Vierailija

?

• ylös 4
  • alas 4

Sivut

Kommentit (95)

Vierailija

Lämmin kanasalaatti kaksi tuplajuustohampurilaista ja sipulirenkaat kyytipojaksi kurria

Sincc

• ylös 11
  • alas 18
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kebabhampurilainen.  Ranskalaisia tilaisin muuten mutta on muuttuneet niin paskan makuisiksi.

• ylös 27
  • alas 7
Vierailija

mega-aterian kotiinkuljetuksella ja kun kuljettaja tulee hakemaan ruokia ravintolasta niin pummaan samalla kyydin kotiin.

• ylös 49
  • alas 3
Vierailija

egen vege  eli 1 e ei kai sitä muuta kehtaa nukkana työttömänä tilailla ja vettähän voi juoda imaiseksi

• ylös 13
  • alas 3
Vierailija

Kahvi. Ainoa, missä ei ole mitään kuvottava majoneesia :P ranskalaisistakaan en tykkää, niin eipä sieltä paljoa tilattavaa löydy.

• ylös 12
  • alas 41
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kahvi. Ainoa, missä ei ole mitään kuvottava majoneesia :P ranskalaisistakaan en tykkää, niin eipä sieltä paljoa tilattavaa löydy.

Sen majoneesinhan saa pois. Hesestä saa 2 eri ranskikset, isot ja pienet. Sanoisin että muita tuotteita kuin ranskalaisia on kyllä enemmän...

• ylös 30
  • alas 4
Vierailija

Soijatikkuja ja vekehampparin, jälkimmäinen on vaan niiiiin hyvä. Onneksi löytyy itsekuria niin tulee vain ehkä kerran parissa kuussa syötyä.

• ylös 23
  • alas 7
vierailijainen

päärynäpirtelö ja ransikset naam :P

ärsyttää vaan juoda sitä pirtelöö ekopahvipillillä kun se pilli menee sellaseks lötkömössöksi

• ylös 32
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sen majoneesinhan saa pois. Hesestä saa 2 eri ranskikset, isot ja pienet. Sanoisin että muita tuotteita kuin ranskalaisia on kyllä enemmän...

Ei ole ehkä mun tyylistä ruokaa heillä muutenkaan ja lihaa/kalaa syömöttömänä vaihtoehdot jää vähiin. Ei kaikki tykkää kaikesta, mä olen enemmän nepalilaisen/intialaisen mausteisemman ruuan perään :) Vaikkakin hienoahan se on, että hampurilaispaikoissakin on "kotimainen" vaihtoehto tarjolla.

• ylös 5
  • alas 21
Vierailija

Lol. Olen viimeksi syönyt Hesburgerissa tai muussa Ö-luokan pikaruokalassa varmaan 15 vuotta sitten. Hampurilainen kyllä on hyvää ruokaa kun sen tekee itse. Hirvenjauheliha-avokado hamppari itsetehdyllä salsalla ja sämpylällä on A-luokan keisariherkkua! Mukaan tietty itsetehdyt yrttiranskalaiset ja Alkosta ostettu laadukas Vakka-Suomen Panimon olut!

• ylös 14
  • alas 91

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.