Mistä löytyisi kunnollinen, perhe-elämää haluava, suomalainen mies?
Otsikossa tulikin jo tärkein. Olen eronnut nainen, ikää nyt vähän reilu 30 v, näytän kuulemma muutamia vuosia alle 30 vuotiaalta ja pidän itsestäni huolta, ja luokittelisin itseni jopa iloiseksi ja sosiaaliseksi ihmiseksi. MUTTA miten voi ollakkin niin hankalaa, tai tällä hetkellä tuntuu lähes mahdottomalta löytää kunnollista, luotettavaa, miehekästä suomalaista miestä ja joka haluaisi vielä jossain vaiheessa lapsiakin.
Tapaamani miehet, lentelevät kukasta kukkaan ja pitävät yhtäaikaa useita naisia...nämä miehet ovat reilusti yli 30 vuotiaita. Onko oikeasti vaan niin että sellaisia ns. kunnollisia ja normaaleita miehiä ei enää ole?!
Miehekkäät miehet tuntuvat myös olevan katoava ilmiö...en halua naisellisempaa naista mitä itse naisena olen..=)
En mitenkään hampaat irvessä mitään miestä etsi enkä tyydy mihinkään vähempään kun mitä haluan. ItselItselläkin tietysti kriteerit noussut eron ja muutamien pettymysten jälkeen, mutta ei ne sentään mahdottomia ole.
Onko muita samassa jamassa olevia sinkkunaisia?
Ja erityisesti miehet vastailkaa myös te, mistä teitä löytää! =)
Baareissa en jaksa pyöriä joten vaihtoehtoja tuntuu olevan vähän, harrastuksia mulla on jo sen verran että lisää ei tällä hetkellä mahdu ja niissä ei kyllä miehiä juurikaan pyöri ja työn suhteen sama tilanne..harvoin siellä miehiä näkyy.
Ihanaa kesää kaikille sinkuille ja varatuille! =)
Kommentit (54)
Joo samanikäinen minäkin, sillä erotuksella että kaksi lasta. Baarissa varatut miehet ehdottelevat ja siihen minä en lähde. Olen suoraan sanonut että en koske varattuihin, heitä se ei tunnu haittaavan.
MISSÄ siis miehekkäät vapaat, järkevät miehet ovat? Ilmeisesti heitä ei ole..?
Mulla on ollut onni tavata kaksi tosi kunnollista miestä. Valitettavasti arvioin heidät totaalisesti väärin. Molemmat olivat kunnollisia useat vuodet, mutta sitten rupesi heidänkin kunnottomuus paljastumaan. Olisi oikeasti kiva tietää, että onko niitä kunnollisia oikeasti olemassakaan?
Netistä löytyy :) ilmoitusta vaan vaikkapa suomi24 treffeille.
Menkää suviseuroihin. Tai taidatte olla jo liian vanhoja. ( Vl:t avioituvat nuorina.) Ovat sitten perheisiinsä sitoutuneita. Ehkä joku leski löytyisi.
Kunnollinen mies ei kelpaa suominaiselle ennen kuin on liian myöhäistä ja he ovat löytäneet kunnolliset vaimot muualta.
Netissä kohtasimme. Kaikki perusarvot yhteneväiset. Perhe ja lapset tärkeitä kummallekin ja ylipäänsä pidämme avioliittoa arvossaan. Johonkin siis profiili, on neuvoni. :) Liukuhihnalta tapaamisia. Paljon tuli kyllä sontaakin eteen ennen tämän nykyisen tapaamista.
Yhdessä nyt 7 vuotta ja vaan paranee.
Minä löysin omani 36 vuotiaana 10v sitten :) molemmat olimme eronneet, molemmilla jo ennestään lapsia. Mies se itse asiassa minut iski ja myöhemmin sanoi että minut nähdessään halusi vain minut :) kerrottanee vielä että miehelle oli tullut ero entisen takia, kun exällä olikin toinen mies.
selvää oli että halusimme myös yhteisiä lapsia ja naimisiin. Nykyään mieheni on jo pappakin vanhimman poikansa tyttärelle ja en ole kyllä ikinä onnellisempaa pappaa nähnyt :)
Toki mieheni ei ole rikas - ihan on perusduunari, minä olen sh. Onnellisia olemme silti. Hän tekee paljon hommia ja tykkää rempata ja yhdessä laittelemme minun vanhempieni mökkiä hieman uuteen uskoon.
Älkää naiset luovuttako, niitä Miehiä isolla M:llä on vielä olemassa :)
Otappa yhteyttä palstan epävarmaan! Saattaa olla sielunkumppanisi!
Netistä, suomi24 treffeistä löysin minä ja kaksi ystäväänikin. Eli sinne siis. Ohjeeksi, tapaa julkisella paikalla mahdollisimman pian, älä viestittele liian kauan ennen tapaamista. Puhukaa ekoilla treffeillä kaikista tärkeistä asioista jo, esim. just nuo perhejutut.
Itse taas ihmettelen, mistä veljelleni ja monille muille kaltaisilleen kunnollisille miehille löytyisi kunnollinen nainen. Ei tunnu löytyvän, koska on absolutisti eikä pyöri baareissa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:22"]
Kunnollinen mies ei kelpaa suominaiselle ennen kuin on liian myöhäistä ja he ovat löytäneet kunnolliset vaimot muualta.
[/quote]
Juuri näin. Kunnollisia miehiä on tämä maa täynnä, mutta eivät kelpaa naisille, koska kipinä yms. muu paska puuttuu.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3999471/ketju/miksei_epavarma_mies_kelpaa
Minä ihmettelen, mistä löytyisi mies, joka ei halua lapsia. Kaikki tuntuvat haluavan jossakin vaiheessa, vaikka käsityksensä perhe-elämästä ovat naurettavan epärealistisia. En kaipaa sen enempää pehmoisukkia kuin statusvauvaa hakevaa uraohjustakaan.
4 taitaakin olla vielä liian nuori ajattelemaan mitään ns. pysyvää tai muutenkaan mitään järkevää kommentistaan päätellen...pisti hymyilyttämään. Tokihan naisissa löytyy samanlaisia kun miehissä mutta tässä ketjussa on nyt tarkoitus puhua niistä kunnollisista miehistä joita ei tunnu enää vaan olevan.
Jep, uskovaista musta ei kyllä sais tekemälläkään joten suviseurat ei taida olla ihan oikea osote etsiä miestä. ;)
Mulla ei ole rahan suhteen vaatimuksia, kunhan toimeen tulee omillaan, tärkeää olisi että perusarvot kohtaisi ja miehellä olisi jalat maassa sekä järki päässä. Miehen kyllä pitäisi olla miehekäs...en voi sille mitään että nykyajan "naiselliset miehet" ei vaan sytytä millään tavalla, ehkä siinäkin syy miksi ei tunnu löytyvän sellaista sopivaa.
Itsekin olen yhden kunnollisen miehen tavannut ja yhdessä olimmekin yli 10 vuotta mutta tunteet muuttuivat kaverillisiksi molemmilla joten eipä ollut järkevää jatkaa.
Kiitos kommenteista, ehkäpä sitä täytyy joku ilta tutustua nettideittailun maailmaan! =)
Näinpä. Ei kelpaa vaikka ensin olisi tehty lapset 3 eri Tauski-tyylisen kaverin kanssa, ja epätoivoiseksi järjestelyksi todettu.
Ongelma on siinä, että sellaiset pyöreän 40 korvilla olevat miehet ovat luultavasti myös juuri eronneita ja haluavat omien sanojensa mukaan nauttia elämästään. Ja siihen ei useilla kyllä kuulu omat eikä vieraat lapset.
Lisäksi kantsii muistaa että pitää etsiä monen joukosta sitä yhtä hyvää, eikä kannata lannistua. Eli suosittelen nettideittailua erilaisten kahvittelujen merkeissä mahdollisimman erilaisten miesten kanssa. Ole avoin uusille tuttavuuksille äläkä vain haukkamaisesti etsi sitä täydellistä puolisoa, koska sellaista ei ole. On vain vähiten vääriä :)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:36"]
Itse taas ihmettelen, mistä veljelleni ja monille muille kaltaisilleen kunnollisille miehille löytyisi kunnollinen nainen. Ei tunnu löytyvän, koska on absolutisti eikä pyöri baareissa.
[/quote] Minäkin olen absolutisti ja pyörin baareissa..
16 oli siis ap....niin ja kyllä itellänikin se kemia on tärkee juttu, en aio tyytyä mihinkään kaverillisiin tunteisiin vaikka mies olisi kuinka kunnollinen tahansa.
11 en kaipaa kyllä elämääni epävarmaan miestä kun en itsekkään sellainen ole. Ehkäpä joku muu on hänen sielunkumppaninsa. =)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:36"]
[/quote]
On vaikeaa lähteä ihmisten koteihin katselemaan josko olisi siellä vapaata hyvää miestä tarjolla.
Eli jos ei itseään tuo tykö, ei häntä kyllä kukaan varmaan löydäkään.
Kyllä niitä kunnollisia miehiä on. Jos sellaisia ei aktiivisesta, pitkäaikaisesta etsinnästä huolimatta ole löytynyt, niin kannattaa vielä kriittisesti tarkistaa ne omat kriteerit tai tyytyä siihen, että oma tuuri jostain syystä on vain käsittämättömän surkea ja keskittyä muihin asioihin elämässään. Sellainen ihminen löytyy, jos on löytyäkseen.
Omaan aviomieheeni en voisi olla onnellisempi. Hän on perhekeskeinen, huomioi minua ja on luotettava sekä turvallinen. Hänellä on mahtava huumorintaju ja seksielämä toimii erittäin hyvin. Viihdymme paljon kotona ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita löytyy riittävästi. Mieheni ei ole kuitenkaan akateeminen, rikas, maailman komein tai pitkä ja lihaksikas. Ihan tavallisen näköinen keskiluokkainen reilu kolmikymppinen mies, joka on minulle maailman rakkain. Ja netistä löysin vuosia sitten.
Samaa mietin minäkin. Ikää 35 ja sellaista "kunnollista" miestä ei ole vastaan tullut. Baareissa käyn jonkin verran ja sielläkin lähinnä varatut miehet tulevat ehdottelemaan kaikenlaista. Nykyajan miehet eivät ole tunnu olevan enää perhekeskeisiä eivätkä halua ottaa vastuuta mistään, saatika monella ei taida olla mitään käsitystä siitä mitä haluavat elämältään vaikka ikää olisikin jo yli 40 - vuotta.
t: toinen sinkku