Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linkatkaa rokkimammojen/ ylipäätään muusikoiden blogeja!

Vierailija
30.05.2014 |

Tosi hankala löytää, oon huudellu jo vaikka missä. Julkkikset kirjoittaa vaan "Huomenna Turku, be there!" Kaipaisin elämänmakuisia juttuja! 

www.naryanband.blogspot.com on oma blogini: taapero kainalossa kirjoittelen bändini arjesta, keikoista, studioista ja vähän myös elämästä esiripun arkisemmalla puolella. 

Mammablogit on tosi usein sisustus/lastenvaate/käsityö-painotteisia. Muusikkoja, anyone?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 00:53"]Tosi hankala löytää, oon huudellu jo vaikka missä. Julkkikset kirjoittaa vaan "Huomenna Turku, be there!" Kaipaisin elämänmakuisia juttuja! 

www.naryanband.blogspot.com on oma blogini: taapero kainalossa kirjoittelen bändini arjesta, keikoista, studioista ja vähän myös elämästä esiripun arkisemmalla puolella. 

Mammablogit on tosi usein sisustus/lastenvaate/käsityö-painotteisia. Muusikkoja, anyone?

[/quote]

Heh, vähän läpinäkyvää, kun täällä käy jatkuvasti eräs rokkimamma mainostamassa omaa blogiaan.. Keksit siis vaihteeksi uuden lähestymistavan ;-)

Vierailija
2/4 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se ihan sama henkilö, nyt täällä ehkä viidettä kertaa ikinä, tosin kaikki noin viikon sisään. 

En yritä olla pelkästään läpinäkyvä vaan erittäin selkeä: Olen sekä mainostamassa omaani, että ihan oikeasti etsimässä luettavaa. Ja ihan oikeasti olen huudellut vaikka missä...eikä tunnu löytyvän. Uudelle bloggaajalle olisi kiva löytää jotain edes vähän omantyylistä, mistä ottaa mallia.

Melkein kaikki blogit mitä seuraan olen löytänyt googlaamalla: google nostaa tosi hyvin näitä keskusteluja, ja sopivalla otsikolla löytyy mielestäni jopa kätevämmin kuin vaikka blogilistalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se ihan sama henkilö, nyt täällä ehkä viidettä kertaa ikinä, tosin kaikki noin viikon sisään. 

En yritä olla pelkästään läpinäkyvä vaan erittäin selkeä: Olen sekä mainostamassa omaani, että ihan oikeasti etsimässä luettavaa. Ja ihan oikeasti olen huudellut vaikka missä...eikä tunnu löytyvän. Uudelle bloggaajalle olisi kiva löytää jotain edes vähän omantyylistä, mistä ottaa mallia.

Melkein kaikki blogit mitä seuraan olen löytänyt googlaamalla: google nostaa tosi hyvin näitä keskusteluja, ja sopivalla otsikolla löytyy mielestäni jopa kätevämmin kuin vaikka blogilistalta.

Vierailija
4/4 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja mitä mainostamiseen tulee, eikö se ole aika ilmiselvää jos linkkaa joka postaukseen myös oman bloginsa ja vielä kertoo että se on oma? =D 

Mutu-tuntumalla väitän että melkein kaikki jotka etsii uutta, nimenomaan tietyntyylistä luettavaa, kirjoittaa itsekin sellaista. En ehkä silti toivo otsikkoja tyyliin 

Linkatkaa uusia koirablogeja! Varoitus: sisältää linkin omaan puudeliblogiini!

X)

Linkit musablogeihin kelpaa kyllä edelleen! =) Yhtään en ole vielä saanut, enkä ihan kovin montaa viikkoa jaksa niiden perään huudella. Saattaa siis olla, että siirryn lähiaikoina spämmäämään muusikoiden.nettiin...  ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän