Vierailija

Huomasin, että Didemin viimeaikaiset stoorit on kuvattu jostain muualta kuin heidän Erottajan asunnolta ja vaikutti, että hän oli siellä kuin kotonaan? Onko tietoa, jos on muuttanut vai onko Emmin luona?

• ylös 37
  • alas 48

Sivut

Kommentit (689)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen myös tavannut hänet - oli todella miellyttävä ja lämmin henkilö. Hyvin ystävällinen ja huomioonottava. Ei ole pahaa sanottavaa hänestä.

Tämä on jännä että kaikkiin ditsku keskusteluihin alkaa aina ilmestyä näitä häntä kehuvia viestejä.

Ei ole muuttunut sitten prinsessa-kirjoitusten. Koska pappa maksoi kaiken, on kai saanut itsestään jotenkin viallisen käsityksen että miehen kuuluu maksaa hänelle kuten pappa.

Häntä kaduttaa kai vaan se, että sai luksusrouva-leiman kyn kuvitteli ehkä pääsevänsä laulajaksi (jaiks ne lauluvideot), malliksi ym., mihin lahjakkuus ei riitä. Jos olisi kasvanut ihmisenä olisi varmaan laskeutunut lapsuuden kohtelusta jo maanpinnalle ja hankkinut mieluisan ammatin.

• ylös 79
  • alas 12
Vierailija

Mitä kiellettyä niissä edellisissä viestiketjuissa on kirjoitettu kun ne kaikki täältä häviää?!

• ylös 23
  • alas 3
Vierailija

Taitaa D olla itse päivystämässä palstalla. Eilen alkoi ketjuja hävitä tiuhaan tahtiin.

• ylös 51
  • alas 1
Vierailija

Jännä että instassa ei mainitse sanallakaan erosta. On vain "uusi koti ja uusi perheenjäsen". Täytyy pitää yllä kulissia siitä että kaikki on hyvin.

Kuka hänen "luksuselämänsä" nyt maksaa?

• ylös 75
  • alas 5
Vierailija

Ei näytä miestä olevan kuvioissa. Uusi perheenjäsen on koira. Ei siinä mitään vikaa ole. Koira on uskollinen ystävä. Kun hän ei käy töissä, elättääkö yhteistöillä itsensä? Kuka elämisen maksaa?

• ylös 60
  • alas 4
Vierailija

Tietääkö joku miten Didem rahoittaa elämänsä? Tuskin vähäisillä kaupallisilla yhteistöillä ainakaan. On Porschea ja iso, upea asunto. Ilmeisesti on hankkinut (ostanut?) vielä uuden kämpänkin itselleen ja pojalleen. Eikä neiti tunnu ainakaan töitä tekevän. Exäkö näitä makselee, vai isä, vai sossu?

Tiedän ettei kuulu minulle, mutta kun itse tuo elämänsä kaikkien seurattavaksi, kyllähän siinä kiinnostus herää. Mullekin kelpasi nimittäin Porsche ja vanha arvoasunto tuon sitikan ja lähiökaksion sijaan. Vaikka sujuuhan se elämä näinkin ihan mukavasti 😊

• ylös 90
  • alas 5
Vierailija

Miksi se aina kertoo vaatteidensa kokoja tai ennemminkin selittelee, jos käyttää isompaa kokoa? Kun oikeasti näyttää tosi riutuneelta eikä kovin hyvinvoivalta...

• ylös 77
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku miten Didem rahoittaa elämänsä? Tuskin vähäisillä kaupallisilla yhteistöillä ainakaan. On Porschea ja iso, upea asunto. Ilmeisesti on hankkinut (ostanut?) vielä uuden kämpänkin itselleen ja pojalleen. Eikä neiti tunnu ainakaan töitä tekevän. Exäkö näitä makselee, vai isä, vai sossu?

Tiedän ettei kuulu minulle, mutta kun itse tuo elämänsä kaikkien seurattavaksi, kyllähän siinä kiinnostus herää. Mullekin kelpasi nimittäin Porsche ja vanha arvoasunto tuon sitikan ja lähiökaksion sijaan. Vaikka sujuuhan se elämä näinkin ihan mukavasti 😊

Didem tienasi viime vuonna n. 100 000€.

• ylös 55
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi tienannutkin, eipä tuo vielä paljon ole, jos ei liiemmin omia tuloja varmaan koko aikuisiällä, vaan kehuskellut lehdissäkin miehen elättinä ololla. Lisäks tolla summalla ei kustanneta stadissa Didemin elintasoa.

• ylös 71
  • alas 11
Cozy

Iso arvoasunto on miehen, siis exän. Yhdessä ostivat myös Didemille kolmion joku aika sitten. On elellyt miehen siivellä, mutta varmaan onnistunut saamaan omat tulot kuosiin viimeisen vuoden aikana tjtn.

• ylös 38
  • alas 1
Vierailija

Ei oo aina ollut noin laiha (vrt. vanhoja kuvia kun oli Pikku G:n kanssa, googlella löytyy). Laihdutti alettuaan olla nykyisen exän kanssa. Kertoi myös olleensa bulimikko, mut väitti parantuneensa. Tod.näk. syömishäiriö vain muutti muotoaan anoreksian puolelle.

Eihän tuo terveeltä näytä. Ja viime aikoina vielä pahemmaksi mennyt. D lukee säännöllisesti av:ta ja varmaan nyt tolla vaatekoko-höpinällä yrittää selitellä tilannetta parhain päin kun täällä on sitä kauhisteltu jo jonkin aikaa.

Jännä, kun ennen aina hehkutti blogissaan miten on sx-kokoa ja niin hirmuisen siro...

• ylös 45
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tienasiko oikeasti? Millä töillä? Ei sillä yhteistöitä niin paljon ole.

• ylös 25
  • alas 4

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.