Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävän uusi harrastus ahdistaa, neuvoja?

Vierailija
04.02.2021 |

Eli ollaan kolmekymppisiä, muutama vuosi oltu yhdessä. Nainen innostunut uudestaan nuoruuden harrastuksestaan, en tässä kerro mikä harrastus mutta joukkuepeli kumminkin. Ahdistaa kun nämä pelikaverit on kaikki miehiä, en siis ole kysynyt mutta instakuvia treenistä katsonut ja tosiaan ilmeisesti ainut nainen siellä treeneissä. En ole vielä ottanut tätä puheeksi kun mietin että onkohan liian mustasukkainen. Ärsyttävää kun aina niin innoissaan menossa treeneihin ja viestittelee kokoajan "seuran juttuja". Mökillekkään ei enää lähtenyt kun oli tärkeä peli.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse ollut miesvaltaisella alalla töissä jossa olin ainoa nainen. Joo, tottakai siellä tuli iskuyrityksiä mutta ei mua kiinnostanut.

Mä olin ainakin ihan tyytyväinen kun mies ilmaisi reilusti epävarmuutensa. Sit puhuttiin ja kummallakin parempi mieli.

Tottakai sulla on lupa puhua ajatuksistasi ja naisella on velvollisuus kuunnella ja puhua omasta puolestaan. Jos pysyy rauhallisena ja vastaanottavaisena niin tuskin siellä mitään tapahtuu. Jos alkaa huutamaan ja syyttelemään niin sit miettisin uudestaan.

Eikä mun mielestä ole kohtuutonta pyytää saapumaan ajoissa kotiin ja mukaan yhteisiin juttuihin. Kaikki suhteet kärsii jos niistä ei pidä huolta.

Vierailija
42/70 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena myönnän rehellisesti, että haittaisi itseä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sekoaisin miehenä tuollaisesta säädöstä. En oikeasti pystyisi olla rauhassa kotona sillä aikaa.

Vierailija
44/70 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan suu auki pitää lukea näitä vastauksia. Meillä yliopistolla löytyy joka lajiin useampikin joukkue ja ihan sekasakissa pelaillan. Tosi karmeeta, kaikki vaan panee ristiin illat pitkät 😑 Juuei.

Oikeat sekajoukkueet tiedetään. Niissä on useita naisia ja useita miehiä. Mutta tässä AP:n tapauksessa kyseessä on miesjoukkue, johon on otettu mukaan yksi (1) nainen.

Vierailija
45/70 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää, että mikä harrastus kyseessä? Selventäisi tilannetta... Jos on harvinaisempi harrastus, niin ei välttämättä ole erikseen mitään naisten ja miesten ryhmiä. Monet joukkuehöntsypelit on myös sekajoukkueissa ja aika usein niissä on valtaosa miehiä. Ei tilanteen ptäisi haitata jos on luottamus ja keskusteluyhteys kunnossa. Itse olen esim. ollut vaelluksilla miesvaltaisessa porukassa ja eikä se ole omalle kumppanille mikään ongelma. Olen siis nainen.

Vierailija
46/70 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppailulajit tuolla jo mainittiin, metsästys on yleensä myös aika miesvoittoista. Puhuisin tyttöystävän kanssa ja kertoisin epävarmuudestani, niin ainakin toivoisin oman mieheni tekevän jos kokee jonkun asian ahdistavana. Voidaan sitten yhdessä miettiä ratkaisu ongelmaan.

Vierailija
47/70 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, voisitko tulla joku kerta katsomaan heidän treenejään.

Vierailija
48/70 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono neuvo, mutta kumminkin. Piilota kortsupaketti sen treenikassiin jos siis sellainen kassi on. Seurauksia odotellessa...

Vierailija
49/70 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lieventävä asianhaara että on harrastanut tätä jo aiemmin. Kyse todennäköisesti siis harrastuksesta eikä mistään muusta. Keskustele kuitenkin ihan yleisesti siitä että kumpi on tärkeämpi, harrastus vai parisuhde. Että sinun arvomaailmassa parisuhde on tärkeä ja toivottavasti hänenkin. Yhteiset mökkireissut ym. Ja no, voihan olla, että hän nauttii, jos olet pikkuisen mustasukkainen. Jos et yleensä ole niin ehkä ei osaa ajatella, että olisit. Ja ehkä toivoo, että heräisit. Ja jos hän on sinulle niin tärkeä niin mikset kosisi häntä?

Niin, jos olet hänen kanssaan tosissasi mene naimisiin. Nythän hän on parisuhteessa joten hyvinkin voi haluta löytää jonkun jolla on rohkeutta enemmän. Selviäisi samalla onko hänkin tosissaan.

Vierailija
50/70 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdota sille, että liityt itsekin joukkueeseen. Jos alkaa vänkäämään vastaan, niin tiedät mistä on kyse...

Itse kyllä koen, että harrastusaika on sitä omaa aikaa. Suurin osa ajasta menee töissä, kotitöissä ja perhettä huoltaessa. Tasapainoksi täytyy olla se joku oma juttu.

Itselläni se on tylsästi lenkkeily, mutta silti se on se oma juttuni. Jos mies ehdottaisi alkavansa lenkkeillä kanssani, niin en pitäisi ajatuksesta.

Mieheni harrastaa bänditoimintaa ja kaikki bändikaverit miehiä. Silti en usko, että hänkään riemastuisi, jos ilmoittaisin tulevani nyt sitten joka kerta treeneihin mukaan hengailemaan.

Aina ei ole kyse pettämisestä, jos ei halua puolisoaan mukaan kaikkialle.

Vierailija
51/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän menee ap:lla? Neuvoisin ettei missään tilanteessa saa näyttää mustasukkaisuutta tai epävarmuutta naiselleen. Kun naisystävä huomaa epävarmuuden miehessään alkaakin sitten lähtölaskenta. Naiset ei siedä epävarmuutta miehessä.

Samaa potaskaa. Nyt se on treeneissä tai jossain. Olen esittänyt välinpitämätöntä. En tiiä mitä tekisin.

Vierailija
52/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa.

Vierailija
53/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopun alulta vaikuttaa. Siis suhteen lopulta.

Vierailija
54/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat AP aika tylsältä tyypiltä mökkeinesi ja koirinesi. Ei millään pahalla mutta oot vasta kolmekymppinen ja oot kuin joku viisikymppinen. Ehkä naisesikin haluaa elää kuin ikäisensä, ihmisten seurassa hauskaa pitäen. Ei möllöttää vaan kahdestaan. Ero tosta tulee.

Vierailija
55/70 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kunnon aisuri, hah!

Vierailija
56/70 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen tilanne aapeellä. Viikonloppu taas tulossa, kuulumisia olisi kiva kuulla tilanteesta....

Vierailija
57/70 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas sentään, mikä ketju. Harrastukset on elämän suola, niissä on KIVAA, pallo hallussa syötön tarkkuudella on väliä, ei sukupuolella.

Uskomatonta miten monet luulee, että harrastuksissa syntyy parisuhteita. Olen naisena pelannut monissa sekaporukoissa, eikä niissä kyllä yhtään kiinnosta äijien kanssa deittailu. Mutta kaverihenki on huima tässä kylmässä maailmassa ja porukka on tukenut upeasti siihen kuuluvia, kun elämä murjoo. Mutta eihän sellaista tajuu, jos ei itse kykene minkäänlaiseen joukkuepeliin. Siinä kun ei pärjää sooloilemalla, vaan pitää oikeasti arvostaa toisia ja tehdä yhdessä.

Vierailija
58/70 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan toi AP sellainen "kilttimies"? Istuu koiran kanssa kotona kun tyttis pelaa joidenkin miesten kanssa.

Vierailija
59/70 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastin nuorena miekkailua, oli seurassa miehiä ja naisia.

Vierailija
60/70 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, olet mustasukkainen heikkoitsetuntoinen ihminen. Anna naisesi mennä. Selkeästi hän vihjaa ettei halua enää olla kanssasi, mutta ei uskalla suoraan sanoa vaan antaa nyt sellaista vihjettä, että normi mies kyllä ymmärtäisi, eikä todellakaan kirjoittelisi mihinkään vauva foorumille tunteistaan. Usko pois, erotkaa. Molemmille parempi. Ole mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän