Minkä takia Meghan Markle saa niin paljon p***aa niskaan?
Kommentit (575)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää eniten tekopyhyys. Paasataan nettikiusaamisesta, mutta sitten kuitenkin ollaan ihan hiljaa siitä että omat seuraajat ovat törkeimpiä nettikiusaajia. Meghan jopa soitti yhdelle pahimmalle kiusaajatyypille ja kiitteli jostain rahankeruusta. Sanallakaan eivät kritisoi sitä, että ne höyrähtäneet faninsa ovat lähetelleet mm. t@ppouhkauksia Williamin lapsista. TÄMÄ häiritsee minua todella paljon. Meghan nauttii siitä että ne hullut uhkailevat lapsia. Kunhan ne eivät ole hänen lapsiaan. Ja näköjään Harrykin nauttii tai on täysin munaton.
Olet sekaisin...
Kukahan tässä on sekaisin. Tuosta on kyllä ihan todisteita jos viitsii seurata muutakin kuin Suomen ip-lehtien lepertelyjä.
No näytä ne?
Ihan löytyy googlaamalla vaikka mitä. Jos osaa englantia siis.
Jaa siis googlella löytyy Että Harry ja Meghan nauttii siitä kun lapset saavat uhkauksia? Just..
Sellaisen käsityksen heistä todellakin saa, koska kiittelivät niitä twitter-uhkailijoita. Yleisesti ihmeteltiin miksei kumpikaan sanallakaan kritisoinut faniensa törkeitä uhkailuviestejä. Kyseinen fanityyppi poisti myöhemmin tilinsä (tai ainakin vaihtoi nimeä), koska hänet ilmiannettiin twitterille. Eli ihan tämä kaikki kyllä löytyy netistä jos osaa etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun suurin turn off Meghaniin liittyen oli se, että se meni muuttamaan sen Harryn itse suunnitteleman kihlasormuksen.
Kihlahaastattelussa Harry ylpeänä kertoi miten oli sormuksen ajatellut ja suunnitellut.
Ja sitten Meghan muokkasi sen uusiksi. Ja kaiken lisäksi koko lailla samanlaiseksi kuin edellisen kihlasormuksensa.
Siis oikeasti.
Olin unohtanut tämän. Harry-parka. Taas kerran.
OT, on kiva puhua teidän kanssa Megsusta. Niin mielenkiintoinen koko meghankeissi minusta, ja lähipiirissä ei ole ketään, ketä kiinnostaisi. Yleensä en kommentoi aaveelle mitään. Nyt olen kirjoittanut jo pari kommenttia. En minäkään mitään tai ketään vihaa. Itsehän koko pari julistaa pelastavansa maailman. Aiheuttahan sellainen keskustelua, ja keskustella saa. Trump-jankkaajat toiseen ketjuun kiitos....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun suurin turn off Meghaniin liittyen oli se, että se meni muuttamaan sen Harryn itse suunnitteleman kihlasormuksen.
Kihlahaastattelussa Harry ylpeänä kertoi miten oli sormuksen ajatellut ja suunnitellut.
Ja sitten Meghan muokkasi sen uusiksi. Ja kaiken lisäksi koko lailla samanlaiseksi kuin edellisen kihlasormuksensa.
Siis oikeasti.
OT, on kiva puhua teidän kanssa Megsusta. Niin mielenkiintoinen koko meghankeissi minusta, ja lähipiirissä ei ole ketään, ketä kiinnostaisi. Yleensä en kommentoi aaveelle mitään. Nyt olen kirjoittanut jo pari kommenttia. En minäkään mitään tai ketään vihaa. Itsehän koko pari julistaa pelastavansa maailman. Aiheuttahan sellainen keskustelua, ja keskustella saa. Trump-jankkaajat toiseen ketjuun kiitos....
Meghan tiesi mihin ryhtyi. Diana ei tiennyt mutta käänsi koko jutun omalle puolelleen koska oli niin pettynyt siihen ettei unelmien prinssi rakastanutkaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää eniten tekopyhyys. Paasataan nettikiusaamisesta, mutta sitten kuitenkin ollaan ihan hiljaa siitä että omat seuraajat ovat törkeimpiä nettikiusaajia. Meghan jopa soitti yhdelle pahimmalle kiusaajatyypille ja kiitteli jostain rahankeruusta. Sanallakaan eivät kritisoi sitä, että ne höyrähtäneet faninsa ovat lähetelleet mm. t@ppouhkauksia Williamin lapsista. TÄMÄ häiritsee minua todella paljon. Meghan nauttii siitä että ne hullut uhkailevat lapsia. Kunhan ne eivät ole hänen lapsiaan. Ja näköjään Harrykin nauttii tai on täysin munaton.
Olet sekaisin...
Kukahan tässä on sekaisin. Tuosta on kyllä ihan todisteita jos viitsii seurata muutakin kuin Suomen ip-lehtien lepertelyjä.
No näytä ne?
Jaa siis googlella löytyy Että Harry ja Meghan nauttii siitä kun lapset saavat uhkauksia? Just..
Julkisesti ITSE kiittelevät näitä faneja jotka syytävät vihapuhetta ja uhkailevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sekaisin...
No näytä ne?
Sellaisen käsityksen heistä todellakin saa, koska kiittelivät niitä twitter-uhkailijoita. Yleisesti ihmeteltiin miksei kumpikaan sanallakaan kritisoinut faniensa törkeitä uhkailuviestejä. Kyseinen fanityyppi poisti myöhemmin tilinsä (tai ainakin vaihtoi nimeä), koska hänet ilmiannettiin twitterille. Eli ihan tämä kaikki kyllä löytyy netistä jos osaa etsiä.
Mitä twitter-uhkailijoita? Miten kiittivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sekaisin...
No näytä ne?
No mä en osaa edes aloittaa, miten tällaisen löytää. Auta, kiitos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sekaisin...
No näytä ne?
Anna tulla linkkejä luotettavista lähteistä, sinä esität väitteitä, todista ne. Englantia osaan kyllä erinomaisesti kun briteissä olen vuosia asunut ja kotikielikin on englanti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Catherine osaa käyttäytyä, Meghan ei. Sama ero kuin Elisabetilla ja siskollaan Margaretilla. Toinen palvelee kansaa ja toinen haluaa loistaa ja saada huomiota itselleen.
En käsitä minkä takia Meghanin täytyisi jäädä Harryn varjoon. Meghan on tullut menestyksekkääksi ihan omilla avuillaan ja hänellä on oikeus olla ihan oma itsensä oli se puoliso sitten kuka vain.
Ei tuossa vaadita häntä jäämään Harryn varjoon.
Hoviprotokolla kyllä edellyttää tiettyä etikettiä. Esim Harry kulkee ja kättelee ensin jne.
Jep, tuolla hovissa on niin monta etikettiä että kuka niitä muistaa ja osa jo vanhentuneitakin, että niistä kukaan enää välitä. Jopa tulevan kuninkaan puoliso ei niitä kaikkia muista vaikka on ollut hovissa jo ties kuinka kauan, niin mokailee hänkin välillä.
Meghanin toiminta tuntuu Harryn mielestä olevan OK, mutta AV mammoilla on näköjään korkeammat standardit... Hirveän teennäinen mielestäni koko systeemi. Teekuppia on pidettävä kädessä juuri tietyllä tavalla, värillistä kynsilakkaa ei ole soveliasta käyttää ja on aina istuttava tietyssä asennossa. Esim. prinssi George ei etiketin mukaan saa käyttää pitkiä housja ainoastaan räätälöityjä shortseja. Täyskahjoa meinikiä.
Jep, tuo polvihousu sääntö on outo! Tosin Cate ja Williamkaan eivät tätä kai orjallisesti noudata, kun on julkaistu virallisia kuviakin missä tulevalla kuninkaalla pitkät housut.
Varmaan ihan ok, olla välittämättä noista iki vanhoista tavoista kuten myös tuo kynsilakka jupakka.
On ihan ok muuttaa vanhoja pukeutumistapoja. Se että kertoo raskaudesta toisen häissä ei ole ok.
En nyt näe mitenkään hirveän pahana asiana jos kertoo serkkunsa häissä isälleen että vaimo on raskaana.
Ei sitä julkisesti kenellekkään muulle sanottuApua, minä kyllä raivostuisin jos omissa häissäni joku, jonka raskautta on odotettu koko maan mediassa, kertoisi odottavansa esikoistaan!! Tai ylipäätään, jos joku random vieras kertoisi odottavansa esikoistaan omissa häissäni. Eikö sitä j m lauta voisi kertoa seuraavana päivänä???
