Vierailija
Poiminta

Helmikuussa alkaa. Sinkut esitelty:
https://www.is.fi/viihde/art-2000007750572.html

• ylös 259
  • alas 257

Sivut

Kommentit (4082)

Vierailija

Ensisilmäyksellä positiivisesti erottuvat miehistä Ville (komeat kalapuikot) ja naisista Inka (nätti hymy).

• ylös 38
  • alas 14
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

“Nyt ku on tää korona, me ollaan kaikki täällä ihan horona.”
“Mä harrastan neulomista ja mä tykkään kaiken paksuisista puikoista.”
“Mie sanoin kaikille miun kavereille, et mie tuun tänne harkkaan, mut kyllähän täälläkin harjoitellaan, että miten niitä miehiä isketään.”
“Mä oon Nanna. Mä aion täällä kaikki ruotuun panna ja miehet aina huutaa mun perään mmm… Nannaa..”
“Mulla on oma hevonen, eli pysyn satulassa kovemmissakin kyydeissä.”
“Mä oon meijän porukan vanhin, mutta myös kokenein.”
“Kuulemma punapäät ei pääse taivaaseen, mutta ette taida päästä tekään tän reissun jälkeen.”
"Miun kaverit sanoo, että mie oon parasta seuraa kun mun sydän on palasina, niin jos joku vaikka täällä tulis rikkoo mun sydämen?”
“Jos teijän mieltä tulee murheet painaa, ni mua voi aina kuuntelijaks lainaa.”
“Mä oon personal trainer, ja mä oon ennenkin pannu miehiä kuntoon.”
_ _ _
Ou jee...

• ylös 163
  • alas 8
Vierailija

Kyllä tuolla sinkkunaisissa on useampikin, joka kelpaisi seuraksi vällyjen väliin.

Mies

• ylös 77
  • alas 73
Vierailija

Odotukset on korkealla! Viime kausi oli niin surkea, että tähän on täytynyt satsata tai se on game over.

• ylös 168
  • alas 6
Vierailija

Baarimikko, varastotyöntekijä, myyjä, ict-asentaja, työtön, asunnonvälittäjä, uimavalvoja, IKEAn huonekalujen kokooja, rakennussiivooja, urheiluhieroja. Nyt on kyllä alfajengi kasassa.

• ylös 171
  • alas 70
Vierailija

Baarimiko, siivooja, "opiskelija", mäkkärinmyyjä, myyjä, rakennekynsien tekijä, tarjoilija, mäkkärinmyyjä, puhelinmyyjä, liikunnanohjaaja. Just.

• ylös 108
  • alas 51
Vierailija

Miinuksena naisten korkea keski-ikä. Plussana kehopositiivisuuden väheneminen viime kausiin verrattuna.

• ylös 49
  • alas 239
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuolla sinkkunaisissa on useampikin, joka kelpaisi seuraksi vällyjen väliin.

Mies

Helposti. Ja kaloriinat jätetty onneksi pihalle. Jotain kiintiöpaksukaisia tietysti tulossa pariskuntien mukana.

• ylös 53
  • alas 159
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miinuksena naisten korkea keski-ikä. Plussana kehopositiivisuuden väheneminen viime kausiin verrattuna.

Naurahdin ääneen 28v tädille. Tatuoinnit vielä pois, niin ihan ok taso olisi.

• ylös 35
  • alas 88
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Odotukset on korkealla! Viime kausi oli niin surkea, että tähän on täytynyt satsata tai se on game over.

Ei niin huonoa "ryyppää ja pane"-realitya voi tehdäkään mitä ei valkoroskapalstamammat katsoisi.

• ylös 86
  • alas 18

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.