klo 14:19 | 13.1.2021
Tein juuri kolme pellillistä pizzaa pian kotiin saapuvalle muulle perheelle. No, taikina oli kohoamassa ja kun olin alkamassa työstämään pohjia, tiputin koko taikinan matolle, johon se levisi oikein komeasti. Eikun mattopyykille ja uutta taikinaa tekemään. Äsken sain pizzat uunista ja rupesin ripottelemaan pizzamaustetta purkista. Kun olin laittamassa maustepurkkia takaisin hyllyyn, huomasin, että siinä lukikin pizzamausteen sijasta tilli...
Avaudutaan ja puretaan pakkaspäivän paineita.
Sivut
Voi ei, fiilaan sua ap. Saattais iteltäkin muutama ärräpää päästä.
eniten vituttaa kaikki
Koronan takia menetetty terveys ja hyvinvointi. T. Vähän päälle kolmikymppinen (ennen ennenkaikkea aktiivinen) ihminen.
Että noinkin moni on antanut yläpeukkua Mies ei halua muuttaa yhteen ja käyttää teiniä tekosyynä - ketjun aloituspostaukselle. 😑
Pelko koronasta työpaikalla muun muassa (olen opettaja)
Kaikki.
Pasi
Se että lähdin kotiin työsandaaleissa ja tajusin sen vasta kun hyppäsin bussista ulos penkkaan. No ei ollu kun kilometri kotiin siitä mutta olin varma että jalat menee kuolioon kun tuolla tarvoin hangessa. Nyt sulatellaan.
En mä voii mihinkäään työhaastatteluun lähteä kun mä olen niiin huono.
Ei mikään, en harrasta tuommoista alatyylistä kielenkäyttöä.
Janssoninkiusauksesta tuli liian suolasta, tunnen miten verenpaine kohoaa.
Suihku pitäs taas korjata jeesusteipillä, kun en kehtaa soittaa isännöitsijälle.
Usan trumpistit, stanan hullua sakkia, lisäö paljastuu kaiken aikaa viime viikosta ja tällä hetkellä sotilaat on valmiudessa ympäri usaa, mutta varsinkin Washington DC:ssä. Trumphullut meinaavat hyökätä viimeiztään ensi ke jokaisen osavaltion pääkaupungissa. Tollanen joukkopsykoosi ja huijarin sokea seuraaminen pistää vihaksi.
Seuraan usan tapahtumia suorana amerikasta.
Pitäis tulostaa äidille pari kuvaa mutta tulostin yleensä alkaa temppuilla ja värikasetitkin öitäs vaihtaa ennemmin, mutta ei jaksaisi ja kohta äiti kumminkin soittaa ja kärttää asiasta (oon lykännyt asiaa melkein vk) ....
Se, että olen vino, ja mua kiusaa se tunne, kun en pysty istumaan suorassa. Oikea lapa ei löydä paikalleen ja kylki on ihan mutkalla.
Hammas on lohennut jo kauan sitten. Pitäisi hoidattaa se ja muutama reikä ja ties mitä sieltä löytyy. Ylipaino stressaa.
Tämä ja pakkanen miinus 21 astetta.
Liukkaus. Varsinkin auraamisen jälkeen jalankulkuteillä on kurja kulkea.
Voisi vituttaa monikin asia, mutta en voi vittuuntua ettei tasapaino horju.
Se kun Kiuru ja Marin nillittävät osaamattomuuttaan eu:ssa ja mediassa. Lompakko auki myös Suomen kansan hyväksi, niin saadaan niitä rokotteita riittävästi tänne.
V*tuttaa ihmisten yksinkertaisuus.
Sitten v*tuttaa se, kun tajuaa olevansa itse ihminen.
V*ttu.
Pakkanen ja lumimyräkkä vituttaa
No se että poliitikot ja virkamiehet saavat vapaasti matkustella ja levittää siinä sivussa koronaa. Minun pitää jäädä kotiin. Bää.
Sivut