Poltatko tupakkaa ?
Suomessa joka vuosi noin 5000 ihmistä kuolee sairauteen jonka aiheuttaa tupakointi.
Noin 2500 sairastuu keuhkosyöpään.Heistä 90€% polttaa tupakkaa.
Jopa 300000 sairastaa keuhkoahtaumaa.Suurin syy on tupakointi.
Jos sinä et lopeta tupakointia niin tupakointi lopettaa sinut.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä poltan. Olen polttanut yli 50 vuotta, olen 68 vuotias täysin terve mies ja en kestä tätä maailmaa ilman tupakkaa. Enkä pysty ymmärtämään, että kukaan sitä voisi kestää.
En edes lähde yrittämään lopetusta sillä perusteella, että saisin lisää vuosia. Jokainen vuosi lisää on vain samaa vitutusta ja sen jatkaminen on turhaa. Viimeisen henkoseni vedän krematorion uunissa.
Aivan totta. Lopetin 2kk sitten 40 vuoden harrastamisen jälkeen (viimeiset vuodet noin 3 askia päivässä) ja ei elämä sen kummemmaksi ole tullut. Kaikki me kuitenkin kuollaan.
mies52v
Satunnaisesti, edellisestä kerrasta on suunnilleen vuosi...
Niin kauan, kuin ihmisellä on itsemääräämisoikeus, ei hänen tupakointiinsa/ juomiseensa tule puuttua. Jokainen tietää aloituksen asiat- useimmille tupakointi on kuitenkin pääasiassa psyykkinen, ei fyysinen riippuvuus. Mitäpä jos ap tekisi aloituksen Suomen surkeasta mielenterveyshoidon tilasta? Siinä olisi jo jotain järkeäkin.
Kyllä poltan, meillä persuissa kaikki polttavat.
Minulla on myös alkoholiongelma.
Ja ylipainoa sekä palstauliongelma.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä poltan, meillä persuissa kaikki polttavat.
Minulla on myös alkoholiongelma.
Kiitos. Tämä kommentti sataa suoraan Laariin. Kaltaisesi ilmaiset vaalityöntekijät ovat meille tärkeitä. Jatka hyvää työtäsi.
T: Persut
Poltin vielä 19 päivää sitten. Enemmän siinä mietitytti rahan tuhlaus. Kaikki kuolee kuitenkin jossain vaiheessa.
Hyi!
En todellakaan! Miksi ihmeessä tuhlaisin rahaa johonkin niin hyödyttömään asiaan joka kaikenlisäksi tuhoaa terveyttä?
Tupakoivat ihmiset haisee pahalle.
Sillointällöin nautiskelen AlCapone pikkusikarin sauhuista. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
...
T: Persut
M.O.T.
Poltan. Ennen en polttanut, mutta nelikymppisenä aloitin, kun elämästä tuli helvettiä. Ei kiinnosta enää elänkö vai kuolenko.
VIHREÄ TUPAKKA TAKAISIN MYYNTIIN!
Niin minäkin pääsen jatkamaan polttamista.
Aski päivässä se on vain noin 3000€/vuosi.
En tällä hetkellä, mutta alan taas tossa keväämmällä polttaan. :)