Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastaja haluaakin parisuhteeseen. Miten toimia?

Vierailija
02.01.2021 |

Klassikko pääsi siis käymään. Olen hetken aikaa tapaillut epäsäännöllisesti erästä miestä hauskanpidon merkeissä. Olen kiireinen yh, ja alusta saakka ollut hyvin selkeä siitä että en etsi tällä hetkellä mitään vakavampaa ja olemme tapailleet luonani kun minulla on ollut lapsivapaata.
Joululomalla lapseni on ollut kotona luonani, enkä siksi ole nähnyt miestä ollenkaan. Luulin että tämä olisi hänellekin selvä juttu, mutta ei ilmeisesti olekaan. Hän on melkein ruinannut että enkö voisi esitellä häntä lapselle ja eikö meistä voisi sittenkin tulla jotain enemmän. Olen tosi hämmentynyt enkä nyt tiedä mitä tehdä! Olen ollut oikein tyytyväinen järjestelyymme enkä ymmärrä miten hänellä on nyt mieli muuttunut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/10 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin miesten kanssa aina käy. Ne alkaa haluta parisuhdetta. Miehet ei jostain syystä osaa vain pitää seksiä seksinä. Tai niin joo. Mieshän tekee suhdetta seksillä ja nainen puhumalla, että siltä pohjalta käy järkeen. Puhu sille, jospa lähtisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse haluat? Eikö se ole tärkeempää kun av-mammojen mielipide? Täällä ei tunneta sitä sinun rakastajaasi, sinä tunnet.

Vierailija
4/10 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yh. saa miehen tarjolle ja yh. torjuu miehen, (joka ei itse ole, ) ei tule tarjokastakaan helposti.

Epätoivoinen tai pyrkyri korkeintaan.

Vierailija
5/10 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pitää tilanteen ennallaan, joskus kaipaan fyysistä läheisyyttä ja aikuisen seuraa vaikka leffaillan, parin oluen ja seksin merkeissä, mutta en tässä tilanteessa ole valmis jakamaan elämääni toisen ihmisen kanssa. Haluaisin siis pitää aiemman tilanteen, en sitoutua tai tehdä asioita monimutkaisemmiksi.

Vierailija
6/10 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti seksirobotit korjaavat tulevaisuudessa tällaiset ongelmat. ei tarvita enää mitään ihmissuhteita ja muuta jonninjoutavaa.

Vierailija
7/10 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin miesten kanssa aina käy. Ne alkaa haluta parisuhdetta. Miehet ei jostain syystä osaa vain pitää seksiä seksinä. Tai niin joo. Mieshän tekee suhdetta seksillä ja nainen puhumalla, että siltä pohjalta käy järkeen. Puhu sille, jospa lähtisi.

Pidän muistissa tuon. Panen vain, ja jos naiset alkavat höpistä tunteellisia, niin palautan heidät maanpinnalle.

Vierailija
8/10 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on liian hyvät oltavat sun luona. Varmaan tarjoat jotain hyvää syötävää, kotisi on siisti ja lakanat raikkaat, annat aina. Mies toivoo, että pääsee täysihoitoon. Unohda koko mies. Mitä hänellä olisi sinulle tarjota vakavassa suhteessa?

Vierailija
9/10 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin pitää tilanteen ennallaan, joskus kaipaan fyysistä läheisyyttä ja aikuisen seuraa vaikka leffaillan, parin oluen ja seksin merkeissä, mutta en tässä tilanteessa ole valmis jakamaan elämääni toisen ihmisen kanssa. Haluaisin siis pitää aiemman tilanteen, en sitoutua tai tehdä asioita monimutkaisemmiksi.

No sitten sanot hänelle tuon. Ei pitäisi olla vaikeeta.

Vierailija
10/10 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta sanon että teidän juttu on nyt ohi. Mies kehitti parisuhdehaaveet eikä pääse niistä yli. Rento yhdessä olo on ohi kun toiveet ei kohtaa eli ykkönen sen kliseisesti sanoi jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän