Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen 26v nainen enkä ole koskaan nauttinut seksistä. Koskaan en ole tuntenut samanlaista seksuaalista mielihyvää kuin masturboinnissa. Olen todella pettynyt, kuvittelinhan että seksin pitäisi oikeasti tuntua hyvältä. Kukaan ei koskaan puhu siitä, että jos se ei tunnukaan koskaan hyvältä. Yhdyntä tuntuu pelkästään hankaamiselta, joskus tuntuu jopa ilkeältä. Liukkari auttaa joskus, joskus taas kirvelee helvetisti jos sitä lisätään kesken yhdynnän. Voiko miehen ympärileikkaus vaikuttaa jotenkin asiaan? Tämä mies on ainoa mies jonka kanssa olen harrastanut seksiä. Ja voisinko saada asiallisia vastauksia? Harrastimme äsken taas seksiä, ja jälleen kerran se tuntui vastenmieliseltä. Miestä ei kiinnosta se, että minusta ei koskaan tunnu hyvältä. Olen jopa miettinyt voisiko miehen vaihto auttaa?

Kunhan tulin purkautumaan. En ymmärrä miten joku voi nauttia seksistä. Minulle se on mahdottomuus.

Sivut

Kommentit (62)

Haluaisin kuulla onko täällä ketään joka olisi ollut kuin minä, mutta ehkä oppinut nauttimaan myöhemmin. Harrastin ekaa kertaa seksiä vasta noin vuosi sitten, joten voiko tämä johtua siitä? Mitään vittuilua, oman pillun kehumista ja muuta egoilua en haluaisi kuulla, vaan asiallisia kommentteja. Alkaa oikeasti ottaa päähän, kun tämä kuulemma "nautinnollinen" asia ei tuota minulle minkäänlaista nautintoa. Miehen mielestä seksi on aina tosi hyvää.

Ap

Väärä mies, väärä olotila, väärä ajankohta. Parhaimmat ajat ovat ennen ovista ja sen aikana. Olotila on tainnut olla sinulla myös täysin pielessä, näin viikonloppuna lasillinen tai pari viiniä voisi muuttaa olotilan mukavammaksi. Väärä mies on sitten kinkkisempi juttu. Vaihtamalla voi parantua jopa todella paljon, yksi otos ei mielestäni riitä alkuunkaa. 

Kokeile, testaa, ole avoin, saatat yllättyä ja yksin nyhräämisestä saattaakin tulla tylsää pitemmän päälle.

Minulla sama. En ole koskaan nauttinut, pelkkää pakkopullaa eikä auta miehen vaihto, ainakaan mulla. Ei satu, mutta sellaista mitäänsanomatonta hankaamista.

Olen kyllä huomannut, että tietyt ajat kuukaudesta ovat parempia ja ei tunnu hankausta tai kipua. Nautintoa en kuitenkaan tunne. Joskus taas seksi on yhtä hankauksen tunnetta eikä voi kuvitellakaan, että siitä koskaan nauttisi. En kuitenkaan tiedä kannattaako miestä vaihtaa pelkän seksin takia.

Ap

Mulla ihan sama. Tuo on tosi yleistä, vastikään oli täällä keskustelu aiheesta, mutta en muista millä hakusanoilla löytyisi. Mulla on ollut useita miehiä, joista osaa olen rakastanutkin, ja koskaan ei ole kenenkään kanssa oikein yhdyntä tuntunut erityisen hyvältä. Ei nyt aina vastenmieliseltäkään, mutta en sitä ikinä kaipaa koska en siitä mitään saa. Tämä kyllä hiertää nykyistä parisuhdetta aika lailla. 

Mä taas en tunne ikinä mitään kipua enkä hankauksen tunnetta tai kirvelyä, varmaan koska olen aina tosi märkä. Yhdyntä tuntuu hyvältä, minulle, mutta veikkaanpa että miehet mieluummin harrastaa seksiä sinunlaisesi kanssa kuin uittavat kaluaan mun loiskuvassa pimpassa. Tasan ei mee halut.

Esileikkiä ei ole paljonkaan, mutta en tiedä auttaisiko se paljon asiaa. On mahdoton tuntea mitään nautintoa yhdynnässä. Vaikka olisin kiihottunut aluksi, niin se ei auta, kiihottuneisuus laimenee kun jyystö alkaa. Nautin vain siitä, kun mies nuolee.

Ap

Vierailija
Mä taas en tunne ikinä mitään kipua enkä hankauksen tunnetta tai kirvelyä, varmaan koska olen aina tosi märkä. Yhdyntä tuntuu hyvältä, minulle, mutta veikkaanpa että miehet mieluummin harrastaa seksiä sinunlaisesi kanssa kuin uittavat kaluaan mun loiskuvassa pimpassa. Tasan ei mee halut.

Olen minäkin märkä, se ei auta mitään.

Ap

Kokeilisin miehen vaihtoa tai sitten otatte mukaan vähän apuvälineitä ja muuta materiaalia. Oikea asento on tärkeä, huonossa ja epämiellyttävässä asennossa jyystö on vain jyystöä, miehelle ehkä ihan huippua, mutta naiselle hohhoijaata. Huumoria mukaan myös, puuhatessa kun saattaa tulla erilaisia tilanteita, joissa se auttaa. Lisää kokemusta ei ole haitaksi, älä siis heitä hanskoja tiskiin vielä vaan etsi oma juttusi.

Pyydä miestä tekemään "jyystön" aikana samaa sinulle kuin yleensä itseksesi teet. Siis sitä mistä nautit. Kerro selkeästi. Tai sitten laitat omat kädet asialle. Supistele itse lantionpohjan lihaksia. Reenaa ne kuntoon. Älä tyydy siihen pelkkään jyystöön, vaan pyri koittamaan eri asentoja ja asioita, kunnes tuntuu hyvältä.

Miehen kanssa olen vähän luovuttanut kyllä jo. Monta kertaa olen puhunut, että voidaanko edetä hitaasti, mutta joka kerta se sama jyystö alkaa, vaikka ensin yrittääkin hitaasti. En jaksa puhua, kun on kuin seinälle puhuisi. Mies ärsyyntyy, jos vatvon sitä että sattuu tai ei tunnu hyvältä. Juuri äsken mies kysyi, että oliko seksi hyvää ja vastasin, että "onhan se sulle aina, mulle ei niinkään", ja heti näytti ärsyyntyneeltä. Puhuminen on niin turhaa. En tiedä onko vika miehessä vai minussa. Mutta ajatus uudesta miehestäkin tuntuu jotenkin vaikealta, pelkään että sama toistuu muidenkin kanssa.

Ap

Vierailija
Esileikkiä ei ole paljonkaan, mutta en tiedä auttaisiko se paljon asiaa. On mahdoton tuntea mitään nautintoa yhdynnässä. Vaikka olisin kiihottunut aluksi, niin se ei auta, kiihottuneisuus laimenee kun jyystö alkaa. Nautin vain siitä, kun mies nuolee.

Ap

Mä taas en nauti nuolemisesta yhtään.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat