Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reps XD Tein reklamaation operaattorin pas--kasta toiminnasta

Vierailija
31.12.2020 |

Eli homman nimi oli sen sorttinen, että liittymääni sisältyy saldovahti. Määritin itse rajan, että milloin tulee tieto saldon määrästä.

No en koskaan saanut tätä viestiä ja sitten tuli lasku, josta valitin, koska luvattu palvelu ei toiminut ja tuntui ärsyttävältä maksaa silti koko summa. Ei ollut laskun suuruudesta kyse vaan periaatteesta. Jos palvelu luvataan niin se pidetään.

No vastaukseksi sain tylyn ilmoituksen, että olen saanut viestin. Öööö??? No en ví.tțu ole, senhän takia otin yhteyttä?!
İdıootit!

No eivät suostuneet hyvittämään yhtään mitään, joten kerroin sitten että vaihdan operaattoria. Sitten kun tein tilauksen uudelta operaattorilta numeronsiirrolla, tuli hätääntynyt (automaattinen tietysti) viesti, että huomasimme että olet vaihtamassa operaattoria ja jotain lässytystä parhaasta mahdollisesta tarjouksesta, jos jään heille XDDDDD

Ööööö... Operaattorilla oli mahdollisuus hyvittää vaivainen 10 euroa ja pitää asiakkaansa. Sen sijaan päättivät kertoa rivien välistä, että minä valehtelen ja otan aiheettomasti yhteyttä heihin. En todellakaan jää tuollaisen pełłeoperaattorin asiakkaaksi.

Ehkäpä joskus kannattaisi miettiä pidemmälle :) Eivät varmaan ota vakavissaan, jos joku ilmoittaa vaihtavansa palveluntarjoajaa. Mutta kun minä sanon, että riittää, niin oikeasti riittää ja hommaan palveluni muualta.

Boikotoin jo kahta vaateliikettä, en edes käy niiden nettisivuilla enää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä voi maksavana asiakkaana lähteä sille linjalle, että hyväksyn ettei luvattu saldoviesti tule tai tulee joskus milloin sattuu tulemaan. Silloin kun saan luvatun viestin, osaan rajoittaa puhelimen käyttöä niin ettei lasku mene överiksi. Mutta kun mitään viestiä ei tule, en osaa rajoittaa ajoissa ja sitten joudun vain maksamaan kaiken kiltisti, vaikka lupausta ei ole pidetty. Mikä víțuń sopimus tuollainen on?? Jessus mitä ídìootteja.

Vierailija
2/7 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ota kiinteähintaista? Jos noin paljon saldo ylittyy, varmaan kannattaisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää taloudenhallintaa! jaxuhalit!

Vierailija
4/7 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ota kiinteähintaista? Jos noin paljon saldo ylittyy, varmaan kannattaisi. 

Mitä ihmeen kiinteähintaista? Ei se luvattu xx €/kk tarkoita, että lasku jää oikeasti siihen summaan. Se on se maksu, joka menee varmasti, käytti liittymää tai ei.

Vierailija
5/7 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
6/7 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen kiinteähintaista? Ei se luvattu xx €/kk tarkoita, että lasku jää oikeasti siihen summaan. Se on se maksu, joka menee varmasti, käytti liittymää tai ei.

Aa niin sä soitteletkin pelkästään seksilinjoille niin kyllähän sen saldomuistutuksen tarvii niin kuin teini-iköiselle.

Vierailija
7/7 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin sä soitat ja miten paljon että tarvitset jotain muistutuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi