Vierailija

Ylijättiläistähti Betelgeuze saattaa räjähtää supernovana, se on halkaisijaltaan noin 900 kertaa aurinkoa suurempi. Betelgeuze vetelee viimeisiään ja samalta suunnalta havaittiin omituinen signaali.
Onko tulossa ihmiskunnan loppu jos gammasädepommitus alkaa?
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/01/16/taivaalla-havaittiin-juuri-jota...

• ylös 5
  • alas 19

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taas vanha uutinen. Mitä kiksejä saat näiden nostelusta?

Nyt on pahat tilanteet, katse taivaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei ole ihmiskunnan loppu, mutta olisi varmasti hyvin näyttävä näky taivaalla jos räjähtäisi.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihmiskunnan loppu, mutta olisi varmasti hyvin näyttävä näky taivaalla jos räjähtäisi.

Eikö jossain päin avaruutta jokin tähti räjähtänyt ja peloteltiin että jos se olisi tapahtunut linnunradassa niin ihmiset kuolisi gammasädepommitukseen, mikä ero tähän sitten olisi ettei niin kävisi? Ei voi tietää!

Vierailija

Nykytietämyksen mukaan ihmiskunta kyllä tuohon kuolisi. Tai tulee kuolemaan 400 600 tai 700 vuoden päästä. Miten kaukana se on vähän vaikeasti laskettavissa ja joka kerta tullaan eri lopputulokseen.

Tosin nyky tietämys on väärässä melkein kaikessa joten eiköhän jäädä henkiin. Myös 700 vuoden päästä.

• ylös 7
  • alas 13
Vierailija

Amerikassa julkkikset on nyt innostunu teettämään itselleen bunkkereita. Tässäkö syy?

Vierailija

Tuotahan ne ovat lupailleet jo vuosia, vaan toivottavasti en näe omana elinaikanani sitä kun betelgeuse paistaa vuosikausia kirkkaampana kuin aurinko. Nyt jo on liian valoisaa minun makuuni. Mieluummin ufoja tai enkeleitä.

Vierailija

Orionissa sijaitseva Betelgeuze...Orion symboloi suomenheimojen kolmea kohtalotarta tai moiraa. Ikivanha aryantraditio, jonka jäljet näkyivät hemhemkruunussa, kolmessa Itämaan tietäjässä ja jopa Ruotsin lipun kolmessa kruunussa goottien vaikutuksesta. Varmaan merkityksellistä, jos se pamahtaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuotahan ne ovat lupailleet jo vuosia, vaan toivottavasti en näe omana elinaikanani sitä kun betelgeuse paistaa vuosikausia kirkkaampana kuin aurinko. Nyt jo on liian valoisaa minun makuuni. Mieluummin ufoja tai enkeleitä.

Tilasin uuvet ReyBänit.

Vierailija

"... Betelgeuze on meistä noin 640 valovuoden etäisyydellä ..."

Eli se mitä näkyy taivaalla nyt, tapahtui itse asiassa jo 640 vuotta sitten.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sitä kun ei tiedäkkään jos se on jo pamahtanut. Tiedemiehet ei välttämättä puhu totta mitä kaikkea siitä voi seurata ettei ihmiset mene paniikkiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sitä kun ei tiedäkkään jos se on jo pamahtanut. Tiedemiehet ei välttämättä puhu totta mitä kaikkea siitä voi seurata ettei ihmiset mene paniikkiin.

Siksikö tämä korona-öyhötys...?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.