Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enkeleitä?

Vierailija
24.05.2014 |

Viime aikoina on aikakauslehdissä ym. mediassa ollut juttuja enkeleistä. Yhdessä niistä sanottiin, että enkelin läsnäolosta voi saada tiedon vaikkapa höyhenestä.

Sain eräänä päivänä lääkäriltä ns. huonoja uutisia ja itkua nielesnellen istuin 5. krs:n työhuoneessani miettien lapsieni kohtaloa ym. Silloin valkoinen höyhen leijaili kolme kertaa ikkunani ohitse.

Oli enkeleeitä olemassa tai ei, tämä näky antoi toivoa ja uskoa tulevaan. Minua kannatellaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pyytänyt merkkejä. Näin unta kauniista enkelistä. Kue Lorna Byrnen enkelikirjoja, esim. Enkeleitä hiuksissani.

Vierailija
2/3 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:14"]Minäkin olen pyytänyt merkkejä. Näin unta kauniista enkelistä. Kue Lorna Byrnen enkelikirjoja, esim. Enkeleitä hiuksissani.

[/quote]Tarkoitin lue.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että joku suojelee vaikka ei itse sitä uskokaan. Oman elämän tositapaus:

Olin vasta teini ja naapurin lasten kanssa ripustettiin linnunpönttöjä mm latoihin. Mukana oli myös reilu yksivuotias joka taapersi lapsilauman mukana. Olin tikkailla ylhäällä ja lapset alapuolella. Laitoin vasaran ladonseinään roikkumaan, ja seuraavat tapahtumat näin melkein hidastettuna. Näin että taapero oli juuri alapuolella. Näin että vasara putoaa. Ja näin että aivan kuin joku näkymätön olisi kiskaissut sen taaperon taaksepäin, ehkä vain askeleen verran, mutta nopeasti. Ja se vasara putosi noin 25 cm päähän taaperon eteen hiekkaan. Varmaan olisi kuollut jos olisi pudonnut vasara päähän korkealta.. kiitän edelleen suojelusenkeleitä kun muistan tapauksen. Tuo taapero täytti juuri 13 :-)