Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Koeajon” jälkeinen teiden eroaminen

Vierailija
06.01.2021 |

Nainen ja mies kumpikin etsivät pitkää suhdetta, tapaavat vaikka netin kautta ja päätyvät sitten pian, ehkä jo ekoilla treffeillä harrastamaan seksiä. Yhden tai kahden seksikerran jälkeen toinen toteaa, ettei tämä nyt ollut sitä mitä oli etsinyt - eli siis on ehkä pettynyt, tai ei muuten vaan kolahtanut. Suhde jää siihen, ja kumpikin jatkaa matkaansa uuden suhteen etsintään. Kysymys kuuluu, kumpi toimii useammin ”jättäjänä”, nainen vai mies? Kokemuksia?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miten tän sanois. Mentiin puolison kanssa eka kerran sänkyyn seuraavana viikonloppuna tapaamisesta. Siksi kai vasta silloin, ettei kumpaakaan kiinnostanut mikään auton takapenkki. No, oli miten oli. Ekalla kerralla olin hirveän innostunut, ei kerta pitkään aikaan. Ja vieläpä ilman kumia. Tuskin oli puolisolle mikään järisyttävä kokemus mutta ei ilmeisesti silti ihan paska, koska tossa se on vieläkin, liki 50 vuotta ekan kerran jälkeen. 

Tosin, ei ainakaan mulle mikään koeajo ollut, tiesin kyllä jo sitä ennenkin, että tämä on se oikea.

Vierailija
42/44 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

arskis kirjoitti:

Kyllähän koeajo on ihan asiallinen termi, kun tavoitteena on seksisuhde. Tavaratkin on molemminpuolin käytettyjä, joka valitettavasti myös näkyy ja tuntuu. Itse en ole koskaan päässyt neitsyen pukille, mutta jotka on sanoo, että voi sitä herkyyttä. Kun naisella on sitten takanaan vaikka parikymmentä vuotta pari kertaa viikossa eli tuollanen 2000 panoa niin onhan aivan selvä että herkkyyttä katoaa.

Itsekin oon muuttunut enemmän diesilimäiseksi: käänteet on loivia, eikä sellaista kissamaista hyökkää ja saalista seksiä voisi sängyssä enää ajatellaaan kuten nuorempana. Kyllähän se kuitenkin useimmin on (ainakin mulla) se missä mies vie ja nainen vikisee ihan irjaimellisesti. Sen verran eläintä pitää vielä seksiin itsestä kaivaa.  Toi joskus tulee vastaan niitä yli 40 kympppisiä itseään täynnä olevia muijia, jotka alkaa vaatimaan.  Toinenkin kerta on tullut lähdettyä koeajolta kesken pois. Pidä dildosi, s:tana!

Se "herkkyys" tulee tunneyhteydestä. Toki neitsyyden menetys oli kokemuksena käänteentekevä kun siitä alkoi seksielämä ja tavallaan aikuisuus, ja ehkä se miehelle oli jotenkin hienoa saada olla mukana sellaisessa hetkessä. Mutta näin 20v jälkeenpäin en kunnolla edes muista koko äijää tai pidä tilannetta mitenkään ihmeellisenä. Toisaalta herkin seksi mitä olen koskaa harrastanut tapahtui vasta 10v tämän jälkeen, kun tapasin miehen, johon rakastuin enemmän kuin kehenkään muuhun aiemmin. Se vasta olikin kokemus, kun kumpikin oli jo tahoillaan treenannut teknistä puolta ja sitten kun se henkinen yhteys ja rakkaus yhdistettynä siihen hyvään suoritukseen johti kyllä sellaiseen suoritukseen, että sitä minä sitten  vanhainkodissa muistelen.

Tarinan opetus: voit löytää herkkyyttä joko sattumalla paikalle jonkun suurena hetkenä, jolloin se herkkyys ei välttämättä johdu niinkän sinusta mutta varmaan se luo omanlaisensa tunnelman. Toisaalta voit pyrkiä olemaan siellä herkkyyden keskiössä onnistumalla luomaan tunneyhteyden sen kumppanin kanssa, jolloin se herkkyyden lähde ei ole niinkään se tapahtuma vaan te kaksi yhdessä. Rakkaus se vasta herkkää on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua seksiä kenenkään kanssa ennen kuin tiedän, onko meillä keskinäistä kemiaa eikä ole liikaa kitkaa missään mielipiteissä. Perusasioita kun ei voi muuttaa, mutta seksikäyttäytymistä voi muuttaa halutessaan kumppanin mieliksi.

Siksi minulla onkin ollut vain harvoin ketään seksikumppanina. Seksistä en ole kieltäytynyt, jos nainen on ehdottanut. Deittaillut olen enemmänkin.

Mutta en usko jääneeni mistään itselleni tärkeästä paitsi.

Mutta luulenpa, että jos en löydä vakisuhdetta viiteen vuoteen, alan "koeajoammattilaiseksi" minäkin.

M35

Vierailija
44/44 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laajemmin ajateltuna koko deittailukulttuuri on yhtä koeajoa, etapista toiseen. Ensin lukematon määrä vaihtoehtoja, joista osa pääsee jatkoon, eli viestittelyyn. Heistä osan kanssa sovitaan treffit, ja näistä joidenkin kanssa päädytään seksiin. Siitäkin vaiheesta sitten ilmeisesti vielä usein karsiudutaan, vaikka molemmilla osapuolilla olisi seurustelu tavoitteena. Toisilla on valtavia vaatimuksia seurustelukumppanin suhteen, ja he suorittavat kenties montakin ”koeajoa” ennen kuin löytävät sopivan kumppanin. Toiset ovat realistisempia ja pyrkivät pitämään kiinni siitä mitä ovat saaneet. Onko näin?

Noinhan tuo taitaa mennä. Ja siihen aloittajan kysymykseen jättäjästä, niin kyllä se useimmiten on nainen. Tuossa alussa (treffien sopimiseen asti) naiset ovat ehdottomasti se karsinnan tekijä kun taas mies on se paikan hakija. Ensiseksin jälkeen miehet ehkä hieman useammin ovat jättäjinä. Sitten taas parisuhteen päättäjinä on useimmin naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan