Olen todella kateellinen ihmisille
Olen todella kateellinen ihmisille
klo 21:49 | 13.1.2021
jotka saavat haluamansa kumppanin ja saavat ehkä jopa vanheta yhdessä ja jakaa koko elämänsä hänen kanssaan. Minä en ole ikinä saanut haluamaani miestä ja on vaikea kuvitella miten huumaavalta se mahtaakaan tuntua. Toki ymmärrän, että ei missään suhteessa alkuhuuma säily, mutta varmasti tunne on erilainen kuin tyymissuhteessa. Olen menettänyt viimeisenkin mahdollisuuteni saada haluamani kumppani. Täytynee alkaa elää vain itselleen ja itsekseen.
"Täytynee alkaa elää vain itselleen ja itsekseen."
Huvittavaa kyllä, kaikki fiksut ihmiset elävät ENSIN vain itselleen ja itsekseen. Vasta sitten kun yksineläminen alkaa todella tuntua hyvältä (lue: ihminen on aikuistunut ja itsenäistynyt) hän kykenee solmimaan täysjärkisen, tasa-arvoisen parisuhteen muiden ihmisten kanssa.
Suhteet ovat vaihtokauppaa. Hävitäkseen ei siihen ryhdytä.
Jospa sinulla ei ole mitään millä tehdä kauppaa.
Ei se nyt ihan noinkaan mene. Etkö itse ole esim. nuorena seurustellut? Ei varmaankaan kukaan järkevä laske sen varaan, että parisuhteita olis enää keski-ikäisenä tarjolla joka oksalla? Perheen perustamisessakin tulee kyllä tietyt biologiset aikamarginaalit vastaan.
Saatat olla oikeassa. Olen ilmeisesti aika ruma ja tissitkin on pienet. Ei näillä speksillä riitetä kovinkaan pitkälle. Miehille ulkonäkö on kuitenkin kaikki kaikessa, vai mitä?
Tuttu juttu. Kurja, että ei saa sellaista kumppania kuin toivoisi, vaikka omasta mielestä ne toiveet ovat ihan kohtuullisia ja omaa tasoa vastaavia.