Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni esitteli uuden poikaystävänsä: serkkunsa!!

Vierailija
31.07.2006 |

Oli siinä mulla pokassa pitelemistä, varsinkin kun oon ystäväni tuntenu lapsesta saakka ja joskus kakarana leikkinyt myös kyseisen serkun kanssa. Huh ja huh!!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaksi serkkua(siis ovat myös keskenään serkuksia) ovat naimisissa keskenään.

Vierailija
2/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai siinä mitään pahaa ole jos on serkun kanssa seurustelee? Vai onko? Tietääkseni jokaisen asia, kenen kanssa seurustelee. Satun nimittäin tuntemaan erään henkilön joka seurustelee serkun kanssa ja mitäpä tuosta. Vai pitääkö tästäkin aiheesta nostaa kauhea haloo? Ainiin, jokaisellahan on oikeus tuoda mielipiteensä julki, näin on. Annetaan kuitenkin jokaisen olla ja edetä elämässään, eikös juu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät siis paljonkin sukunsa kasvojen muodosta.

Vierailija
4/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai.. oikeesti, yök.. Mut mulla onkin serkkujen kans tosi hyvät ja lämpimät välit.. Ollaan siis kuin sisaruksia..

Vierailija
5/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat isovanhempani olivat serkuksia keskenään. Ennenvanhaan pienillä pohjoisen syrjäkylillä ollut varmasti aika yleistä.

Vierailija
6/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen serkku ja heillä myös yhteinen lapsi. Aika perverssiä, ei voi muuta sanoa. Samat isovanhemmat siis molemmilla, en ymmärrä miksi vielä nykyaikana sallitaan niin läheistä naimista.

Vierailija
7/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan...Ihan kuin ei muita nyt olisi, pitää omia sukulaisiaan naida, sairasta.

Sitten alkaa perinnölliset taudit jyllätä, geenit pilataan.

Vierailija
8/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei tämä geenikanta nyt niin sairaaksi ole muuttunut...

Vierailija
9/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morre:

Ja ei tämä geenikanta nyt niin sairaaksi ole muuttunut...

sen se sisäsiiittoisuus tekee!

Vierailija
10/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon serkkuja (noin 30-40, enkä ole mikään lesta edes :-)! Kaikkia en ole edes nähnyt kuin muutaman kerran elämässäni. Niinpä nyt kesällä, kun tapasin erään miespuolisen serkkuni todella pitkästä aikaa, täytyy kyllä tunnustaa, että hän sai sydämeni hieman väpättämään... Hänet olen varmaan viimeksi nähnyt lapsena! Mutta tosi läheistä serkkua en kyllä minäkään osaisi ajatella " silleen" ...

Vierailija
11/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini äiti ja isä olivat serkuksia eikä meistä nyt " hullumpia" tullut ;D

Mitä nyt täällä av:lla viihdyn..

Vierailija
12/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ei se sen harvinaisempaa ole kuin mitä on luultu.

Ja nyt kun on uusperheitä niin eivät ihmisen aina tiedä kuka on sukulainen.

Vierailija
13/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinkin, että sinun täytyy olla jotenkin vähän vinksahtanut kun täällä viihdyt, mutta syykin löytyy ... äidistä ja isästäsi ;)

Vierailija
14/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ajattelinkin, että sinun täytyy olla jotenkin vähän vinksahtanut kun täällä viihdyt, mutta syykin löytyy ... äidistä ja isästäsi ;)

Vierailija
15/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt yksi sisäsiitos mitään mutta sukupolvi toisensa perään...

Kaikki muslimit ei tosiaan ole väkivaltaisia hulluja, mutta tosi moni!

Vierailija
16/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tarpeeksi vinksahtanut olen näinkin :-)

Vierailija
17/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan, saako Suomessa tosiaan laillisesti naida serkkunsa?

Vierailija
18/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä oli aamulehdessä juttua äskettäin: serkusliitot ovat nykyään yleisempiä kuin luullaan. Niitä asianomaiset hieman häpeilee, joten niistä ei toitoteta. niitä on kuitenkin niin vähän, että serkuksille syntyvät lapset eivät ole sen suuremmassa epämuodostuma, veritauti yms riskissä kuin ei-sukulaisille syntyvät.

Minä en tunne kunnolla kuin yhden serkkuni, mut en osais kuvitella lähempää tuttavuutta kenekään kanssa...

Vierailija
19/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkusliitot ei ole nykyään yleisempiä kuin ennen, mutta niitä on (vielä) nykyäänkin enemmäin kuin luullaan. ihmiset siis virheellisesti luulee, et niitä ei enää juurikaan ole.

Vierailija
20/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hälläkään ois siihen varmaan vastaan sanomista ollut. Mut joku tolkku se pitää olla näissä naimahommissakin. Serkku on liian läheistä sukua minusta ainakin. Ihan järkkyä että on sitten samat isovanhemmat ym.. Juu ei käy laatuun moinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä