Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

jotka saavat haluamansa kumppanin ja saavat ehkä jopa vanheta yhdessä ja jakaa koko elämänsä hänen kanssaan. Minä en ole ikinä saanut haluamaani miestä ja on vaikea kuvitella miten huumaavalta se mahtaakaan tuntua. Toki ymmärrän, että ei missään suhteessa alkuhuuma säily, mutta varmasti tunne on erilainen kuin tyymissuhteessa. Olen menettänyt viimeisenkin mahdollisuuteni saada haluamani kumppani. Täytynee alkaa elää vain itselleen ja itsekseen.

• ylös 7
  • alas 1

Kommentit (6)

Vierailija

"Täytynee alkaa elää vain itselleen ja itsekseen."

Huvittavaa kyllä, kaikki fiksut ihmiset elävät ENSIN vain itselleen ja itsekseen. Vasta sitten kun yksineläminen alkaa todella tuntua hyvältä (lue: ihminen on aikuistunut ja itsenäistynyt) hän kykenee solmimaan täysjärkisen, tasa-arvoisen parisuhteen muiden ihmisten kanssa.

• ylös 12
  • alas 4
Vierailija

Suhteet ovat vaihtokauppaa. Hävitäkseen ei siihen ryhdytä.
Jospa sinulla ei ole mitään millä tehdä kauppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Täytynee alkaa elää vain itselleen ja itsekseen."

Huvittavaa kyllä, kaikki fiksut ihmiset elävät ENSIN vain itselleen ja itsekseen. Vasta sitten kun yksineläminen alkaa todella tuntua hyvältä (lue: ihminen on aikuistunut ja itsenäistynyt) hän kykenee solmimaan täysjärkisen, tasa-arvoisen parisuhteen muiden ihmisten kanssa.

Ei se nyt ihan noinkaan mene. Etkö itse ole esim. nuorena seurustellut? Ei varmaankaan kukaan järkevä laske sen varaan, että parisuhteita olis enää keski-ikäisenä tarjolla joka oksalla? Perheen perustamisessakin tulee kyllä tietyt biologiset aikamarginaalit vastaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Saatat olla oikeassa. Olen ilmeisesti aika ruma ja tissitkin on pienet. Ei näillä speksillä riitetä kovinkaan pitkälle. Miehille ulkonäkö on kuitenkin kaikki kaikessa, vai mitä?

Xepra

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Saatat olla oikeassa. Olen ilmeisesti aika ruma ja tissitkin on pienet. Ei näillä speksillä riitetä kovinkaan pitkälle. Miehille ulkonäkö on kuitenkin kaikki kaikessa, vai mitä?

Naisellinen olemus ja älykkyys on tärkeitä fiksuille miehille, rintojen koolla ei ole väliä kuhan ne löytyy :) Ulkonäköön voit itse vaikuttaa todella paljon, enkä kiellä ettei sillä olisi vaikutusta. Mutta kuka vaan nainen saa itsestään ihan ok näköisen, jos vähän yrittää muutakin kuin olla pelkästään käytännöllinen. Tyyli on tärkeää molemmille sukupuolille. 

Vierailija

Tuttu juttu. Kurja, että ei saa sellaista kumppania kuin toivoisi, vaikka omasta mielestä ne toiveet ovat ihan kohtuullisia ja omaa tasoa vastaavia.