Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Koeajon” jälkeinen teiden eroaminen

Vierailija
06.01.2021 |

Nainen ja mies kumpikin etsivät pitkää suhdetta, tapaavat vaikka netin kautta ja päätyvät sitten pian, ehkä jo ekoilla treffeillä harrastamaan seksiä. Yhden tai kahden seksikerran jälkeen toinen toteaa, ettei tämä nyt ollut sitä mitä oli etsinyt - eli siis on ehkä pettynyt, tai ei muuten vaan kolahtanut. Suhde jää siihen, ja kumpikin jatkaa matkaansa uuden suhteen etsintään. Kysymys kuuluu, kumpi toimii useammin ”jättäjänä”, nainen vai mies? Kokemuksia?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä jotain kiihottavaakin joutua koeajon kohteeksi, laittaa näyttämään parastaan sängyssä. Mutta jos ajatuksena on nimenomaan että mies vaatii tätä naiselta, niin silloin se on epatasa-arvoista.

Jännä, mä en ole ajatellut sitä koskaan noin päin. Ensisijaisesti me tietysti tilanteessa tsekataan kuinka hyvin meidän kropat ja energiat pelaa yhteen sängyssä. Seksi on kuitenkin joukkuelaji ja vaikka joukkue koostuisi kahdesta lajinsa huipusta, joukkueen menestys voi silti olla huonoa jos yksilöiden pelit ei toimi yhteen.

Toisaalta minä olen se joka koeajaa miehen ja selvitän onko herran mailaote, pelivälineet ja kunto riittävää tasoa, jotta voisin valita hänet parikseni turnaukseen. Toki joku mies varmaan omassa päässään saattaa kokea samoin minusta, mutta uskon että useimmin miehetkin kokevat tilanteen niin, että he hakevat paikkaa ja mä valitsen.

N34

Iuh miten ällöttävä asenne sulla

N28

No voihan se olla, mutta itselleni hyvä seksi on ehkä suurin yksittäinen miehestä saatava hyöty, sillä seksin puuttumisen on sinkkuelämässä melkeinpä ainoa huono puoli. Olen kyllä huomannut, että mulla on aika "miehekäs" suhtautuminen seksiin ja romantiikkaan. Eli jos en saa tarpeeksi hyvää ja tarpeeksi usein, en ole suhteessa onnellinen ja lopulta lähden. Eli miksi tuhlata kaikkien aikaa valehtelemalla itselleen.

Vierailija
22/44 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää ajattelemattomuutta tai tarkoituksellista provokaatiota nää tällaiset koeajopuheet. Kyseessä on tutustuminen ja yhteensopivuus selviää vasta ajan kanssa. Jos joku yhden seksikerran jälkeen lähtee kävelemään, ei ole tosissaan ollutkaan. Itseään ei voi juosta pakoon. Muuten joutuu juoksemaan koko elämänsä.

Mä olen pari kertaa antanut katastrofin jälkeen toisen mahdollisuuden muuten potentiaaliselle kumppanille, eikä kummassakaan tapauksessa toinen kerta ollut tippaakaan ensimmäistä parempi. Toisaalta niiden kanssa kun sängyssä eka kerta meni kivasti, toka oli yleensä jopa parempi. Mä itse uskon, että sopivat kyllä tunnistavat toisensa, jopa siinä tapauksessa, ettei rytmit ole täysin synkassa aluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nettideiteistä kokemusta, mutta kyllä mun mielestä voi niinkin sanoa, että seksikerta osoittaa myös omalta osaltaan voiko suhde jatkua. Jos toisen kosketus tai oleminen yhdessä intiimisti ei vain tunnu oikealta. Näin ainakin itse muistan joskus ajatelleeni ja nainen olen. Tosin sen kyllä olen tiennyt jo ennen seksiäkin.

Vierailija
24/44 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä jotain kiihottavaakin joutua koeajon kohteeksi, laittaa näyttämään parastaan sängyssä. Mutta jos ajatuksena on nimenomaan että mies vaatii tätä naiselta, niin silloin se on epatasa-arvoista.

Jännä, mä en ole ajatellut sitä koskaan noin päin. Ensisijaisesti me tietysti tilanteessa tsekataan kuinka hyvin meidän kropat ja energiat pelaa yhteen sängyssä. Seksi on kuitenkin joukkuelaji ja vaikka joukkue koostuisi kahdesta lajinsa huipusta, joukkueen menestys voi silti olla huonoa jos yksilöiden pelit ei toimi yhteen.

Toisaalta minä olen se joka koeajaa miehen ja selvitän onko herran mailaote, pelivälineet ja kunto riittävää tasoa, jotta voisin valita hänet parikseni turnaukseen. Toki joku mies varmaan omassa päässään saattaa kokea samoin minusta, mutta uskon että useimmin miehetkin kokevat tilanteen niin, että he hakevat paikkaa ja mä valitsen.

N34

N28

No voihan se olla, mutta itselleni hyvä seksi on ehkä suurin yksittäinen miehestä saatava hyöty, sillä seksin puuttumisen on sinkkuelämässä melkeinpä ainoa huono puoli. Olen kyllä huomannut, että mulla on aika "miehekäs" suhtautuminen seksiin ja romantiikkaan. Eli jos en saa tarpeeksi hyvää ja tarpeeksi usein, en ole suhteessa onnellinen ja lopulta lähden. Eli miksi tuhlata kaikkien aikaa valehtelemalla itselleen.

Miksi tuhlata aikaa hakemalla parisuhdetta, jos seksi on ainoa asia mitä siinä haluat?

Nykyään kun voi rehellisesti hakea pelkkää seksisuhdetta.

Vierailija
25/44 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää ajattelemattomuutta tai tarkoituksellista provokaatiota nää tällaiset koeajopuheet. Kyseessä on tutustuminen ja yhteensopivuus selviää vasta ajan kanssa. Jos joku yhden seksikerran jälkeen lähtee kävelemään, ei ole tosissaan ollutkaan. Itseään ei voi juosta pakoon. Muuten joutuu juoksemaan koko elämänsä.

Mä olen pari kertaa antanut katastrofin jälkeen toisen mahdollisuuden muuten potentiaaliselle kumppanille, eikä kummassakaan tapauksessa toinen kerta ollut tippaakaan ensimmäistä parempi. Toisaalta niiden kanssa kun sängyssä eka kerta meni kivasti, toka oli yleensä jopa parempi. Mä itse uskon, että sopivat kyllä tunnistavat toisensa, jopa siinä tapauksessa, ettei rytmit ole täysin synkassa aluksi.

Mäkin olen pari kertaa antanut lähes katastrofin jälkeen toisen mahdollisuuden. Ensimmäisessä tapauksessa suhde kesti yli 20 vuotta. Yhteistä näille kummallekin miehelle on ollut se, että he ovat pitäneet naisen nautintoa arvossa. Erittäin itsekkään ja naista huomioimattoman toiminnan jälkeen olisin saattanut lähteä kävelemäänkin, vaikka mies olisi ollut kuinka puoleensavetävä.

Vierailija
26/44 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole nettideiteistä kokemusta, mutta kyllä mun mielestä voi niinkin sanoa, että seksikerta osoittaa myös omalta osaltaan voiko suhde jatkua. Jos toisen kosketus tai oleminen yhdessä intiimisti ei vain tunnu oikealta. Näin ainakin itse muistan joskus ajatelleeni ja nainen olen. Tosin sen kyllä olen tiennyt jo ennen seksiäkin.

Itse en lähtisi edes koemielessä sekstailemaan, jos toisen kosketus ei tuntuisi hyvältä ja oikealta.

Vierailija
27/44 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N34

N28

Miksi tuhlata aikaa hakemalla parisuhdetta, jos seksi on ainoa asia mitä siinä haluat?

