Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aidot näkijät vastatkaa!

Vierailija
05.06.2014 |

Jos jaksatte kiitos:) Vanhempani asuvat maatalossa. Näettekö muutammeko me mieheni kanssa joskus sinne? Se olisi haaveeni vai mitä näette?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 00:22"]Jos jaksatte kiitos:) Vanhempani asuvat maatalossa. Näettekö muutammeko me mieheni kanssa joskus sinne? Se olisi haaveeni vai mitä näette?

[/quote] Asumme nyt taajamaalla omakotitalossa.

Vierailija
2/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidot näkijät :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin et ei pilailijoita.

Vierailija
4/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, 

olen ollut näkijänä monia vuosia ja on todella hankala sanoa näin ruudun takaa tulevaisuuteesi. Sain kyllä heti kuvia mieleeni, mutta en maalaistalosta.

Vierailija
5/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 00:56"]Hei, 

olen ollut näkijänä monia vuosia ja on todella hankala sanoa näin ruudun takaa tulevaisuuteesi. Sain kyllä heti kuvia mieleeni, mutta en maalaistalosta.

[/quote] Talo on iso kivitalo vaalea

Vierailija
6/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 00:56"]Hei, 

[/quote] Talo on iso kivitalo vaalea

Vierailija
7/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö monta lasta minulle tulee ja sukupuolia.

Vierailija
8/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään saa vastausta. Voi olla, että teille sattuu jotakin muuta, joka ehkäisee muuton vaikka tilaisuus tulisikin... Miksi et kysy vanhemmiltasi, mitä talolle tapahtuu kun he joutuvat vanhainkotiin tai kuolevat.

Vierailija
9/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutatte. Kolmen talven jälkeen pitää valita liitto tai talo. Kokemus lähentää teitä, mutta on repivä. Joten jos muutatte pitäkää ovet auki muuallekin.

jostain syystä näen saavin täynnä vettä ja omenapuita. Ja kissan. 

Vierailija
10/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole valitettavasti samasta talosta. Mieleeni tulee korkea, lasinen rakennus. Kaupunki maisemia. 

Vierailija
11/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko jatkaa samaan ketjuun, jos täällä olisi näkijä paikalla?

Eli asummeko tässä talossa vielä muutaman vuoden kuluttua? Tämä kysymys on vaivannut jo jonkin aikaa, elämä jotenkin polkee nyt paikoillaan, en ole tyytyväinen tilanteeseen, pelkään että katkeroiduin tässä ja se vaikuttaa lapsiin ja koko perhe-elämään. Kiitos etukäteen, jos joku vastaa.

Vierailija
12/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 01:19"]Saanko jatkaa samaan ketjuun, jos täällä olisi näkijä paikalla?

Eli asummeko tässä talossa vielä muutaman vuoden kuluttua? Tämä kysymys on vaivannut jo jonkin aikaa, elämä jotenkin polkee nyt paikoillaan, en ole tyytyväinen tilanteeseen, pelkään että katkeroiduin tässä ja se vaikuttaa lapsiin ja koko perhe-elämään. Kiitos etukäteen, jos joku vastaa.

[/quote] Onko talo matala?

Vierailija
13/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei näkijä, mitä siskolleni tapahtui? Miksi olen saanut keskenmenoja?