Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita jotka eivät ole nähneet miehensä koskaan itkevän?

Vierailija
31.01.2021 |

Ollaan oltu yhdessä 9 vuotta ja mies on kaikin puolin hyvä minulle. Hänellä on jonkin verran kova lapsuus, mikä varmaan vaikuttaa siihen että en ole koskaan nähnyt hänen itkevän. Esimerkiksi exäni oli paljon herkempi ja kyynelehti useastikin. Mieheni ei ole mikään tunnevammainen, mutta raskaiden asioiden kohdatessa hän menee sellaiseksi hiljaiseksi, mutta ei koskaan itke. Kysyin joskus ja hän sanoi vain, että eihän se itku mitään auta. Minä saan kyllä itkeä jos siltä tuntuu, ei hän sitä koskaan ole arvostellut.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? En siis syyllistä, kiinnostaa vaan että onko tämä yleistäkin miehillä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti on niin, että mies itkee vähemmän. Ero täytyy olla siis kyynelkanavissa. Vaikka olisi paha olla, niin kyyneleet eivät vain tule ulos. Minäkään en ole nähnyt mieheni itkevän koskaan. Yhdessä ollaan oltu 4 vuotta. Exän näin itkevän kerran, kun rakas koira kuoli.

Vierailija
2/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti on niin, että mies itkee vähemmän. Ero täytyy olla siis kyynelkanavissa. Vaikka olisi paha olla, niin kyyneleet eivät vain tule ulos. Minäkään en ole nähnyt mieheni itkevän koskaan. Yhdessä ollaan oltu 4 vuotta. Exän näin itkevän kerran, kun rakas koira kuoli.

En tiedä, kai se tyypistäkin riippuu. Tiedän useammankin miehen, jotka itkevät helposti. Mutta toiset ei millään. Kukin tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä, mutta tajusin just etten ole koskaan nähnyt isäni itkevän. 😯🤔

Vierailija
4/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse mies, mutta en ole koskaan itkenyt kotioloissa kuuluvasti.

Vierailija
5/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien kuollessa olen itkenyt niin että tulee kyyneleet, muttei niin että olisin ihan itkenyt. En vaan osaa enää.

M

Vierailija
6/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miestä, mutta tajusin just etten ole koskaan nähnyt isäni itkevän. 😯🤔

Mummoni oli sellainen ihminen, joka oli kokenut paljon menetyksiä ja kovia aikoja, eikä varmaan siksikään itkenyt koskaan. Paitsi isäni, eli poikansa hautajaisissa näin hänen itkevän ensi kerran. Edes ukin hautajaisissa ei itkenyt, mutta poika oli liikaa. Se oli jotenkin hirveä shokkilisä siihen kauhun päivään, vaikkakin luonnollista.

Vierailija
7/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummi ja vaari oli yhdessä lähes 70 vuotta ja mummi sanoi äidilleni joskus, että ei ole nähnyt vaarin koskaan itkevän, ei edes äitinsä hautajaisissa.