Vierailija

Tein juuri kolme pellillistä pizzaa pian kotiin saapuvalle muulle perheelle. No, taikina oli kohoamassa ja kun olin alkamassa työstämään pohjia, tiputin koko taikinan matolle, johon se levisi oikein komeasti. Eikun mattopyykille ja uutta taikinaa tekemään. Äsken sain pizzat uunista ja rupesin ripottelemaan pizzamaustetta purkista. Kun olin laittamassa maustepurkkia takaisin hyllyyn, huomasin, että siinä lukikin pizzamausteen sijasta tilli...
Avaudutaan ja puretaan pakkaspäivän paineita.

• ylös 32
  • alas 1

Sivut

Kommentit (30)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Koronan takia menetetty terveys ja hyvinvointi. T. Vähän päälle kolmikymppinen (ennen ennenkaikkea aktiivinen) ihminen.

• ylös 20
  • alas 3
Vierailija

Että noinkin moni on antanut yläpeukkua Mies ei halua muuttaa yhteen ja käyttää teiniä tekosyynä - ketjun aloituspostaukselle. 😑

Vierailija

Se että lähdin kotiin työsandaaleissa ja tajusin sen vasta kun hyppäsin bussista ulos penkkaan. No ei ollu kun kilometri kotiin siitä mutta olin varma että jalat menee kuolioon kun tuolla tarvoin hangessa. Nyt sulatellaan.

• ylös 29
  • alas 2
Vierailija

Janssoninkiusauksesta tuli liian suolasta, tunnen miten verenpaine kohoaa.

Suihku pitäs taas korjata jeesusteipillä, kun en kehtaa soittaa isännöitsijälle.

Usan trumpistit, stanan hullua sakkia, lisäö paljastuu kaiken aikaa viime viikosta ja tällä hetkellä sotilaat on valmiudessa ympäri usaa, mutta varsinkin Washington DC:ssä. Trumphullut meinaavat hyökätä viimeiztään ensi ke jokaisen osavaltion pääkaupungissa. Tollanen joukkopsykoosi ja huijarin sokea seuraaminen pistää vihaksi.
Seuraan usan tapahtumia suorana amerikasta.

Pitäis tulostaa äidille pari kuvaa mutta tulostin yleensä alkaa temppuilla ja värikasetitkin öitäs vaihtaa ennemmin, mutta ei jaksaisi ja kohta äiti kumminkin soittaa ja kärttää asiasta (oon lykännyt asiaa melkein vk) ....

• ylös 11
  • alas 4
Vierailija

Se, että olen vino, ja mua kiusaa se tunne, kun en pysty istumaan suorassa. Oikea lapa ei löydä paikalleen ja kylki on ihan mutkalla.

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Hammas on lohennut jo kauan sitten. Pitäisi hoidattaa se ja muutama reikä ja ties mitä sieltä löytyy. Ylipaino stressaa.

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Se kun Kiuru ja Marin nillittävät osaamattomuuttaan eu:ssa ja mediassa. Lompakko auki myös Suomen kansan hyväksi, niin saadaan niitä rokotteita riittävästi tänne.

Vierailija

V*tuttaa ihmisten yksinkertaisuus.
Sitten v*tuttaa se, kun tajuaa olevansa itse ihminen.
V*ttu.

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

No se että poliitikot ja virkamiehet saavat vapaasti matkustella ja levittää siinä sivussa koronaa. Minun pitää jäädä kotiin. Bää.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.