Öö, ei sitä muille kerrottu! Ei morsiamelle eikä muillekkkaan. Omille vanhemmille asiasta kerrottiin.
Miksi juuri tuolloin, toisen tärkeänä päivänä, eikä päivääkään myöhemmin? Meghan voi hyvin eikä esim joutunut tippaan niin kuin Kate (jolloin Katen voinnista heräsi kysymyksiä ja raskaudet on pakko ollut julkistaa aika aikaisin). Eikö voi yhtä päivää kestää, että huomion keskipiste on joku toinen?
Huomion keskipiste oli koko päivän hääpari, miksi väität toisin?
Mistä sinä tiedät miten Meghan voi?
Tämä ei vaikuttanut häiden kulkuun mitenkään ja kukaan muu paitsi oma perhe tiesi asiasta, eipä tarvinnut selitellä miksi ei juo alkoholia, alkumaljaa yms.
Mutta entä sitten kun se "oma perhe" on morsiamenkin perhe?
Sori nyt, mutta kyllä minustakin on moukkamaista kertoa mitään suuria uutisia toisen ihmisen isoissa juhlissa. On se sitten raskaudesta kertominen toisen häissä, tai kihlauksesta kertominen toisen valmistumisjuhlissa. Tai vaikka lottovoitosta kertominen sukulaispojan rippijuhlissa. No, siitä kai harvemmin kenellekään kerrotaankaan, mutta esimerkkinä käynee silti. :)
Kuka tahansa yhtään älyävä ihminen tajuaa, että Meghan on mastermind joka lypsää elintasoa ja kuuluisuutta miehensä aseman kautta ja että Harry on ihan pihalla tästä kaikesta. Vetäydytään muka julkisuudesta ja sitten heti ollaan lypsämässä massia kuitenkin sen "hylätyn" aseman kautta. Vain henkisesti todella naiivi ihminen ei tajua näitä kuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Jos suuri määrä ihmisiä on aivan raivoissaan jonkun ihmisen käytöksestä, niin kyllä siihen on yleensä syytäkin. Ei savua ilman tulta.
Syitä voi kyllä hakea näistä raivostuneista itsestään. Miksi esimerkiksi suomalaisten pitäisi olla tästä avioliitosta tai Meghan Marklesta "raivoissaan" tai ylipäätään mitään mieltä?
Mun mielestä Meghan, Sofia ja Maisa on kaikki samalla tavalla viihdyttäviä seurattavia. Kaikki kauniita naisia joille on avautunu vaikka mitä mahdollisuuksia. Varmasti ovat kaikki saaneet niin ihailua kuin vihaakin niskaansa ja osa keskustelupalstojen viesteistä kyllä meneekin vähän yli. Siltä vaan ei taida kukaan julkisuuden henkilö säästyä.
Kiehtovia heistä kaikista kuitenkin tekee sen, että kaikki ovat jotenkin onnistuneet kampittamaan itse itseään. Kaikki tuntuvat haluavan osakseen menestystä, julkisuutta ja ihailua (eikä siinä ole minusta sinänsä mitään pahaa). Kaikille se on ollut myös mahdollista. Jotenkin kuitenkin semmonen pelisilmä, kärsivällisyys ja pitkäjänteisyys tuntuu puuttuvan. Kauheesti kaikenlaista hössötetään, mutta mitään konkreettista ei oikein saada aikaan. Ihan niinkuin se imago siitä että tehdään jotain olis tärkeempää kuin sitten se itse tekeminen. Jututkin vähän muuttuu sen mukaan, mikä vaikuttais parhaimmalta missäkin tilanteessa.
Niin kauan kuin ei tapahdu mitään oikeesti ikävää ja mahdollisuuksia vielä kuitenki tarjoutuu, niin onhan se kiva pistää popcornit tulille ja seurata edesottamuksia. Toivottavasti kaikille kuitenkin on tiedossa onnellinen loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut kaikkia kommentteja, mutta olen ihmetellyt samaa. Olen kyllä samaa mieltä mainituista häiritsevistä asioista.
Luulen että vihassa yhdistyy monta tahoa, osalla mukana on rasistista asennetta, mutta paljon on myös politiikkaa. Meghan on vasemmistolainen monien mielestä, ja kuuluu samaan pahisjengiin kuin Clintonit, Obamat....
Clintonit, Obamat, jne. ovat oikeistolaisia talouslibertaareja eli aivan vastakkaisessa päädyssä vasemmistolaisuuden suhteen.
Millä tavalla Meghaniin muuten kohdistuu rasismia?
Eikö ne ole dummycrateja? Siis tietysti trumpistien ja republikaanien ja muiden konservatiivien näkökulmasta.
Rasismia en itse huomaa, mutta sanotaan että sitä on. Uskon itse että sitä on jonkin verran, koska rasismiin taipuvaiset lähtevät Meghanin mollaamiseen mielellään mukaan.
Itse en ole fani, mutten vihaajakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa yhtään älyävä ihminen tajuaa, että Meghan on mastermind joka lypsää elintasoa ja kuuluisuutta miehensä aseman kautta ja että Harry on ihan pihalla tästä kaikesta. Vetäydytään muka julkisuudesta ja sitten heti ollaan lypsämässä massia kuitenkin sen "hylätyn" aseman kautta. Vain henkisesti todella naiivi ihminen ei tajua näitä kuvioita.
Meghan oli varoissaan jo ennen kuin meni naimisiin Harryn kanssa. Oma urakin oli hyvällä mallilla. Ei nyt viitsitä puhua läpiä päähän ikään kuin MM olisi ollut joku köyhä ja tuntematon amatöörinäyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos suuri määrä ihmisiä on aivan raivoissaan jonkun ihmisen käytöksestä, niin kyllä siihen on yleensä syytäkin. Ei savua ilman tulta.
Syitä voi kyllä hakea näistä raivostuneista itsestään. Miksi esimerkiksi suomalaisten pitäisi olla tästä avioliitosta tai Meghan Marklesta "raivoissaan" tai ylipäätään mitään mieltä?
Brittejä ja kanadalaisia raivostuttaa maksella näiden laskuja.
Itseäni ärsyttää se että miten voi ihminen tällaisena aikana ruikuttaa vuosikausia olemattomista ongelmista. Itsekeskeisyyden huippu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan oli varoissaan jo ennen kuin meni naimisiin Harryn kanssa. Oma urakin oli hyvällä mallilla. Ei nyt viitsitä puhua läpiä päähän ikään kuin MM olisi ollut joku köyhä ja tuntematon amatöörinäyttelijä.
Hän oli sivuroolissa kaapelikanavan sarjassa, jota oltiin lopettamassa. Nelikymppinen huono naisnäyttelijä, jolla se näytteleminen olisi tyssännyt siihen
Hänellä oli kasassa viitisen miljoonaa. Sillä ei makseta edes vuotta Monteciton talon ylläpitokuluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti.
Mutta oliko sormusasiasta muuta tietoa, kuin että hänellä kuvattiin sormessa samannäköinen sormus, vaan kapeampi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli sivuroolissa kaapelikanavan sarjassa, jota oltiin lopettamassa. Nelikymppinen huono naisnäyttelijä, jolla se näytteleminen olisi tyssännyt siihen
Hänellä oli kasassa viitisen miljoonaa. Sillä ei makseta edes vuotta Monteciton talon ylläpitokuluja.
Discovery+ on Hallmark-elokuva jossa Meghan on pääosassa. Minusta hän näyttelee siihen lajityyppiin varsin hyvin sopivasti.
Jokaisessa kuningashuoneessa on pahis, johon media ja kansa voi purkaa pahaaoloa ja paineita.
Haukutaan kuin sielu sietää, mutta ajansaatossa vain kohteet muuttuvat.
Tälläkin palstalla jotkut haukkuvat Meghania, kuin se olisi yhtä läheinen kuin naapurin Katri.
Englannin kuningashuoneen pahis on nyt Meghan, sitä ennen Sarah ja Sarahia ennen Diana, Dianaa ennen Anne (joka nyt saa olla rauhassa) ja sitä ennen kuningataren sisko Margaret jne.
Ja mikä hassuinta, ne ovat lähes aina naisia ja prinsessoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JA tieto uran loppumisesta perustuu mihin :)))))
Huonollakin näyttelemisellä ehti sentään tienata 5 miljoonaa.
Ap, karkea vertauskuva olisi että Jenni ja Sanna. Jenni on Cate ja teen parhaani koska velvollisuus ja yhteinen hyvä. Sanna on Meghan koska minun napa ja kuuluisuus ja huomio ja lehtien kannet koska minä minä minä.