntainen halu ole köyriä railakkaasti, kun vaimoke vain paisuu sohvalla?
Laji todnäk joku jääkiekko. Vaimoke siellä mukana kuin "yksi äijistä"
Hän pettää jos on pettääkseen ihan joka tapauksessa, mutteri se harrastus sinällään ketään pettämään saa.
Mull yksi hyvä ystävä (mies) joka harrastaa kuorolaulua kuorossa missä lähes kaikki muut häntä 10-20v vuotta nuorempia naisia.
Ei se hänen vaimoaan silti häiritse (eikä mies petä)
Mikä saa naisen esiintymään miehenä keskustelupalstalla? Ahdistaako, kun ei ole killuttimia jalkovälissä?
Tuo kaikesta ahdistuminen taitaa olla uusi normaali.
Huh mikä ketju. Julmaa luettavaa.