Katastrofi joulu
Oliko kaikkien muiden joulu mukava? Tunnen taas itseni totaalisen epäonnistuneeksi kun kaikki meni pieleen.
Hirveällä vaivalla siivoat ja teet ruuat, kutsut sukulaisia kylään ja aina tulee jotain riitaa.
Sukulaiset tappelee keskenään, lapset ovat hankalia, oma äiti juo liikaa ja tulee riidanhaluiseksi jne, joka vuosi jotain.
Kutsun mielelläni ihmisiä kylään sillä meillä on hyvin tilaa mutta olen jatkuvasti veitsenterällä mitä tapahtuu. Kaikkien tuttavien Instagram-kuvat ovat täynnä leppoista joulunviettoa ja meillä saadaan sota aikaiseksi lautapelistä!
Mieheni veli oli ottanut viiniä ja olutta jo mukavasti, suuttui hävitessään pelin ja oli lähtevinään ajamaan kotiin. Anoppi itkee eteisessä että soittaa poliisit jos menee, kaikki pojat huutavat toisilleen jne. Samaan aikaan olen keittiössä laittamassa ruokia pois jne ja mieheni toinen veli ( häntä paljon nuorempi) tulee juttelemaan minulle, mieheni raivostuu kuinka lähentelen hänen pikkuveljeään ja huutaa kirjaimellisesti naamassa kiinni kuinka nolaan hänet ja kun sanon pelkääväni häntä ja pyydän lopettamaan huudon ( hän on kerran riitatilanteessa lyönyt minua ja siksi koin tilanteen niin ikävänä) hän käskee lähtemään veljensä matkaan jos niin kovin häntä himoitsen.
Lasten joulu pilalla. Aina jotain hirveää tapahtuu vaikka kuinka yrittää. Päätin etten kutsu meille enää ketään jouluksi.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten COVID19:stä ollut kuullut, kun väkeä teille Porvooseen kutsuit?
Varsin yllättävä kommentti! Ihan oikeasti, tarviiko tämä tunkea joka paikkaan?
En koe että ketään pitää sheimata siksi että juhli jouluaan sukulaistensa kanssa, tuskin heillä montaa kymmentä ihmistä on ollut. Jestas mitä sädekehänkiillotusta.Kokemuksesi ei minua kiinnosta. Mitä sellaista edes viitsit minulle lässyttää. Heitä on varmasti ollut koolla se yli kymmenen kuitenkin.
Mikäli luit ketjun huomasit että ap kertoi heitä olleen 9.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten COVID19:stä ollut kuullut, kun väkeä teille Porvooseen kutsuit?
Varsin yllättävä kommentti! Ihan oikeasti, tarviiko tämä tunkea joka paikkaan?
En koe että ketään pitää sheimata siksi että juhli jouluaan sukulaistensa kanssa, tuskin heillä montaa kymmentä ihmistä on ollut. Jestas mitä sädekehänkiillotusta.Kokemuksesi ei minua kiinnosta. Mitä sellaista edes viitsit minulle lässyttää. Heitä on varmasti ollut koolla se yli kymmenen kuitenkin.
Mikäli luit ketjun huomasit että ap kertoi heitä olleen 9.
En usko häntä.
Kokemuksesi ei minua kiinnosta. Mitä sellaista edes viitsit minulle lässyttää. Heitä on varmasti ollut koolla se yli kymmenen kuitenkin.