Nykyään kun voi rehellisesti hakea pelkkää seksisuhdetta.

Viime vuosina olenkin näin tehnyt. Nuorempana sitä kuitenkin koki jotain sosiaalista painetta "normaaliin elämään" ja parisuhteeseen", eikä ehkä tuntenut itseään niin hyvin kuin nykyisin. Ja toki kun on kasvanut kuullen kuinka seksiä hakeva nainen on paheksuttava ihminen, niin sitä sitten mielummin oli suhteessa jossa sai hyvää seksiä, vaikka se henkinen puoli ei hirveästi antanutkaan.

Vierailija
28/44 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eino Leino kirjoittaa: ”Köyhä kukan kuroittaa, min rikas maahan astuu”. Se sopii mielestäni hyvin symboloimaan näitä ihmisten välisiä asenne-eroja. Henkilö, joka kuvittelee aina saavansa uuden ja paremman (toki joskus myös saakin), voi jättää jälkeensä monta maahan tallottua kukkaa. Sellaisen poimii sitten ihminen, joka on realisti omien mahdollisuuksiensa suhteen, ja joka arvostaa toista ihmistä syvemmin kuin pelkän sängyssä tehdyn ensivaikutelman perusteella. No, tällä tavalla meille ”köyhille” onneksi sitten jää niitä kukkia.

Hienosti ilmaistu ❤️

Vierailija
29/44 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eino Leino kirjoittaa: ”Köyhä kukan kuroittaa, min rikas maahan astuu”. Se sopii mielestäni hyvin symboloimaan näitä ihmisten välisiä asenne-eroja. Henkilö, joka kuvittelee aina saavansa uuden ja paremman (toki joskus myös saakin), voi jättää jälkeensä monta maahan tallottua kukkaa. Sellaisen poimii sitten ihminen, joka on realisti omien mahdollisuuksiensa suhteen, ja joka arvostaa toista ihmistä syvemmin kuin pelkän sängyssä tehdyn ensivaikutelman perusteella. No, tällä tavalla meille ”köyhille” onneksi sitten jää niitä kukkia.

Hienosti ilmaistu ❤️

Kaunis kiitos! ❤️

Vierailija
30/44 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla eräänlainen koeajo tulossa, suuseksitapaaminen nettideitin kanssa. Aion ottaa häneltä suihin ja han nuolee minua. Vaikka ei aiemmin tavattu, sovittu että aloitetaan tällä ja jatketaan muulla seksilla myöhemmin. Molemmat jo sitoutuneet juttuun kovasti. Uskon että tästä jonkinlainen suhde alkaa meillä. 😁

Vierailija
31/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa hylannyt nopeasti hoidon rumien tissien takia, mutta en ole koskaan kertonut syyta.

Vierailija
32/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut mies, joka puhui seksuaalisen yhteensopivuuden testaamisesta. Hän oli sängyssä passiivinen ja innottoman oloinen, koko touhu tapahtui peiton alla pimeässä. Hän oli se, joka otti puheeksi ettemme sovi yhteen. No minulle oli tämä jo selvää, kaipaan vähän aktiivisempaa otetta. Seksi on osa kokonaisuutta parisuhteessa. Jos muutenkin on jo epäillyt oman kiinnostuksen tasoa, on ns. huono seksi (eli ollaan eri aaltopituuksilla seksin suhteen) ollut syy päättää tapailu.

Vierailija
33/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta koko koeajo-nimitys jotenkin loukkaava. Eihän ihminen ole mikään auto, joka hankitaan ikäänkuin ulkoisten kriteerien perusteella.

Eihän tässä koeajossa mitään pinnallisuutta ole kun uppoudutaan suoraan horatsun perseeseen!

Vierailija
34/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla omat mielitekonsa, joita voi koeajossa toteuttaa, mutta niin että se sopii molemmille. Sillä yhtalaillahan naiset ovat koeajon suorittajia kuin miehetkin, mikä ketjussa jo tuotu esiin.

Vierailija
35/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pari kertaa hylannyt nopeasti hoidon rumien tissien takia, mutta en ole koskaan kertonut syyta.

Tää on varmaan joku mun menneisyydestä

T: löysätissi

Vierailija
36/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla eräänlainen koeajo tulossa, suuseksitapaaminen nettideitin kanssa. Aion ottaa häneltä suihin ja han nuolee minua. Vaikka ei aiemmin tavattu, sovittu että aloitetaan tällä ja jatketaan muulla seksilla myöhemmin. Molemmat jo sitoutuneet juttuun kovasti. Uskon että tästä jonkinlainen suhde alkaa meillä. 😁

Vinkkinä muistuttaisin, että ei kannata imeä kundia finaaliin, ennen kuin hän on hoitanut sinut sinne ensin. Pitäkää hauskaa!

Vierailija
37/44 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuukohan aikuisten ihmisten ”koeajoissa” sellaista, että toinen tulisi karsituksi pelkän vartalonsa perusteella? Että vaatteet päällä toinen näytti paremmalta kuin ilman, ja sitten ei kelpaakaan jatkoon, kun ei vastannut kuvitelmia? Ja nyt en puhu tissien tai varustuksen koosta, vaan vähän yleisemmällä tasolla.

Vierailija
38/44 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuukohan aikuisten ihmisten ”koeajoissa” sellaista, että toinen tulisi karsituksi pelkän vartalonsa perusteella? Että vaatteet päällä toinen näytti paremmalta kuin ilman, ja sitten ei kelpaakaan jatkoon, kun ei vastannut kuvitelmia? Ja nyt en puhu tissien tai varustuksen koosta, vaan vähän yleisemmällä tasolla.

No eiköhän tällaistakin välillä ilmene. Itsellä varmaan henkinen stondis lerpsahtaisi heti jos miehellä olisi vaikka todella karvainen selkä.

Vierailija
39/44 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän koeajo on ihan asiallinen termi, kun tavoitteena on seksisuhde. Tavaratkin on molemminpuolin käytettyjä, joka valitettavasti myös näkyy ja tuntuu. Itse en ole koskaan päässyt neitsyen pukille, mutta jotka on sanoo, että voi sitä herkyyttä. Kun naisella on sitten takanaan vaikka parikymmentä vuotta pari kertaa viikossa eli tuollanen 2000 panoa niin onhan aivan selvä että herkkyyttä katoaa.

Itsekin oon muuttunut enemmän diesilimäiseksi: käänteet on loivia, eikä sellaista kissamaista hyökkää ja saalista seksiä voisi sängyssä enää ajatellaaan kuten nuorempana. Kyllähän se kuitenkin useimmin on (ainakin mulla) se missä mies vie ja nainen vikisee ihan irjaimellisesti. Sen verran eläintä pitää vielä seksiin itsestä kaivaa.  Toi joskus tulee vastaan niitä yli 40 kympppisiä itseään täynnä olevia muijia, jotka alkaa vaatimaan.  Toinenkin kerta on tullut lähdettyä koeajolta kesken pois. Pidä dildosi, s:tana!

Vierailija
40/44 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään ihmettelen, miten joku voi yksien treffien perusteella sanoa toisesta mitään. Itse en ole koskaan ollut se joka laittaa deittailun poikki, aka olen "tullut hylätyksi" kymmeniä kertoja. Musta ekoilla treffeillä lähinnä tsekataan onko toinen täysin sopimaton. Yleensä toinen on ihan potentiaalinen ja sitten vasta lähdettäisiin lähentymään ja katsomaan miten sujuu.

Kai joku sitten voi lukea mun "seksuaalisesta profiilista" hänelle tärkeät tiedot. Itse en osaa.

Näkee siinä kuitenkin alastoman kropan, miehillä peniksen koon ja onko itsevarmuutta toimia oikein sängyssä. Noiden perusteella voi jo aika paljon sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi