Ystäväni esitteli uuden poikaystävänsä: serkkunsa!!
Oli siinä mulla pokassa pitelemistä, varsinkin kun oon ystäväni tuntenu lapsesta saakka ja joskus kakarana leikkinyt myös kyseisen serkun kanssa. Huh ja huh!!
Kommentit (35)
Sä oot varmaan tehnyt jonkun tutkimuksen aiheesta, kun noin uskallat väittää? Mikä tutkimus se on?
miten voi olla pervoa, että tykästyy serkkuunsa, jonka on nähnyt esim. keran aiemmin elämässään? Eiväthän kaikki sukulaiset välttämättä enää niin paljoa ole tekemisissä keskenään.
Sitäpaitsi, serkusten yhteisillä lapsilla EI TODELLAKAAN ole yhteiset isovanhemmat vaan vasta isoisovanhemmat, ettekö sen vertaa osaa laskea!!??? JOs sisarukset tekis keskenään lapsia, niin niillä olis yhteiset isovanhemmat, haloo!!!
Hän selitti minulle että eivät ole sukulaisia koska hänet on adoptoitu.
Mutta eikä adoptio serkku ole serkku?
Vierailija:
23 perustele väitteesi
Sä oot varmaan tehnyt jonkun tutkimuksen aiheesta, kun noin uskallat väittää? Mikä tutkimus se on?
Vierailija:
Sitäpaitsi, serkusten yhteisillä lapsilla EI TODELLAKAAN ole yhteiset isovanhemmat vaan vasta isoisovanhemmat, ettekö sen vertaa osaa laskea!!??? JOs sisarukset tekis keskenään lapsia, niin niillä olis yhteiset isovanhemmat, haloo!!!
Että haloo vaan itelles, me osataan laskea, mutta sinä et lukea. Taidatpa itsekin olla serkusten jälkeläinen... ;DDD
Saatikka lapsia tekee. Ihan pöyristyttävää suomalaisessa kulttuurissa.
Vierailija:
Hän selitti minulle että eivät ole sukulaisia koska hänet on adoptoitu.Mutta eikä adoptio serkku ole serkku?
Serkku serkku serkku serkku Serkku serkku serkku serkku Serkku serkku serkku serkku Serkku serkku serkku serkkuSerkku serkku serkku serkku Serkku serkku serkku serkku Serkku serkku serkku serkku
Minä olen ollut pikkuserkkuni kanssa jo 3 vuotta yhdessä ja meillä on lapsi.
Osa sukulaisistamme olivat yllättyneitä mutta suurin osa myös kavereistani olivat ihan, että mitä tuosta...
Oletteko ajatelleet että serkut voivat olla tuplaserkkujakin eli siis serkut isän että äidin kautta. Se olisi jo aika ällöä, jos tuollaiset menisivät naimisiin.
Ja jostain luin, että serkuksilla on todennäköisempää saada sairaita lapsia kuin muilla. Onhan selvää, että mitä läheisempi on geneettisesti puolisonsa kanssa, sitä suurempi riski on jälkeläisillä sairastua perinnöllisiin sairaukiin. Pikkuserkuilla sen sijaan riskiä ei tilastollisesti ole.
Heillä on kolme lasta, joka lapsi on edellistä pahemmin vammainen :(.
Ei siis olla sukua toisillemme. Joillekin on täytynyt selittää että miten se on mahdollista!!?
ONHAN TOI SERKUSTEN KESKINÄINEN SEURUSTELU/AVIOLIITTO AIVAN TÖRKEÄN PERVERSSIÄ. KUTEN JOKU SANOIKIN, ON AIVAN SELVÄÄ ETTÄ JOSKUS 60-100 VUOTTA SITTEN SYRJÄKYLISSÄ NAITIIN SERKKUJA, KUN MUITA EI OLLUT LÄHITIENOILLA TARJOLLA - MUTTA HEI NYKYPÄIVÄNÄM NYKYINFRASTRUKTUURIN AIKAKAUDELLA TOI ON PERVOA! TIEDÄTKO EDES MITÄ SIITÄ VOI SEURATA MAHDOLLISELLE LAPSELLE???