Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko MK erityisesti Vantaa-ilmiö?

Vierailija
31.05.2014 |

Toki muuallakin Michael Korsin laukkuja vilisee, mutta Jumbossa käydessäni niitä näkyi valtavasti. En jotenkin osaa pitää niitä tyylikkäinä asusteina, eivät näytä laadukkailta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkilässä, kun kävin talvella, niin Japanilaiset jonottivat Korsin liikkeissä. Mun mielestä ovat ihan kivoja laukkuja

Vierailija
2/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUmbossa on kyllä enimmäkseen keravalaisia, tuusulalaisia ja Järvenpään jengiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm, joo ehkä olen tehnyt päätelmäni liian hätäisesti muutaman laukkumallin perusteella. Näkemäni mallit eivät vaan miellytä, varsinkaan se killuva MK-merkki.  Itse suosin Mulberryn laukkuja, tosin käytettyinä, uutena mulle liian kalliita.

Ap

Vierailija
4/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 11:39"]

Olen 27v naimisissa oleva nainen ja tienaan 5t€ kuussa. Käytän Korsia mutta en luokittelisi itseäni pississeksi.

[/quote]

Pissiksen laukku sinulla ainakin on :)

Vierailija
5/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja. Korsilla on vaikka minkälaista laukkuja. Itselläni on yksi.

Guessin laukkuihin en vertaisi, ne ei ole edes nahkaa...

Vierailija
6/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsin laukut ovat hienoja ja laadukkaita. Ap taitaa olla vain kateellinen kun itsellä ei ole varaa kuin H&M-muovilaukkuihin.

Vierailija
7/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainoastaan vantaalaisten juttu. Myös Keravalla ja Lohjalla harrastetaan paljon. :)

Vierailija
8/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kysyy: Miksi alapeukutitte? Siksikö että tykkään MK:sta vai koska sanoin että yli 300€ on aika paljon laukusta?

Vierailija
9/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt korsilta sitä yksinkertaisen minimalistista Selmaa. Ehkei kannata yhden laukun perusteella ketään tuomita. On kuitenkin laadukasta ja jämäkkää. Jotenkin ärsyttää tämä korsin mitätöinti, koska en halua suosia mitään blogituotteita jotka on kaikilla, ja nyt jos kors on näiden "kiellettyjen listalla" niin voi elämä. ::D Tarkoitan, etten halua ostaa tuotetta joka blogien kautta tulee jo korvista. Kuitenkin eilen hypistelin korseja eräässä liikkeessä ja jopa"massa" hamilton näytti kivemmalta livenä kuin tusinoiden blogikuvien kautta. Itse en myöskään tykkää jos laukku huutaa logoa kauas, selman kanssa ei ole sitä ongelmaa. Huh, tulipa vuodatus. Niin ja hennesin laukkuja en enää halua ostella, en edes tykkää siitä niiden sisävuoresta, joka on tylsän mummonkauppakassimainen.

Vierailija
10/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että käyttäisin korsia ilomielin verrattuna hennesin laukkuihin. Googlettakaapa vaikka huviksenne se selma pinkkinä, jotenkin hurjan namu! Tosin käytännöllisyyskysymys se väri hieman. Nro 12

Vierailija
11/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbossa niitä tosiaan näkyy erityisen paljon, kiinnitin torstaina asiaan huomiota :D Mutta kyllä niitä vilisee Helsingin keskustassakin, se tuntuu olevan sellainen merkki, jota ostaa opiskelijatytöt ja toimistotöissä olevat pieni- tai keskituloiset naiset iästä riippumatta.

Vierailija
12/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 4 MK laukkua ja tykkään kovasti. Niiden nahka on ihanan pehmeää ja ovat laadukkaita ja tyylikkäitä. Merkillä ei ole minulle niin väliä mutta pidän näiden laukkujen ulkonäkö/laatu/hinta-suhteesta (vaikka onhan se reilu 300€ laukusta kyllä aika paljon).

Vierailija
13/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla kyllä opiskelijana olisi ollut varaa MK:n laukkuihin.

Vierailija
14/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kors on uusi Guess! Sitä käyttävät pintaliitopissikset kuten muutama vuosi sitten Guessia. Jenkeissä se erityisesti näkyy, Kors on heillä tavisten massakauppa. Suomeen tulee kaikki vaan niin hitaasti... Muualla jo so last season :) Sopii jos tykkää pissistyylistä...

Vierailija
15/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27v naimisissa oleva nainen ja tienaan 5t€ kuussa. Käytän Korsia mutta en luokittelisi itseäni pississeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä